Ik heb ook bijna nergens last van ook wel gevoelige tepels en heel moe. Maar niet misselijk of buikpijn ofzo. Ik heb vooral 's morgens heel veel honger. En ik krijg af en toe al last van mn rug en bekken dat is wel k*t. Als het erger wordt ga ik maar de fysio bellen. Ik ben blij dat ik 18 behandelingen in mn pakket heb zitten.
Wat fijn, meiden, dat jullie niet zo heel veel kwaaltjes hebben. Ik ben toen onwijs misselijk geweest, dat wens je niemand toe Alhoewel bekken en rug ook heel naar is! Hopelijk kan de fysio je helpen. Bij mij hielp het helaas niet en toen heb ik een bekkenband aangeschaft en zo'n grote fitnessbal om op te zitten en wat te wiebelen. En niet te lang in dezelfde houding zitten, staan of lopen. Daarmee kwam ik de zwangerschap uiteindelijk wel door. Ik hoop voor je dat het gaat werken! Hier inmiddels overduidelijk ongi. Wel even flink balen, ik wil met jullie mee! Ik heb nu ook even een ander zwangerword-groepje gezocht met wat meer meiden in hetzelfde schuitje. Maar ik blijf jullie hier ook gewoon volgen hoor! Overigens doen wij (nog?) geen ovulatietesten of tempen. Ik vraag me af of ik er dan niet constant mee bezig ben. We hebben deze ronde wel van dag 13 tot dag 36 om de dag geklust en dat ging prima. Dan weet ik niet of ovulatietesten of tempen iets toevoegen. Maar als jullie argumenten hebben waarom wel, hoor ik het graag! Ik twijfel er nog over. Fijn weekend!
Ik heb het allebei ook niet gedaan dus geen idee of het fijn is. Ik heb de ovu testen wel in huis maar dus niet nodig gehad. Wat betreft mn rug en bekken heb ik wel een slechte baan ik werk in een winkel dus sta de hele dag. Gelukkig maar 3 dagen per week anders had ik ju wel erger last gehad denk ik.
Ai, met bekkenpijn in een winkel werken is inderdaad niet fijn! Heb je er met je vorige zwangerschap ook last van gehad? En anders is een bekkenband echt wel iets om te overwegen hoor. Het lost de pijn niet op maar het ontlast wel. Ik had hem gewoon van marktplaats gehaald en ga hem weer doorverkopen als ik hem niet meer nodig heb. Hebben jullie trouwens voorkeur voor een jongen of een meisje? Of een voorgevoel?
Ja vorige zwangerschap heel erg last van mn bekken en rug. Ik had toen ik 26 weken was het zo erg in mn rug dat ik een week niet rechtop kon staan. deed zo veel pijn. Die bekkenband ga ik wel eens naar kijken. Ik heb geen voorkeur voor jongen of meisje ik denk dat het een meisje is.
Dit las ik van de week en vond het zo grappig. Ik hoop dat het te lezen is. (En anders kan je altijd ff ctrl+ doen ) Bekijk bijlage 373845
@humava bekkenpijn is echt niet fijn. Vooral niet als je de hele tijd moet staan. Ik moet de hele tijd zitten maar dat is ook niet alles. Dat gaat ook zeer doen . Gelukkig kreeg ik er vorige keer pas laat van met 34 weken of zo. Ben toen ook meteen gespot met werken omdat het gevaarlijk werd omdat ik Door de kramp doe ik er van kreeg in mijn benen niet meer goed kon remmen met mijn bus. Nu voel ik mijn stuitje maart of dat Door de zwangerschap komt vraag ik me af. Leuk stukje is dat . Haf hem deze wel ook gelezen. Hij zal je maart gebeuren. @vinexkindje Ik zou het leuk vinden als we een jongen krijgen om ons heen zijn en worden er veel jongens geboren nu dus wel leuk straks als speel kameraadjes. M maar een meisje is net zo welkom.
Spannend, ik ben benieuwd of jullie voorspellingen/ wensen voor het geslacht uit gaan komen. Uiteraard is alles welkom maar toch wel leuk als het bevestigd wordt. En kramp in je been tijdens het rijden is inderdaad onverantwoord. Ik hoop voor je dat het nu ook lang wegblijft! Ik had er met 8 weken al voor het eerst last van en met 21 weken werd het echt niet leuk meer. Gelukkig had ik toen een paar weken later ook vakantie (werk in het onderwijs) en kon daarna meteen door met verlof dus kon ik heel rustig aan doen. Maar het is echt flink pijnlijk!
