Helaas lijkt de ongi door te zetten. Weer niet raak Anderzijds wel eindelijk een normale cyclus. Hopelijk helpt dat zodat het eind maart wel raak is!!
vindexkindje@ balen meid!! leef met je mee knuffel toch wel weer een beetje spannend deze week, zou ik ongesteld worden of niet??
Spannend, Pluis! Ik duim voor je hoor! Wanneer wil je gaan testen? Hoe is het met de zwangeren? Zijn jullie al bezig met kamertjes en namen??
Pluisje spannend! Ik duim voor je! @kamertje nee nog niet aam begonnen. Pffff weet niet waar ik moet beginnen. Het is de laatste slaapkamer die we over hebben en die wordt nu gebruikt als computer kamer/rommelhok met zonnebank. Whaaaaaa ik weet echt niet waar we het moeten laten al de bende die we hebben. Maar goed gelukkig hebben we nog ff. Wbt de namen hebben we 2 jongens en 2 meisjes namen op ons lijstje staan: Disa en Jet(te) voor een meisje en Dex en Kaj voor een jongen. Maar we zijn we nog niet echt uit. We zijn nog wel een beetje zoekende, al staat voor een meisje Disa wel hoog bij mij maar dan vraag ik me weer af is het niet té apart?.
Haha, ja je huis wordt letterlijk steeds voller Geen schuur om alles naar door te schuiven? Gelukkig heb je nog wel even en sowieso is het kamertje opruimen enzo mannenwerk Alleen het inrichten en kastjes vullen moeten de zwangeren doen. Wat leuk dat je de namen deelt. Hoe heet je dochter ook alweer? Of wil je dat niet neerzetten? Ik ben zelf helemaal niet van aparte namen dus vind Disa wel een beetje te apart ja. Maar als jullie het mooi vinden, dan moet je het gewoon doen natuurlijk! De andere namen vind ik wel mooi! Moeilijk he om te kiezen!
Onze dochter heet Tara dus Disa past er wel bij vind ik. Ach eerst maar de geslachtsbepaling afwachten dan gaan we er echt goed over nadenken. En helaas kunnen we niks naar de schuur schuiven. Maar de zonnebank gaat mn vriendin lenen voorlopig en de rest moet maar voor een deel naar zolder. Allees staat er ook een hoop gitaar spul van vl die zit in 2 bandjes dus dat moet ook weer een ander plekje krijgen. Naja komt goed uiteindelijk.
Oooh die opruim problemen hebben wij ook. Weet hebben deze week een kast boven de trap laten maken zodat de helft van de spullen die nu onder de half hoogstpersoonlijk in de logeerkamer staan daar naartoe kunnen. En voor de rest van de zooi moeten wel een andere plek zoeken of gewoon weg doen. En er moet nog een nieuw kozijn in die kamer. Dan k kan ik kaan de babykamer beginnen.
Hallo allemaal. Helaas is mijn zwangerschap vroegtijdig beëindigd. Hele treurige periode gehad. Ik kom dus af en toe hier weer eens kijken. Ben nu in afwachting van mijn eerste menstruatie na de curretage. Hoe gaat het hier met iedereen?
Jeetje Plukplon, wat heftig zeg!!! Ik kan me voorstellen dat het een hele verdrietige periode is geweest. Wil je er meer over vertellen? Of liever niet? Sterkte meis, je bent weer van harte welkom hier en ik hoop voor je dat het snel weer raak is (hoewel dat niet meer zorgeloos zal zijn...)
Dank je wel. Ik wil er wel meer over vertellen hoor. Bij 8 weken hebben wij een echo gehad waar we een kloppend hartje zagen. Baby was wel wat te klein, dus werd ruim een week terug gezet. Bij ruim 11 weken de termijnecho. Ik voelde mij goed en had geen bloedingen of krampen gehad. Dochter ging mee want we zouden naar de baby gaan kijken. Nou dat liep dus allemaal heeeel anders. Geen hartactie en baby was waarschijnlijk gestopt met groeien net na de eerste echo. Ik moest gaan wachten op een miskraam. Dit kwam helaas niet vanzelf. Uiteindelijk bij 14 weken curretage gehad. Daar gelukkig snel van hersteld en al snel stopte het bloeden. As vrijdag zou het 5 weken na de curretage zijn, maar nog niet ongesteld. Gisteren een test gedaan. Ik zie een heeeeeel licht streepje. Vandaag weer een test (ander merk) en zie een heeeel licht en dun streepje. Heel spannend.
Jeetje wat een verhaal! En wat zal het moeilijk geweest zijn om op de miskraam te wachten. Heftig hoor. Ik kan me voorstellen dat dit echt heel erg rauw op jullie dak viel en heel veel verdriet heeft gedaan. Hoe voel je je nu?
Ja was een afschuwelijke tijd. Het gaat steeds een beetje beter. Daarbij is mijn zusje ook zwanger. We liepen, op een ruime week na, gelijk. Dat maakt het niet makkelijker. We gaan nu vol goede moed op naar een volgende zwangerschap. En dat zal idd niet zorgeloos zijn. Hoe gaat het met jou?
Jeetje plukon wat een verhaal. Wat naar allemaal. Hopelijk mag je snel een goede zwangerschap beleven. Maar zoals je zegt zorgeloos zal het dan niet meer zijn. Wil je heel veel sterkte wensen.
Och jee, je zusje ook nog gelijk zwanger. Het is al moeilijk om uberhaupt een ander te zien die zwanger is en al helemaal op hetzelfde termijn maar dan ook nog eens je zusje!! Echt lastig! En hoe is het met je dochter? Wat krijgt zij ervan mee? Met mij gaat het goed hoor! Helaas nog niet zwanger en dat is natuurlijk wel eens lastig maar ik ben blij dat mn laatste cyclus korter was dus ik hoop dat ik snel op roze mag
plukon@ vreselijk voor je! Hopelijk weer snel raak! Hier afwachten op ongesteldheid, of zwanger zijn! Spannend dus voor me..............
Bedankt voor jullie berichtjes. Ik hoop dat jullie ook snel zwanger zullen zijn Mijn dochter heeft het er ook erg moeilijk mee gehad. Ingewikkeld voor haar om d'r mama zoveel te zien huilen. Ze sliep slecht en begreep het allemaal niet echt. Gelukkig gaat het nu weer goed met haar. Ze zegt nog wel regelmatig dat de baby weg is uit m'n buik. Het komt allemaal goed. En zeg haar steeds dat ze wat langer moet wachten op een broertje of zusje. Ze keek er zo naar uit.
@plukplon wat een verdrietig nieuws zeg! Moet zeker nog lastiger zijn omdat je zus ook in verwachting is. Ik hoop voor je dat je snel weer goed nieuws krijgt. Maar kan me voorstelleb dat je niet meer zo onbezorgd in een volgende zwangerschap staat.
Nou, meiden, mijn ongi is bijna voorbij (een hele lichte dit keer...) en voor deze ronde zijn de ovulatietesten het huis in gekomen. Nog even en wij gaan er weer tegenaan Ondertussen duim ik ook heel erg voor pluis! Wanneer ga je testen? Voel je al iets?
ja vindex@ ik ben ongesteld geworden. Voel me echt zwaar verdrietig en klote. Maandag naar de gyn, en dan zie ik wel weer verder. xxx