We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Ik Had ook niet verwacht dat ze het geheim kon houden. Het was zo leuk om dat blije gezichtje te zien iedere keer als ze zei dat ik een baby in mijn buik heb. Ze heeft me ook al 100 knuffel gegeven zodat ze da baby ook kon knuffelen en wel 1000 keert gezegt dat ze van mij een de baby houd. Te schattig

2. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Wat lief, Busster! En wat een heerlijk gevoel moet dat zijn om je dochter zo gelukkig te maken. Genieten hoor!

3. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Nou meiden,

Heb net me verjaardagcado ontvangen, ben ongesteld! Baal als een stekker............en ben er ook wel echt even helemaal klaar mee! Pfffffffffffffff............moeilijk!!

liefs

4. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Aah, arme pluis, wat vervelend meis! We willen allemaal zo graag he. En dan ook nog eens op je verjaardag (gefeliciteerd!). We weten allemaal hoe je je nu voelt :(

5. Humava

Humava Niet meer actief

Pluisje balen meid! En dat ook nog op je verjaardag. :(.
    Evengoed gefeliciteerd!

6. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hè pluisje dat is me toch eens een rot cadeau. Alsnog gefeliciteerd. Hopelijk heeft het niet je dag verpest.

Pffff vanmorgen wad Ik om 4 uur wakker omdat ik moest plassen sliep ik net weer ging de wekker voor mijn vriend dus weer wakker. Ik sliep net weer toen ik hem de trap op hoorde stampen. Hij kon de auto radio niet vinden en ik Had hem volgens hem kwijt gemaakt want ik Had hem na mijn werk vast ergens neer gelegt. Ik dus uit mijn bed om mee te zoeken zucht. Niet te vinden natuurlijk terwijl ik zeker waas dat ik hem op de tafel Had gelegt. Vriendlief die toch vertrokken naar zijn werk kijk ik nog even in zijn jaszak zit dat ding dus gewoon daar in. Meneer Had zelf boodschappen gedaan met de auto nnaar Ik thuis was gekomen van mijn werk. Mannen zucht. ...... Daarna kon ik natuurlijk niet met slapen. Vanmiddag dus stiekem op de bank maar een uurtje geslapen.

7. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Nou ja meiden, ik vier het zondag gelukkig met lekker veel familie en vrienden. Dus daar ga ik proberen van te genieten!

Gister was wel even een rotdag. Baal gewoon ontzettend.
    Straks even heerlijk te werk..........verstand op nul heerlijk!

xxx

Bedankt voor de felicitatie´s!!:)

8. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @pluisje Probeer het zondag tijdens je feestje lekker van je af te zetten hoe moeilijk dat ook is.
    Nog lekker gewerkt?

9. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Ja heb heerlijk gewerkt! Ik maak schoon bij een mevrouw die kindermeubels ontwerpt. En nu kreeg ik als verjaardagscado 2 kleine kinderstoeltjes van heel mooi hout! Echt helemaal overdonderd was ik, zo lief!

Ja ga morgen lekker 3 taarten maken, en van me dochtertje genieten!

En ik zie wel weer verder.

xxx

10. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @pluisje Wat super lief van haar dat je zulke mooie stoelen krijgt.

Hmmmm taarten bakken , lekker hoor.

Ik moet morgen weer om 4uur op , pfffff om half 7 op Schiphol staan om te werken , voordeel is wel dat ik al weer om kwart voor 1 klaar ben, maar ben de laatste dagen zo moe . Ik ben snip verkouden slaap slecht daardoor word al weer wakker omdat ik moet plassen midden in de nacht door de zwangerschap en kan dan meestal niet meteen weer verder slapen. Heb al een paar keer stiekem een middag dutje gedaan op de bank dus ik gok dat ik morgen ook na mijn werk een tukje ga doen. Hihi

11. Humava

Humava Niet meer actief

@pluisje wat een onwijs gaaf kado!

@busster heel herkenbaar dat slecht slapen als je snachts moet plassen. Het wordt nu minder bij mij maar als ik wakker word dan val ik ook niet snel weer in slaap. Ik doe als dl in bed ligt soms ook een tukkie op de bank. Ik gebruik de box nu ook als opslagplaats voor mijn dekentje.:p

12. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Pppfff, vriendlief moest vanmorgen vroeg op om te gaan werken. Meneer word om half 4 wakker en roept heel hard Neeeee NEEEEEEEEEE NEEEEE hij dacht namelijk dat het 7 uur was en dat hij zich verslapen had . Toen ik hem zei dat het pas half 4 was en dat hij nog een uur kon slapen draaide hij zich om en na 3 seconde lag hij weer te snurken . Mij klaar wakker achter latend .......zucht duurde een uur ongeveer voordat ik weer sliep en toen moest hij er weer uit dus was ik weer wakker . Gelukkig daarna wel weer snel in slaap gevallen . Maar niet echt bevorderlijk voor mijn nachtrust.

13. Humava

Humava Niet meer actief

Oh irritant! Nou misschien vanmiddag ff bijslapen??

14. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Zo meiden,

Verjaardagsfeest zit er weer op, hele mooie dag gehad! Enorm verwent en genoten van alles.
    En nu weer met nieuwe volle moed op naar de volgende ronde. Heb vandaag ook een afspraak gemaakt bij de gyn op 3 maart. Dus tja we wachten maar weer af!

xxx

15. Humava

Humava Niet meer actief

Leuk! Nieuwe ronde nieuwe kansen. Dat jij en vinexkindje maar snel ook op roze mogen!

16. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Net me laatste clomid geslikt voor deze ronde! Het is en blijft echt smerige troep, heb altijd last van een nasmaak in me mond. Maar oke, we gaan er weer voor! We zien het allemaal wel, spannend!!

17. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Spannend pluisje hoop zo voor je dat dit je laatste keer clomid was en dat je nu ook een positieve test mag vasthouden aan het eind van je cyclus. Veel klus plezier

18. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    stil hier........................... de meeste zijn natuurlijk al zwanger!

Pffffffffffffffff ik wacht nog steeds :p

19. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Inderdaad rustig hier, kom wel kijken hoe het met jullie gaat hoor want wil wel weten als jullie ook op roze gaan.

20. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Sorry meiden, ik heb het hier een beetje verwaarloosd. Sowieso echt een hele drukke week gehad zeg. Echt een piek qua werk deze week en twee avonden daarvoor weg. Maar goed, wel een goed gevoel over :)

Hier eigenlijk even niet zoveel te melden. De klusperiode is weer begonnen, dus we gaan er weer voor. Mentaal wisselt het heel erg bij me. Ene moment kan ik het heel goed loslaten, 'we zien het wel', 'er zijn zoveel kinderen waar meer dan 2 jaar verschil tussen zit', 'is eigenlijk ook wel makkelijk'. Andere momenten slaat de angst toe. Zou het ons nog wel gegeven zijn? Komt ook omdat ik in mijn omgeving twee meiden heb waarbij een tweede niet zomaar lukte (ivf en icsi) en dat betrek ik nu ook op mezelf. Maar goed, over het algemeen gaat het wel ok en hoop ik gewoon heel snel op roze te mogen!!

Hoe gaat het met onze zwangeren? Kwaaltjes? Al aan het denken over namen? Al ideeen voor een kamertje?

Deel Deze Pagina