Net is de mevrouw van mvm geweest, vanaf morgen kan ik mee doen want dan komen ze de flessen brengen. Ben benieuwd hoelang ik het dan nog geheim kan houden voor ons meisje. Want die herkent ze van toen onze buuf zwanger was.
Hey meiden, Aan de eind van de week, ben ik ongeveer aan het einde van deze ronde. Maar ik heb zowiezo geen testen in huis, dus ga gewoon afwachten tot ik ongesteld wordt. En anders zowiezo een week wachten.Het scheelt dat ik helemaal niks in huis heb, kom ik ook niet in de verleiding. Echt een waardeloze dag vandaag! Ruzie zo als altijd over geld. En dacht ik ga ik smiddags even bij me moeder koffie drinken. En toen kwam ik er weer achter dat ze drinkt. Zag bij toeval een pak wijn achter een kist staan. Baal ervan, dacht dat ze al weer heel lang clean was. Niet dus. En wordt ik ook nog vreselijk verkouden, bah. Meiden ik lees elke dag hoor!! Liefs van mijn
@ Busster: Super goed dat je mee gaat doen met mvm. Ik ben benieuwd wat je meisje ervan zegt. Ga je het dan gewoon vertellen? @ Pluis: Spannend voor je. Ik hoop dat je gewoon NIET ongesteld wordt. Dan wordt het toch testjes halen En balen joh van je moeder en de ruzie. Ik kan me voorstellen dat je je dan flink rot voelt!
@pluisje das mooi kl*te van je moeder. En van de ruzie ik hoop voor je dat je op roze mag! @busster ben heel benieuwd hoe snel je dochter het door gaat hebben.
@pluisje jeetje jij had me ook een dag zeg. Hopelijk is de ruzie inmiddels bij gelegd. Kan me voorstellen dat je zwart teleurgesteld bent in je moeder nu ze weer drinkt. Heb je hart geconfronteerd met het feit dat je dat pak wijn hebt gevonden of dat niet? @vinexkindje en pluisje hopelijk zweven jullie binnen kort ook op een roze zwangerschapwolk
Nee, ik heb haar niet wakker geschud. Heb al geen contact meer met me broer, dus wil graag me moeder houden. Ben nu volwassen en heb me eigen leven. Heb er vroeger al genoeg ellende van mee gekregen helaas. Het is gewoon het feit, dat ze dus nog steeds drinkt. Terwijl ik toch echt dacht dat ze gestopt was! Pfffffffffff..........lastig.
En? Busster? Heeft je dochter de flessen al gespot en er iets van gezegd? Verdrietig hoor, Pluis, wat je verteld over je moeder en je jeugd. Knuffel! Hier is de menstruatie alweer voorbij. Deze keer was het echt maar heel kort en licht. Echt raar want vorige keer was het juist bijna 2 weken. Mijn lichaam is echt nog aan het rommelen geloof ik....
@vinexkindje ze weet het nu.ze Had geen flauw idee meer van de flessen maar mijn vriend en ik vonden toch dat we er niet over moesten liegen. Weer hebben haar dus toch verteld wat er aan de hand is. Ze komt ons altijd een knuffel geven als een van ons thuis komt. Dan wil ze met zo'n 3tjes tegelijk knuffelen zo ook deze week. Ze riep heel hard 3en knuffel(zo noemt ze dat) dus wij zeiden nu is het 4en knuffel. Ze keek ons een voor een aan. Kerk heel verbaasd en daarna na denkend om daarna te vragen." Mama heb jij dan een baby in je buik" toen manlief en ik daar ja op antwoorden heeft ze geloof ik wel 4 keer gezegt ... ."echt. Mama Ik geloof het niet. Om vervolgens de rest van de avond allemaal vragen op ons af te vuren. Haar juf Had net die morgen verteld dat ze zwanger was van een tweeling dus wilde ze heel graag aan haar juf vertrekken dat ik ook een baby in mijn buik heb. Wij dus afgesproken daar ze het alleen aan haar mocht zeggen. Haha onmogelijk natuurlijk. De eerste moeder met kind uit haar klas werden meteen ingelicht Haha om vervolgens de hele klas maar te vertellen dat ik zwanger ben. Tja Raar dat je menstruatie nu zo kort wad en vorige keer zo lang. Nou is kort natuurlijk wel Veel fijner want wat menstrueren toch ellende.
Hahaha leuk busster hoe blij je dochter is. En het is natuurlijk veels te spannend om zoiets voor je te houden als je 5 bent! Vinexkindje fijn dat je menstruatie zo kort is nu!