Nee dit wordt ons 2e kindje. Ik was wel snel zwanger, in ronde 4. Dat was ik van onze dochter ook. Al had ik toen wel in ronde 2 een mk gehad.
Oke wel vlot zwanger dus, gaat alles goed tot nu toe? Het stomme is ik had me hier zo ingesteld op 1 kindje dat heel veel dingen die we niet meer gebruikte heb ik weg gedaan, maar toen kwam een aantal maanden geleden die twijfel en dat bleef knagen. Nou ja en nu zijn we weer op het punt dat we het toch willen gaan proberen weer.
Lastig he die moedergevoelens en klepperende eierstokken. Dat gevoel staat boven jezelf en boven je verstand he. Ik hoop voor je dat het dit komende jaar gaat lukken! @ Humava: Bijna geslachtsbepaling he zie ik in je handtekening. Spannend hoor! Wat dacht je ook alweer? En wat denkt je man? Gaan jullie het tegen iedereen zeggen of juist niet?
Ik heb echt geen idee of het een jongen of meisje is. Vl denkt een meisje. Woensdag zullen we het weten.....en dan mag van mij iedereen die het wil weten wat het is. Dat kan ik dan toch niet meer voor me houden.
Hahaha, humava, ik kon dat ook echt niet voor me houden hoor Zoveel mensen gehad die me raar aankeken als ik al meteen zei dat het een zoon werd. Maar vond de naam geheim houden al lastig genoeg
Bah, meiden, ik zit er eventjes doorheen hoor. Vandaag weer babynieuws in de omgeving en mijn ovutesten blijven maar wit ik vind mezelf echt even heel erg zielig. Hoe gaat het met jullie? Busster, hoe gaat het met jou? Hoop dat je je weg weet te vinden!
Ah wat vervelend zeg van je ovutesten! Kan me voorstellen dat je het ff allemaal k*t vind. Hopelijk snel een duidelijke ertussen anders wordt je cyclus weer zo lang.... Busster hoe gaat het? Ik had ook je topic gelezen. Wat een kl*te situatie zit je in.
Echt rot he!! Dat vrolijke babynieuws in je omgeving. Ik heb het ook hoor, 3 meiden alweer zwanger pffffff. Tja onze tijd komt wel, alleen voelt het nu even niet zo! Dikke knuffel! Wat is er met busster gebeurt dan?
Ja echt veel babynieuws he! En dat komt niet alleen doordat het me opvalt hoor. Er zijn ook gewoon veel mensen zwanger.... Maar vandaag voelde ik me weer beter gelukkig. Lekker werken, daar is niemand zwanger Je moet bussters topic maar even zoeken. Ze is hier ook al een tijdje niet geweest he. Ik hoop dat het goed met haar gaat. Morgen is het zover, Humava! Spannend hoor! Houd ons op de hoogte!
Dat is lekker vroeg, Humava! Hoef je niet de hele dag af te tellen. Super leuk. Weer even genieten van dat kleintje!
sorry dames even niet hier geweest had andere dingen aan mijn hoofd. @humava jeetje een zoon na een dochter wat geweldig. Wij hebben morgen echo hopelijk ligt de baby ook goed om al iets te kunnen zien.
Wat goed, Humava!! Van harte gefeliciteerd! Een meisje is ook geweldig maar van beide soorten eentje is natuurlijk super! Heel gaaf! Fijn, Busster, dat je weer even langs komt. Hoe gaat het met je? Ik heb veel aan je gedacht de afgelopen tijd. Sterkte meis, ik hoop dat je steun hebt aan mensen om je heen! Als je je verhaal kwijt wilt, weet je ons te vinden he!
Dank je vinexkindje . Gaat iets beter nu. Voor de dames die denken waar gaat dit over. Lees even bij alleen zwanger en dan topic hij wil bij me weg.
@busster ik heb je topic ook gelezen. Echt klote joh. Wel fijn dat het iets beter gaat nu. @vinexkindje ja van allebei 1tje echt super leuk! Ben gelijk vanmorgen met mn moeder de stad in geweest en heb wat jongenskleertjes gekocht. We gaan de meeste van Tara haar kleertjes maar verkopen of weggeven want ik ga het niet allemaal bewaren. Mochten we over een aantal jaar toch nog een kindje willen dan vind ik de kleertjes die we nu hebben toch niet leuk meer waarschijnlijk.
humava@ wat leuk een jongen! EN was je verbaasd of had je het ook gehoopt? Leuk he weer kleine lieve kleertjes kopen! Geniet ervan Busster@ hoe gaat het nu tussen jou en je man? Wel samen naar de echo of ga je alleen? Denk aan je Hier is bijna de eisprong in zicht, tenminste dat hoop ik snel te vinden. Pffffffff moet wel zeggen, vind het nu toch wel heel lang duren. Nou ja probeer moed te houden!
We gaan wel samen naar de echo zo meteen hij heeft er zelfs zijn werk voor verzet. Het vervelende is vorige week riep hij allemaal nare dingen een nu doet hij of er niks aan de hand is. Hoort bij pass dat weet ik maar kan er nu niet tegen.
@busster wat vervelend dat hij nu weer doet alsof er kuns aan de hand is. En heel lastig dat je niet goed met hem kan praten. Hoe was je echo????
Wat moeilijk, Busster, dat hij er nu niks meer over zegt en dat je zo moeilijk met hem kan praten. Er was ook niemand in de omgeving die met hem kon praten he? Wat een lastige situatie, meis. Ik kan me voorstellen dat je je er verschrikkelijk rot onder voelt. Wel een goede echo gehad?