We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hoi dames de echo was prima. We zijn alleen iets minder veer zwanger dan gedacht. Nu 11.4 weken dus uitgetekend op 28 september.

2. Humava

Humava Niet meer actief

Fijn dat alles goed is!

3. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    Fijn, Busster, dat alles goed is!

4. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    Eindelijk is er wat te zien op mijn ovutest! Nog geen knaller maar hopelijk komt dat morgen. Cyclus wordt dan wel weer wat langer maar in ieder geval met een gespot ei ;)

5. Humava

Humava Niet meer actief

Beter vinrxkindje! Hopen dat je morgen een knaller hebt.

6. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super fijn dat er een ei inzicht komt :D

Ik zit geheel onverwacht op het wachtbankje we zouden deze ronde nog overslaan, maar dat ging niet helemaal zoals gepland :) ;) maar had net mijn eisprong gevoeld en het zou nu dus zomaar ineens zo kunnen zijn.
    Ik vind het best spannend en ook wel weer raar om in het stadium van afwachten.

7. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Humava
    Leuk een jongen :D mooie echo foto's!

Busster
    Wat goed dat de echo goed was. Heel veel sterkte met alles met je partner

8. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    Hihi, Marsonny, jullie konden je niet inhouden? ;) Spannend hoor het wachtbankje! Dan ben jij volgens mij de eerste tester hier. Ik duim voor je!

Ik voel mijn ei nooit dus wel fijn dat de ovutesten iets aan gaan geven. ik heb er al heeeeeel veel gedaan die wit bleven dus dit was wel een opsteker!

9. Humava

Humava Niet meer actief

Spannend marsonny! Wanneer is je NOD?

Hebben jullie dit ook aan de hand (gehad)? Onze kleine weet sinds vandaag hoe ze op de bank moet klimmen en gaat er dus ook de hele tijd op staan.;) ik vind dat klimmen niet erg dat doen ze toch vroeg of laat maar dat op de bank staan vind ik best gevaarlijk. Hebben jullie het afgeleerd en zo ja hoe?

10. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    Ik heb een heel relaxed kind dat nog niet op het idee is gekomen om op de bank te klimmen :D Dus nog geen ervaring. Maar ik zou het gewoon elke keer corrigeren door haar te laten zitten en dit te benoemen. Als ze bezig blijft met staan, zou ik haar van de bank af zetten en eventueel af leiden met iets anders (afhankelijk van of ze anders meteen weer de bank op klimt). Maar het is een lastige leeftijd want ze zijn nog zo beperkt leerbaar en de uitdaging is gewoon te groot voor ze. Ofwel ze zijn de regel alweer vergeten, ofwel ze kunnen de druk van die leuke uitdagende bank niet weerstaan. Sterkte ;) :D

11. Humava

Humava Niet meer actief

Ja we zijn de hele dag al aan het zeggen Niet staan! En dan zetten we haar weer op haar billen. Maar ze vind het een leuk spelletje ;). We hebben dr ook even als 'straf' in de box gezet aangezien ze daar nooit meer in zit maar dat vond ze ook gewoon leuk. En idd van de bank afhalen dan klimt ze er gelijk weer op. Naja het is ook wel heel grappig om te zien maar ik ga nu iets minder relaxed naar de wc of ff naar boven om wat te pakken.;)

12. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    Ja, het is echt heel erg lastig. Anders misschien op haar billen zetten zonder teveel te zeggen? Dat is natuurlijk ook weer aandacht. Anderzijds is het de vraag of ze het eigenlijk voor de aandacht doet of gewoon omdat ze graag wil staan. Misschien kun je dat een beetje aanvoelen? Maar het is echt gewoon even een lastige leeftijd. Als je even weg moet maar in de box of kinderstoel zetten?

13. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vinexkindje
    Kan me voorstellen dat je blij wordt van een ovulatietest die een reactie laat zien. Dat had ik met het zwanger worden van mijn zoontje ook toen voelde ik de eisprong ook niet en heb ik ook ovulatietesten gebruikt. Ik kan mijn eisprong pas voelen sinds mijn zoontje is geboren eerst zo heftig dat ik er bekkenpijn van kreeg dat is nu niet meer het is nu meer een zeurend gevoel links of rechts.

Volgende week zondag of maandag is mijn NOD

14. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1434 marsonny, 16 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2014
    Humava

Mijn zoontje had dat spelletje ook wij zeiden 1x heel duidelijk dat hij niet mag staan op de bank en zetten hem dan op zijn knieën of billen, 2e keer deed ik het zonder dat ik iets zei en de 3e keer belanden hij in de box. Hele lange adem heb je wel nodig. Hij is toen ook twee keer naast de bank gevallen duidelijk gezegd dat dat komt omdat hij stond op de bank. Wat me bij mijn zoontje opviel is dat hij zich graag wilde verplaatsen op de bank hem aangeleerd dit op zijn knieën/kruipend te doen en ook gelijk gaan oefenen met van de bank af gaan.
    Moest ik naar de wc ging hij mee of in de box.

15. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ligt onze kleine man voor het eerst zonder speen op bed tot nu toe geen drama het inslaap vallen duurde wat langer. So far, so good

16. Humava

Humava Niet meer actief

Ja idd dat wil onze dochter ook, zich graag verplaatsen over de bank. Ik zeg al tegen haar dat ze moet kruipen maar ja met 15 maanden is luisteren nog heel moeilijk. Ik heb haar vandaag wel gelijk geleerd dat ze eerst met haar benen van de bank af moet dat had ze na 4 keer doen door. Dus ze kan wel snel leren als ze het wil.....

17. Humava

Humava Niet meer actief

#1437 Humava, 16 mrt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mrt 2014
    Vinexkindje ik denk dat ze het vooral een leuk spelletje vind om te doen. Naja het komt wel goed. Als we maar blijven volhouden dat ze niet mag staan leert ze het wel. Geduld is een schone zaak. :)

18. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vinexkindje
    Hoe is het met de ovulatietesten vergaan?

Humava
    Nog geklauter op de bank?

Hier 2 speenloze middagslaapjes en nachten achter de rug wat heel goed verloopt tot nu toe.
    Vandaag een zwangerschapstest besteld, maar mijn borsten zijn gespannen en heb nog wat kwaaltjes die vergelijkbaar waren met voorgaande zwangerschappen.
    Wordt nu wel steeds spannender!

19. Humava

Humava Niet meer actief

@Morsonny fijn dat je zoontje zonder speen is gaan slapen. Ik heb zelf geen ervaring ermee want onze dochter wilde geen speen. Maar heb wel eens gehoord dat het best een drama is bij sommige kindjes als ze m niet meer mogen.

Je maakt het wel spannend hoor! Weet je al wanneer je evt gaat testen?

@vinexkindje heb je nog een knaller gehad op je test?

20. Humava

Humava Niet meer actief

En er wordt hier zeker nog op de bank geklommen. Ze is er al 1 keer vanaf gevallen. En ze gaat nog steeds staan. Maar ja voor ze 18 is heeft ze het wel geleerd. ;)

Deel Deze Pagina