We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mami2

mami2 Niet meer actief

Ach beterschap met t hondje

misschien dat t gelijk raak is wat zou dat geweldig zijn ik ben echt benieuwd wie er als eerste zwanger is van t groepje

2. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jammer ytest, maar kan me er iets bij voorstellen. Jij ook veel succes met zwanger worden!

@Mami: Hier weet een vriendin het. Ik weet ook van haar dat ze bezig is voor een kindje. Andere vriendin wil ik het nog vertellen, weet van haar nl ook dat ze bezig is. Ik zou het echt fantastisch vinden om tegelijk zwanger te zijn, afgelopen jaren hebben we elkaar redelijk afgewisseld. Familie e.d. weten het niet en dat wil ik ook zo houden.
    Bij zoon wist niemand het. Is nu dus wel leuk mee te maken als mensen het wél weten. En als het lang duurt..... Ach, kan ik het iig er met mn vriendinnen over hebben. Hoef ik er niet alleen mee rond te blijven lopen. En als ik zwanger ben, weten ze het toch wel snel. Die zien het zo ;)

@ shart: spannend!!! Hoop datje zwanger bent en je lichaam je niet voor de gek houdt. Duim duim duim

@ kiera: gezellig. Hoop idd dathe nu ook snel raak is voor jullie

@ pluisje: aaaaaaah, zielig van de hond. Wat betreft steken: hier ook veel steken maar zijn mn darmen. Zou ook niet kunnen zeggen wat het is helaas.

3. plastictrees

9 sep 2013
    17
    0
    0
    het Noorden
    Oh precies het groepje dat ik zocht :) Ik ben nieuw, of nou ja ik ben eerder geweest hier maar toen mijn gebruikersnaam opgeheven. En nu dus terug want we gaan voor een 2e kindje :) Super spannend en eng. We proberen het in totaal 6 maanden zelf (waarvan nu al 2 voorbij zijn) en gaan dan terug naar het ziekenhuis. Maar daar zie ik best tegen op. Ook omdat ik bang ben dat het weer allemaal zo heftig word, dat dat effect zal hebben op onze dochter. Lijkt me moeilijk om alles te ondergaan zonder dat ze er iets van merkt. Ik reageer namelijk best heftig op de hormonen die ik kreeg (Clomid en Menopur)

Mag ik hier meeschrijven? :)

4. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Natuurlijk mag je mee schrijven, welkom!!
    En weet ongeveer wat je bedoel met hormonen slikken, heb het zelf ook gedaan bij me dochtertje 1 jaar lang. Vreselijk al die bijwerkingen he!? Maar blijf positief hoor meid, alles komt goed! En hier kan je lekker je hart luchten. xxx

5. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Ja dat kan ook ja me innestelingspijn zijn. Maar ik verheug me er niet te veel op, straks ben ik weer terleur gesteld.
    lijkt me wel leuk, om deze keer alleen te testen, als ie dan ooit positief is hihihi, in te pakken voor me vriend! Lijkt me wel grappig om zijn gezicht te zien!

6. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Jeetje wat kletsen jullie veel :p Haha Gezellig hoor, ik zal straks even alles rustig terug lezen. Ik zie dat ik nog niet op het lijstje sta.
    Ik heb een zoontje van 15 maanden, ronde 1 en m'n NOD is 25 september.

Hier weet 1 vriendin het, zij bevalt binnenkort van haar 2e kindje. Heel leuk!
    Misschien heel stom, maar ik zat te rekenen wanneer ik deze maand zwanger wordt dat ik dan begin juni uitgerekend zou zijn. Alleen mijn zoontje is van half juni. Eigenlijk zou ik dat helemaal niet leuk vinden zo dicht bij elkaar jarig :)Dan is zoontje jarig en dan ben ik misschien net bevallen. Of ik beval op zijn verjaardag. Echt zo stom, natuurlijk is elk kindje welkom en is het niet te plannen. Mijn vriend vindt t helemaal niet erg zo dicht bij elkaar jarig. Misschien is het juist wel heel leuk zo dicht bij elkaar? Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken.

7. Humava

Humava Niet meer actief

@pluisje ach wat zielig voor je hondje.

@plastictrees welkom gezellig dat je ook mee komt schrijven hier.

