We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

Ik heb ook niet zoveel te melden. Gisteren 12 weken echo gehad en onze mini is goedgekeurd! Daar zijn we natuurlijk super blij mee!

Bekijk bijlage 376472

2. Humava

Humava Niet meer actief

Vinexkindje kan me voorstellen dat je soms een beetje onzeker wordt. Dat heeft iedereen wel eens die zwanger wil worden denk ik.

3. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Mooi hoor, Humava! Bizar he dat dat in je buik rondzwemt.

Mijn zoon gaat nu eindelijk echt lopen. Hij stapt al wel een tijdje los maar alleen als we hem uitlokten of ineens los lieten. Sinds vanmiddag gaat hij nu ook zelf heen en weer lopen in plaats van voor kruipen te kiezen. Echt stoer :D

4. Humava

Humava Niet meer actief

Oh leuk! Nu kan je over een paar dagen de hele tijd achter hem aan rennen. Moeten wij ook bij dl als ze buiten loopt. Wel heel leuk! Dan zijn ze gelijk heel groot vind ik als ze lopen.

5. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Ja, het baby-achtige gaat er echt ineens vanaf. Leuk om te zien. Hij kan de laatste weken ook ineens heel goed zelf spelen. Relaxed haha. Er komen vast nog wel lastigere tijden maar op dit moment is het echt heel makkelijk en leuk ;)

6. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @humava mooie echo hoor je kan al duidelijk de beentjes zien ,

@vinexkindje kan me je ongerustheid voorstellen,voor je gevoel duurd iedere maand dat je niet zwanger word er 1 te veel natuurlijk, maar vreemd dat het nog niet gelukt is, us het natuurlijk ook niet.
    Wat leuk dat je zoontje nu los kan lopen. Meestal trekken ze er zelf ook een heel trots gezicht bij, super schattig.

Hier verder alles oké. Heb deze week op mijn werk aangegeven dat ik zwanger ben dit omdat ik eigenlijk mijn passagiers zou moeten helpen met hun koffers maar sorry ga nu natuurlijk geen zware koffers tillen. Gelukkig hebben ze er begrip voor.

7. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @ Busster: Nee, het is ook helemaal niet raar dat ik nog niet zwanger ben. Ik ben ook net met de pil gestopt en 4 rondes is nog helemaal niet veel. Alleen was ik bij mijn zoon in twee rondes al zwanger dus ik ben een klein beetje verwend en dan komt dat rottige stemmetje in mijn achterhoofd toch weer naar voren. Maar goed, mijn tijd komt nog wel ;)
    Fijn joh dat ze goed reageerden op je werk. Wanneer heb jij een echo trouwens?

8. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @vinexkindje Ik ga woensdag naar de vk dan word er ook een afspraak gemaakt over de echo, ik weet het dus nog niet.
    Ik snap je gevoel hoor al was het bij mij 2 x de 3de keer raak ik had ook zo iets van waarom lukt het niet meteen , ongeduldig. Hopelijk is het gewoon deze ronde raak bij jullie!

9. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Leuk hoor woensdag naar de vk. Is het nog dezelfde als bij je dochter? Hopelijk mag je snel even binnen kijken!

Fijn dat je het begrijpt. Het gevoel delen en uitspreken lucht al op :) Ik hoop ook dat het deze ronde gewoon raak is! :)

10. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    De vk is een maatschap waardoor er 5 dames de praktijk samen runnen 2 van hen zijn nu met zwangerschaps verlof dus voor nu even invallers maar de andere 3 zijn nog dezelfde als bij mijn dochter. Ben benieuwd of er wat veranderd is.

11. Humava

Humava Niet meer actief

@vinexkindje ik hoop ook zo voor jou dat het snel raak is! Maar ja je hebt het niet voor het zeggen.

@busster leuk! Voor het eerst naar de vk. Doen ze dan niet gelijk een echo aangezien je dan al 8.5 week ben? Of doen ze bij jou de eerste echo met 10 a 12 weken?

