We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    Thnx, meiden! :D

2. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    Hele fijne geruststelling vanmorgen: :D

Bijgevoegde bestanden:

3. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Vindexkindje@ ik ben sprakeloos! Van harte gefeliciteerd meid!!
    Tja en nu ik nog, me moed zakt me een beetje in me schoenen, maar ja.

4. Humava

Humava Niet meer actief

@vinexkindje mooie duidelijke bevestiging! Wanneer ben je uitgerekend?
    @pluisje ah knuffel meid, wij gaan nu extra hard5 duimen voor jou!

ons huis staat sinds vandaag op funda ben heel benieuwd of we snel kijkers krijgen en een koper natuurlijk!

5. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    @ Pluis: Ik snap het, meis, dat het voor jou even heel zwaar valt. Weer zwangerschapsnieuws om je heen. Maar ik hoop dat je het ook als een beetje 'hoop' kunt zien. Als ik na 8 maanden wachten zomaar ineens zwanger ben, dan kan jij dat ook worden! Elke ronde is weer een nieuwe kans. Maar je mag best even heel erg balen! Ik duim voor je hoor. Knuffel!
    @ Humava: Ik denk dat ik 10 januari uitgerekend ben. Maar ik had natuurlijk een lange cyclus met een korte lf dus ik weet het niet precies. Ik hoop voor je dat er snel kijkers komen! Ik heb wel het idee dat de markt weer aantrekt he dus wellicht zijn jullie het gewoon heel snel kwijt :D

6. Humava

Humava Niet meer actief

Oh wel al in het nieuwe jaar dus. Wel super leuk hoor!

7. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    Ja net het nieuwe jaar. Vind ik wel leuk hoor. December is altijd al zo onrustig tenslotte. Maar goed, op een gegeven moment interesseerde het me ook niks meer wanneer ik uitgerekend zou zijn, als het maar een keer zou lukken!

Hoe gaat het met je namen zoektocht? Zijn jullie al iets verder?

8. Humava

Humava Niet meer actief

Ja kan ik me voorstellen. Maar december is idd zo druk altijd.

Namen nee pfff we weten het nog niet. Ik word er gek van. Dex vind ik en vl de leukste naam maar onze achternaam begint met een Z. En dat vind ik samen niet klinken als je het hardop uitspreekt, dan lijkt het net 1 naam. Voor de rest staat Luc nog op het lijstje maar die is zo populair. En Jack vind ik ook leuk daar ging vl nog over denken. Voor de rest weet ik het niet meer,dus als jullie nog ideeën hebben......

9. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    Ik zal eens even meedenken:
    Abel, Dean, Siem, Koen, Vigo, Hugo, Jake, Kay, Ben, Luka, Noud, Nils, Owen, Raf, Roy, Sean, Sil, Stef, Tigo, Finn, Alec, Duke, Vin.

Best lastig want jullie hebben niet echt een specifieke smaak. Ik zou anders het echt eens vragen op het namentopic. Daar komen ze met echt veel ideeen!

10. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    Haha, ik zag dat je inmiddels een topic geopend had, Humava! Heel goed! Ik vind het in ieder geval helemaal niet storend (maar die dek-sel opmerking is wel slim haha).

Hoe gaat het met jou, pluis?

11. Humava

Humava Niet meer actief

Ik had je namen berichtje helemaal gemist! Thnx voor het meedenken! En idd Dex is wel favoriet. Maar ik twijfel nog steeds een beetje.
    Ja die dek-sel idd haha.
    In een ander topic vertelde iemand die had een collega of kennis wat het was weet ik niet meer, maar goed. Die haar haar kinderen Fay en Beau genoemd. Whahaha leuk als je ze beide roept.......

12. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Ben nu weer in de nieuwe ronde. En zit nu op dag 14, dus om de dag weer klussen. Moet wel eerlijk zeggen, dat ik er eigenlijk niet meer in geloof. Vind het heel moeilijk om positief te blijven denken.
    Moet nu op dag 22 te bloedprikken, en dan weer een belafspraak maken met de gyn. We zien wel weer.

En vindex@ al aan het idee gewend??

13. Humava

Humava Niet meer actief

@pluisje ik vind het zo vervelend voor je dat het niet wil lukken. Kan me voorstellen dat je het soms niet meer ziet zitten. Maar probeer positief te blijven ook is het moeilijk. (Tja ik heb makkelijk praten ik weet het). Het lijkt me wel ook heel lastig als het niet makkelijk gaat.
    Ik hoop dat de gyn binnenkort je verder kan helpen.

14. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    Ach pluis toch, ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt! Ik werd er soms ook zo moedeloos van hoor en zag dan ook echt niet waarom het nog zou gaan lukken. Maar ineens vanuit het niets stonden die twee streepjes daar en dat gaat nog steeds goed. Ik wil er maar mee zeggen dat het logisch is dat je na zoveel maanden denkt dat het niet lukt maar dat het echt zomaar ineens wél raak kan zijn, zonder dat je weet waarom. Hopelijk geeft het je een beetje hoop! Ik duim me suf!

Ik begin er inmiddels wel aan te wennen :) Nog wel hele spannende weken natuurlijk maar de kwaaltjes beginnen te komen dus dat geeft wel een beetje een bevestigend gevoel. Duimen dat het goed mag blijven gaan.

15. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Tja meiden natuurlijk hebben jullie gelijk. En hopelijk komt er snel een dag dat het raak is! Maar voor nu weer afwachten. Van de week was me vriendin bij me, om te vertellen dat ze zwanger is:(. En ja zo is het leven dan helaas. Maandag te bloed prikken.

Voor de rest gaat alles lekker met alle zwangere meiden?? :p

xxx

16. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    Het is gewoon suuuuper moeilijk als iets dat je graag wilt niet te koop is oid. Je kunt niet meer doen dan afwachten en dat is zo irritant! Knuffel hoor!!

Hoe het is? Misselijk!! ;) Bleh, wat voel ik me beroerd af en toe! En bij mijn zoon hield dat wel een week of 6 aan ;) Maar goed, ik vind het ergens ook wel fijn hoor want hormonaal gebeurt er dan in ieder geval genoeg.

Meiske, krijgen we nog eens een buikfoto?? ;)

17. Humava

Humava Niet meer actief

Als je mij bedoeld;), ik zal van t weekend weer een foto plaatsen. Ik wil ook niet zo spammen want dat is misschien niet zo leuk voor degenen die nog niet zwanger zijn.

Vervelend dat je zo misselijk bent. Maar het is voor een goed doel! Wanneer heb je je eerste echo??

18. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    Haha, sorry, ik bedoelde jou idd. Ik zit ook in een ander topic en daar kletst een 'meiske' mee dus vandaar hahaha. Ik snap wel dat je niet teveel wil spammen hoor. Maar de vorige is al heel lang geleden dus ik ben wel weer eens benieuwd.

Vanmorgen is moeders voor moeders geweest en gelukkig mooie streepjes op de test. Toch weer even spannend. Ik heb mn eerste echo op 28 mei dus nog 12 dagen wachten!

19. Humava

Humava Niet meer actief

Fijn dat je toch weer de bevestiging hebt van een mooie test! Over 1.5 week dus je eerste echo. Spannend!!

Morgen zal ik een fototje plaatsen. Ik maak elke week een foto van mn buik en die zet ik dan in een zwangerschaps app. Tis echt grappig om te zien hoe je buik groeit. Ik vind het jammer dat ik dat nooit bij mn vorige zwangerschap heb gedaan.

20. Humava

Humava Niet meer actief

Deel Deze Pagina