@luna ik zei wel van de week tegen mijn vriend dat als ik nu gelijk zwanger zou zijn ik rond 23 mei uitgerekend zou zijn. En ik ben op 21 mei jarig, wij zouden dan de verjaardagen in 1 keer vieren dat doet mijn broer ook met zijn zoon. Maar als het broertjes of zusjes zijn is dat natuurlijk helemaal niet leuk kinderen willen natuurlijk allebei hun eigen verjaardag. Wij hebben ook nog verjaardagen op 9,12 en 15 mei. Dus dat zou wel een hele drukke maand worden dan.

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Meiden lijst forum voor de tweede baby's!

Shart@ dochtertje van 20mnd - ronde 1 - NOD 11 sept
    Jenala@ dochtertje van 2,5 jaar- ronde 1 - NOD 11 sept
    Humava@ dochtertje 9 mnd - ronde 1- NOD 13 sept.
    Pluisje@ dochtertje van 2 jaar - ronde 1 - NOD 17 sept
    juudje81@ zoontje van 2,5 jaar - ronde 1 - NOD 17 sept
    Plastictrees@ dochter van 1jr - ronde 3 - NOD 24 sept?
    vinexkindje@ zoontje van 11 mnd - ronde 1 - NOD 25 sept
    Luna28@ zoontje van 15 mnd - ronde 1 - NOD 25 sept
    leolientje@ zoontje van 4 - ronde 1 - NOD 29 sept
    Chans@ zoontje 13 mnd - ronde 1 - NOD 1 okt
    wannabemom24@ dochtertje van 2 jaar - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober
    Bloemkool@ zoontje van 1,7 maanden - ronde 1 - NOD 21 okt
    Kiera@ zoontje van 14 maanden - ronde 1 - NOD 24 okt
    mami2@ zoontje van 3 - ronde 1 - NOD geen idee
    Mva2010@ dochtertje van 4 jr - ronde 1 - NOD ?

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    @ plastic trees welkom! Jeetje spannend of het de komende maanden gaat lukken! Ik hoop het heel erg voor jullie! Heb je NOD op 24 september gezet gezien je banner, als het verkeerd staat hoor ik dat graag dan pas ik t even aan! En hoe oud is je dochtertje precies?
    @ luna28 heb je op de lijst gezet :) bij ons is er naast de wens dat het gezond is eigenlijk maar 1 wens: dat het niet eind december komt!! Haha, mijn dochter is geboren op mijn verjaardag 23 december (4 weken te vroeg) en mijn man is 24 december jarig, op 25 december zijn mijn vader en zwager jarig... :) is een beetje te veel van het goede! Dus in mijn geval liever niet, maar mocht het zo lang duren ga ik rondes in maart en april natuurlijk niet overslaan! ;)

10. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Heb trouwens even een kleine tampon test gedaan, maar ik zie al wat van naderende ongi hoor :( Licht roze... Dus het zal deze ronde wel niet!

11. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ja kinderen willen graag hun eigen verjaardag, 1 dag alle aandacht. Heerlijk toch! Eind december zou ik ook niet leuk vinden. Dan ben ik zelf jarig :p En ik vond en vind nog steeds in december jarig zijn vreselijk! Sinterklaas, kerst, jarig en o&n allemaal in 1 maand.
    Natuurlijk staat op de eerste plaats dan ons kindje gezond is. En mocht het zo zijn, dan is het zo. Maar een beetje sturen moet wel kunnen toch :)

@Shart Balen toch ongi geworden? :( Niet leuk!

12. mami2

mami2 Niet meer actief

Goodmorning ladies

Ons maakt het echt niets uit wanneer het kleintje geboren zou worden al word hij/zij geboren op mijn verjaardag of van wie dan ook in de fam...we hebben zo een grote fam dat er meerdere mensen tegelijk jarig zijn en dan word het meestal samen gevierd en soms spreken we gewoon af wie het welke dag viert

13. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    Hallo,

Ik wil me graag toevoegen aan het clubje.
    Wij zijn ook bezig voor een 2e kindje. Wij hebben al een dochter van bijna 8, en ik heb bij haar geen fijne zwangerschap gehad waardoor ik eigenlijk een 2e keer niet aandurfde maar nu heb ik de knoop doorgehakt en gaan we er ook helemaal voor.
    We zijn nu bezig met de 2e ronde. Eerste ronde was helaas een MA bij 5 weken en 4 dagen.

14. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Meiden lijst forum voor de tweede baby's!