Ik krijg al echt een buikje zeg! Heb mn zwangerschapskleren maar weer tevoorschijn gehaald want mijn broeken zitten echt niet lekker meer en ik heb voor mn onder mn bedrijfskleding van die truitjes van de hema maar die worden een beetje kort. Van de week maar een beetje gaan shoppen voor wat nieuwe kleren. :D

12. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    hey
    Effe een berichtje van mijn hihi. Ben vandaag een beetje tot hoogte punt gekomen. Vreselijke bijwerkingen van de clomid, opvliegers, misselijk en vreselijk licht in me hoofd waardoor ik zware koppijn heb. Ben er echt ziek van! Had het vorige rond ook al. Heb vandaag besloten om het deze ronde er nog voor te gaan, en daarna er mee te stoppen. Een zware beslissing, zo voelt het! Maar moet denk ik nu gewoon echt even aan me zelf denken. Wie wil er nou een tweede?? M toch, en ik wil noa nu echt alle aandacht geven die ze verdient. aangezien ik haar het 1ste jaar ook al een beetje links heb laten leggen voor me gevoel. En ach, noa mag ook wel wat ouder zijn als ze een broertje of zusje krijgt. En wie weet, wordt het deze ronde nog wat. Pffffffffffff, sorry effe me hart gelucht. Voel me een beetje in de steek gelaten door m, weinig begrip van hem!

xxx

13. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @pluisje wat vervelend dat je je in de steek gelaten voeld, maar voor een kindje moet je echt met z'n 2tjes er voor gaan en als jou gevoel nu zegt nee dan lijkt het mij inderdaad verstandig om nog even te wachten hoe moeilijk die beslissing ook is.

@humava normaal gesproken doet de vloer geen echo de eerste afspraak omdat er dan een lang intake gesprek is maat omdat dit nr 2 is hoop ik er stiekem op dat ze dat doorheen vliegt en toch even een echo maakt. Maar ben bang dat ze me een keer laat terug komen voor de echo.

14. Humava

Humava Niet meer actief

@Pluisje lastige beslissing is dat, maar je moet idd goed om jezelf denken. Vervelend dat je je onbegrepen voelt. Ik hoop dat jullie toch er uitkomen samen.

15. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    Oww, wat een moeilijke beslissing, pluis! Wel heel erg dapper van je dat je alles durft te overwegen om te kijken wat het beste is. Sterkte!

16. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    thanks voor de reactie's! Heb vreselijk slecht geslapen blehhh! Maar oke, we gaan verder vandaag. Pfffffffffffffff:(

17. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    @pluisje zou er ook niet van kunnen slapen als ik zo'n belangrijke beslissing ging nemen. Hopelijk vind je voor jezelf wat rust.

Zo meteen om 9. 30 naar de VK voor intake dan begint het allemaal wat echter te worden. Ook voor vriendlief want hij gaat mee.

18. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Net bij de VK geweest. Intake gesprek gehad maar Nog geen echo die krijg ik pas 13 maart. Dus nog best een tijd wachten. Heb ook gevraagd waarom ze dat pas zo laat dien omdat ik dan al 12 weken ben. Antwoord was omdat er maar één termijnecho betaald word door de verzekering en ze dan al heel veel aan de baby kunnen zien en als ze nu een echo maken we dan eigenlijk algemeen bolletje zien met een Als het goed is knipperend hartje. Ze hebben natuurlijk gelijk maar vind het wel lang wachten hihi.

Ben nu onderweg naar mijn zusje en zwager. Mijn zwager is Turks en zijn oma is overleden thuis in Turkije. Daar wil hij heel graag heen maar mijn zusje moet gewoon werken en het is geen optie dat mijn zwager hun dochter mee neemt. Dus ik ga vanmiddag en vanavond oppassen .en dan mijn moeder de andere dagen. Dat hij weg is en mijn zus niet thuis is omdat ze moet werken.

19. Humava

Humava Niet meer actief

@busster zeker nog lang wachten! Ik vond het heel fijn dat ik met 8 weken een echo kreeg omdat je dan zeker weet dat het hartje klopt. Maar er zijn wel meer vk's die het alleen met 12 weken doen. Ik heb trouwens de 40 of 50 euro er wel voorover hoor als het niet vergoed wordt. Maar ik heb nog geen rekening gekregen.

Wat sneu dat de oma van je zwager is overleden. Wel fijn voor hem dat jij en je moeder kunnen oppasse zodat hij naar Turkije kan.

20. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.271
    1.099
    113
    @ Busster: Wat jammer dat je nog geen echo hebt gekregen. Ik kreeg hem vorige keer ook pas bij 10 weken. Geld, geld, geld he. Voel je je erg onzeker erover? Misschien is het dan een optie om bij een echobureau even te kijken? Of kun je het wachten nog wel opbrengen?

Wat lief dat je gaat oppassen bij je zusje. Fijn als familie op zo'n moment kan inspringen!!

Ik barst vandaag van de buikpijn. Toeval? Of zou er een eisprong ofzo aankomen? Lastig die kwaaltjes haha

Deel Deze Pagina