Ja ben er wel een beetje van de rel van. Had het zo gehoopt! En nu opeens slaapt me dochtertje ook heel slecht, echt een drama. Dus op dit moment ben ik een wrak hihi. xxx Ps belt natuurlijk net donderdagavond een vriendin om te vertellen dat ze zwanger is van een tweede, kan er ook nog wel bij!
@pluisje grrrrrr nee bah. En inderdaad dat nieuws van je vriendin wil je dan even echt niet horen. Sterkte
Moeilijk he om te horen dat mensen dichtbij zwanger zijn als je het zelf zo graag wilt. Maar straks zijn wij diegene die het nieuws mogen brengen hoor. Vast en zeker! Vervelend ook dat je dochter zo moeilijk slaapt ineens. Ik kan daar echt niet tegen. Wordt daar zo moe van Hopelijk heeft ze het snel weer te pakken. Heb je enig idee waar het door komt?
Zegt me vriend ook aldoor, straks zijn wij aan de beurt. Wachten is gewoon niet me sterkste kant hih. Ik zou het niet weten waarom dochterlief zo in eens niet meer goed slaapt. Heb nu een mooie pooh lampje gekocht en dan zie ik wel wat ze vannacht gaat doen.
Gister bij de gyn geweest. Een alternatief voor clomid is gelijk spuiten zelf. En daar zitten ook wel weer veel nadelen aan vast. Dus toch maar weer verder met clomid. Pffffffffffff, lastig! Gister gelijk weer begonnen, dus heb een langere cyclus als normaal. We zien wel weer. Me dochter slaapt om zich nu wel goed, alleen heel vroeg wakker. Half 5! Iemand tips?? xxx
@ Pluis: Wat vervelend zeg dat ze niet een makkelijker alternatief hebben. Maar goed, het is wel duidelijk waar je aan toe bent. Ga je nu wel door met de volgende ronde? Omdat jullie eerst nog twijfelden of het niet beter was om te pauzeren of te stoppen? Tsja, tips om door te slapen..... Hier werkt eigenlijk even laten doorhuilen en dan om de paar minuten langs gaan. Als we dat een nachtje doorzetten, is het de nacht erna meestal over. Maar goed, hij wordt nu ook al 3 nachten om 6 uur wakker in plaats van 7 uur (normaal) en daar heb ik ook nog niks op gevonden. Misschien voelen ze aan dat het langer licht wordt of warmer ofzo? Geen idee! En Busster, jeetje, meis, wat schrok ik van je topic! Ik wist echt niet wat ik nou inhoudelijk moest reageren, gewoon omdat ik zo schrok dat dit jou overkomt. Wat een rotsituatie. Hoe gaat het nu met je? (heb je topic nog niet bijgelezen trouwens, zal ik straks even doen, misschien staat het daar al in). Hier verder alles goed. Net begonnen met ovulatietesten maar nog niks gespot. Nog even geduld
Natuurlijk, Marsonny! Gezellig hoor Het clubje is wat klein geworden dus juist leuk als er weer nieuwe bij komen. Gaan jullie net beginnen voor een tweede of al even bezig?
Wij moeten nog gaan beginnen, maar moet eerst nog naar de gyn voor wat onderzoeken omdat ik na de bevalling van mijn zoontje nog steeds pijn heb bij het klussen en dat is niet zo handig als je een gaat voor een tweede. Vind het ook wel weer spannend. Hieronder kort mijn verhaal; Mijn man en ik hebben na jaren proberen om zwanger te worden en prachtige zoon gekregen deze is nu twee jaar oud. Heb meerdere miskramen gehad en een missed abortion, curretage. We waren heel blij dat de zwangerschap van mijn zoontje goed was gegaan en hadden besloten om het daarbij te laten. Mijn man heeft ook een puberzoon uit een andere relatie.
Heej Marsonny welkom! Je hebt dus al een heftige periode achter de rug met zwanger worden. Ik hoop dat de gyn wat voor je kan betkenen en dat ju snel zwanger bent. Ik ben zelf zwanger van de 2e maar kom af en toe nog ff spieken hoe het met iedereen gaat.
@ Marsonny: Jeetje, jullie hebben al een heel verhaal achter de rug dus. Ik hoop dat de gyn kan helpen met de pijn en dat je snel zwanger mag zijn! Heeft een van jullie trouwens ook ovutesten gebruikt of geen ervaring mee?
Ik heb toen met mijn zoontje wel ovulatietesten gebruikt en toen kwam ik er achter dat ik heel snel na mijn menstruatie al een eisprong had. Als ik het me goed herinner met 5 of 6 dagen al
Dat hoop ik ook heb deze keer wel gezegd lukt het binnen een jaar niet dan gaat het over en is mijn gezin toch compleet. Ik word in mei 35 en heb geen zin om weer jaren te gaan tobben dan vind ik mezelf te oud worden en de risico's te groot