We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Humava
    Met vallen en opstaan heeft ze dat wel geleerd hè voor haar 18e ;)

Spannend hè vind ik zelf ook :)
    Ik heb een paar borsten die nogal aanwezig zijn zelfs mijn man viel het op toen ik hem een knuffel gaf. Ik had niets gezegd tegen hem, t zit dus niet tussen mijn oren :)

2. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    Ha meiden,

Sorry, ik had dit topic even over het hoofd gezien. Lief dat jullie naar me vragen! Uiteindelijk had ik dinsdag echt een knaller op mijn ovulatietesten! Opluchting dat ik dus toch nog positief kan testen haha. Mijn cyclus is dus wel weer langer maar ja, als ik daarmee zwanger word, zal ik er niet over klagen haha.

Marsonny, spannend joh!! Ik ga heel hard voor je duimen dat het raak is! Wanneer ga je de test doen? Zou wel super zijn als het nu al lukt!

Humava, haha voordat ze 18 is, weet ze het vast. Dan krijg je weer het bankhangen ipv staan :D Hoe gaat het verder met je? Ben je al in het fijnere trimester beland? Kom je nog eens je buik showen?

3. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super fijn dat je een knaller test had, ga ook voor jou duimen.

Ik weet nog niet wanneer ik ga testen officieel is het zondag de dag, maar morgen (of overmorgen) komt een vroege test met de post kijk wel vanaf het moment dat die er is wanneer ik ga testen

4. Humava

Humava Niet meer actief

Vinexkindje fijn dat je een knaller had! Nu maar duimen dat je straks een knaller van een positieve zwangerschapstest hebt!:D

Marsonny whoe ik ga ook voor je duimen!

Had zondag nog een buikfoto gemaakt. Doe ik elke week en die zet ik dan in een app. Heel leuk om te zien hoe je buik groeit. Zal m hier ook wel ff plaatsen.

Bekijk bijlage 384300
    17.1 weekjes!:)

5. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw mooi buikje!

6. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    Ja echt een mooie buik hoor! Die had ik vorige keer niet zo mooi haha. Vind je het al zwaar worden icm je dochter?

7. Humava

Humava Niet meer actief

Valt nog wel mee. Maar ze is ook echt een super makkelijk kind dus dat scheelt ook heel veel.

Ik ben heel benieuwd hoe groot mijn buik wordt deze zwangerschap want ik vind m al best groeien. Heb een fototje gevonden van mn vorige zwangerschap, was genomen 1 maand voor de bevalling.

Bekijk bijlage 384319

8. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah de twijfel slaat toe vanavond hele lichte bruine afscheiding. Ben bang dat ik het me verbeeld die dingen die ik allemaal voel, maar ik voel mijn borsten echt die aardig aanwezig zijn de hele dag! Ik heb giga honger en eet ik niet voel ik me weeïg

:( voel me nu heel onzeker

9. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    marsony@ spannend meid, maar denk er om je lichaam kan jezo goed voor de gek houden!

Sorry meiden, ik lees elke dag wel mee maar ben zelf een beetje down. Ik krijg maar geen positieve ovu test en zit al op dag 22! Dus tja geloof er zelf niet meer in. xxx

10. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    Pluis, hoop houden hoor!!! Ik had ook geen hoop meer maar op dag 23 ineens vanuit het niets een redelijke streep en op dag 24 een knaller! En ik las ergens anders op het forum dat iemand haar ei op dag 24 had en daar zwanger mee is geworden. Het kán dus gewoon! Ik duim voor je dat je je ei snel vindt!

Onee, Marsonny! Ik hoop het niet voor je meis! Helaas heb ik de afgelopen maanden ook heel veel kwaaltjes gehad die uiteindelijk niks bleken te zijn. Deze ronde ben ik al zowat de hele maand misselijk maar niet zwanger hoor. De hormonen kunnen zoveel met je doen! Maar ik duim heel erg voor je dat het bruinverlies een innesteling is en dat je binnenkort positief gaat testen!!

11. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een positieve test, maar alles wijst erop dat het niet blijft plakken 😕 jammer, maar we gaan gewoon weer verder. Dit hebben we al vaker gehad

12. Humava

Humava Niet meer actief

Marsonny ahw nee!:( heb je al erg veel bloedverlies of kan het nog zo zijn dat het een beetje oud bloed is?

13. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    Onee, Marsonny! Dat is onwijs balen! Ben je bekend met veel miskramen dan? Knuffel hoor!

14. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja helaas wel voor ik zwanger was van mijn zoontje een paar miskramen gehad en een missed abortion gevolgd door miskraam opwekken wat gruwelijk mis ging, ziekenhuis opname en een curettage.

Het rare is nu wel dat het eerst meer bruine afscheiding werd, ik kreeg flinke krampen, rugpijn, pijnlijk schaambeen en rood bloedverlies en nu is dat ineens gestopt, nog wat bruin verlies en wat buikpijn. Ik snap er geen klap meer van

15. Humava

Humava Niet meer actief

Oh wat heftig marsonny! Even goed in de gaten houden en als je geen bloedverlies meer hebt misschien over een paar dagen nog een testje doen?

16. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het vloeien heeft doorgezet en niet zo'n klein beetje ook :(

17. Humava

Humava Niet meer actief

Ah Marsonny!:(

18. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    Aah, echt balen, Marsonny! Wat jammer zeg! Het was wel super geweest als het zo snel raak was. Ben je er erg verdrietig van? Of al een beetje op ingesteld omdat je het vaker hebt gehad?

En pluis, heb je je ei al gevonden?

Hier lekker relaxed op het wachtbankje. Heerlijk dat we deze ronde weten dat het ei geweest is en wanneer de nod is. Geeft even rust!

19. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Marsonny@ Sterkte!!

Vindexkindje@ lekker gevoel denk, nu even geduldig wachten! Ik ga duimen.

Ik denk dat ik me eisprong zaterdag heb gehad. had geen ovutesten meer in huis. En had wat woordenwisseling met vriendlief, dus had ook helemaal geen zin! Dus ik ga voor de volgende ronde wel weer:(.

20. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    O, wat jammer, pluis! Maar wel fijn dat er dan toch nog een eisprong kwam. Heb je de dagen voor de eisprong ook niet geklust? Soms kan het wel 5 dagen blijven leven he. Dan zou je misschien toch nog een kleine kans hebben?

Marsonny, hoe gaat het met jou?

Deel Deze Pagina