Shart@ dochtertje van 20mnd - ronde 1 - NOD 11 sept
    Jenala@ dochtertje van 2,5 jaar- ronde 1 - NOD 11 sept
    Humava@ dochtertje 9 mnd - ronde 1- NOD 13 sept
    Nieckske @ dochter van 7 jr - ronde 2 - NOD 16 sept?
    Pluisje@ dochtertje van 2 jaar - ronde 1 - NOD 17 sept
    juudje81@ zoontje van 2,5 jaar - ronde 1 - NOD 17 sept
    Plastictrees@ dochter van 1jr - ronde 3 - NOD 24 sept?
    vinexkindje@ zoontje van 11 mnd - ronde 1 - NOD 25 sept
    Luna28@ zoontje van 15 mnd - ronde 1 - NOD 25 sept
    leolientje@ zoontje van 4 - ronde 1 - NOD 29 sept
    Chans@ zoontje 13 mnd - ronde 1 - NOD 1 okt
    wannabemom24@ dochtertje van 2 jaar - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober
    Bloemkool@ zoontje van 1,7 maanden - ronde 1 - NOD 21 okt
    Kiera@ zoontje van 14 maanden - ronde 1 - NOD 24 okt
    mami2@ zoontje van 3 - ronde 1 - NOD geen idee
    Mva2010@ dochtertje van 4 jr - ronde 1 - NOD ?

15. mami2

mami2 Niet meer actief

Welkom goed dat je het toch weer aandurft en vervelend dat je een ma gehad hebt laten we hopen dat het snel weer mag lukken en dat het beebje dan blijft zitten

16. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Balen meid! Op naar ronde 2, nieuwe kansen.

17. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe dames!

Ik merk wel dat me hier wat afgekletst wordt zeg. En op iedereen persoonlijk reageren is lastig via mn telefoon.

Voor zover het kan wil ik hier om eind juli en december heen plannen. Qua drukte en verjaardagen is dat het handiger, maar een gezond kindje staar absoluut voorop. Heel dubbel allemaal!

18. Nieckske

Nieckske Lid

5 sep 2013
    85
    0
    0
    Dat is balen!!!

19. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Plastictrees welkom!
    @Pluisje ja teveel op hopen geeft soms valse hoop. Ik hoop het wel voor je dat het nu al raak is! Hihi ik heb bij onze zoon de test ingepakt en aan mn man gegeven. Die had het helemaal nog niet verwacht. Hij vloog me direct om mn nek en had een big smile op zijn gezicht. :D
    @Shart balen dat je ongi begint. Hopelijk is het toch snel raak!
    @Nieckske welkom!

Hier kijk ik er nu al naar uit om te kunnen klussen zonder dat wij ergens op hoeven te letten. Tot nu toe alle vruchtbare dagen vermeden. Heb op dit moment mn ei. Dus nog even en wij beginnen aan ronde 1!

20. plastictrees

9 sep 2013
    17
    0
    0
    het Noorden
    @ pluisje: bedankt! Ik blijf ook nog positief, ook al is de kans natuurlijk wel vrij klein. Maar toch, er is een kans. De hormonen, vooral Clomid, vond ik echt heel vervelend. Zelfs in de laagste dosering had ik er echt veel last van. Jij dus ook?

@ Luna: ik zou dat inderdaad ook niet echt leuk vinden. Als het zo is dan is het niet anders, ik zou er niks voor laten zeg maar. Maar ja liever in een andere maand. Niet voor mezelf maar voor de kindjes dan.

@ Humava: dank je wel :D

@ Shart86: ik heb niet echt een NOD. Dat is bij mij zo wisselend, ik heb pcos, en na de bevalling is het helemaal een drama geworden. Ik werd het zo onregelmatig en dan meteen zo extreem heftig dat ik er ook al voor na de huisarts ben geweest. Maar zij zegt dat ik gewoon erg gevoelig ben voor hormoonsveranderingen en dat het daarom langer duurt voor ik weer een cyclus krijg (voor onze dochter was het voor een pcos 'er vrij regelmatig, 33 dagen met zo nu en dan een uitschieter) Dus daarom heb ik de banner maar op 33 dagen gezet. Mijn dochter is 15 maanden :) jammer van je tampontest :(

@ Nieckske, dat is dan inderdaad erg spannend. Wel knap dat je de knoop nu hebt doorgehakt! Hoop dat je snel weer zwanger bent en dat het dan allemaal goed gaat.

@ Kiera: dank je!

Deel Deze Pagina