We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mami2

mami2 Niet meer actief

Kiera @ als je nu begint te klussen voor ronde 1 terwijl je eisprong gehad hebt moet je opschieten nu toch

2. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Mami als ik deze maand zwanger wil worden dan wel. Maar moet ff wachten foliumzuur is nog te weinig. Aangezien wij met onze familie een verhoogde kans hebben, durf ik de gok niet te wagen. Vandaar dat ik ook oktober had neergezet. Loop nu gewoon op schema. :)

3. Humava

Humava Niet meer actief

@nieckske wat vervelend dat je vorige zwangerschap niet fijn was. Maar leuk dat jullie toch hebben besloten om voor een 2e te gaan. Ik hoop voor je dat het dan wel een fijne zwangerschap voor je wordt.
    @shart balen zeg dat je ongesteld bent geworden.

Ik heb deze week alleen internet op mn telefoon en dat is niet echt overzichtelijk dus kan niet alles heel goed bijhouden.

4. plastictrees

9 sep 2013
    17
    0
    0
    het Noorden
    Oei dat vergeet ik bijna, de foliumzuur! het is al helemaal uit mijn systeem!

5. mami2

mami2 Niet meer actief

Ok ik begrijp t..op wat hebben jullie een verhoogde kans als ik vragen mag ? Kan zijn dat je het al gezegt hebt hoor maar we gaan zo snel hier kan het niet meer bijhouden soms

6. mami2

mami2 Niet meer actief

Ik moet er ook erg aan wennen hoor...ik moet ze nog zelfs nog gaan slikken

7. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    #147 Kiera, 10 sep 2013
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
    @Mami Wij hebben hier te maken met een 1e graads niet zichtbare schisis. Wij krijgen met 20 weken daarom ook een echo op het zh in plaats van het een echo in het echocentrum, omdat het zh even wat betere apparatuur heeft. Onze zoon is gelukkig helemaal gezond. :)

8. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Zo meiden, daar ben ik weer.

Dacht even dat ik vanavond niet zo komen, maar ben er weer! Had net een zware migraineaanval, dus een uurtje geslapen op de bank. En nu ben ik er weer, gelukkig.
    En hoe het nou kan?? Was ook misselijk, dus nog niks gegeten. Me vriend zei al, als het wel raak is, worden het weer lange 3 maanden zo. Ik zie het volgende week wel. Wil me niet te druk maken, ik heb nog 50 % kans.

9. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    @Pluisje gelukkig dat je nu geen last meer hebt van migraine. Ikzelf heb het nog nooit meegemaakt. FF afkloppen..... Maar weet dat er goed ziek van kan zijn. Nou duimen dat het raak is. Nog 6 dagen wachten he.

10. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Meiden lijst forum voor de tweede baby's!

Jenala@ dochtertje van 2,5 jaar- ronde 1 - NOD 11 sept
    Humava@ dochtertje 9 mnd - ronde 1- NOD 13 sept
    Nieckske @ dochter van 7 jr - ronde 2 - NOD 16 sept?
    Pluisje@ dochtertje van 2 jaar - ronde 1 - NOD 17 sept
    juudje81@ zoontje van 2,5 jaar - ronde 1 - NOD 17 sept
    Plastictrees@ dochtertje van 15 mnd - ronde 3 - NOD 24 sept?
    vinexkindje@ zoontje van 11 mnd - ronde 1 - NOD 25 sept
    Luna28@ zoontje van 15 mnd - ronde 1 - NOD 25 sept
    leolientje@ zoontje van 4 - ronde 1 - NOD 29 sept
    Chans@ zoontje 13 mnd - ronde 1 - NOD 1 okt
    wannabemom24@ dochtertje van 2 jaar - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober
    Shart@ dochtertje van 20mnd - ronde 2 - NOD 8 okt
    Bloemkool@ zoontje van 1,7 maanden - ronde 1 - NOD 21 okt
    Kiera@ zoontje van 14 maanden - ronde 1 - NOD 24 okt
    mami2@ zoontje van 3 - ronde 1 - NOD geen idee
    Mva2010@ dochtertje van 4 jr - ronde 1 - NOD ?

11. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    plastictrees@ Ja vreselijk die troep clomid! Had toen vreselijke opvliegers, en dan vooral snachts. En riep toen ook aldoor, van mijn hoeft het niet meer. En eindelijk bij 100mg, na de 2de ronde was het raak! Maar nee, het is gewoon echt troep. Hoop dat me lichaam het nu goed doet, en dat ik daarvoor niet meer naar het ziekenhuis hoef. Want na me bevalling, is me cyclus weer netjes regelmatig terug gekomen. Helaas bij jou dus niet:x:(, meid hoop dat het zonder medicijnen gaat lukken!

lijstje@ weet effe niet meer uit me hoofd, wie het lijstje zou bij houden. Maar als iemand dan zijn nod gehad heeft, dan gelijk maar een nieuwe invullen, en dus onder aan de lijst? Is dat wat?

sorry, morgen reageer ik weer uitgebreider.

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Nou dames het is hier doorgebroken hoor! 1 dag te vroeg... Hou voor volgende ronde maar gewoon 28 dagen aan, we zien t wel :) maakte
    Me ook geen illusies... Alleen die puisten uitbraak was wel verdacht haha zal wel te vet gegeten hebben ofzo?? Ga morgen maar foliumzuur en vitamientjes halen vergeet het steeds!

@jenala hoe gaat het met jou voel je al iets?
    @pluisje hè wat vervelend migraine! Heb je daar vaak last van? Hoe gaat het met je hondje? En met de overige symptomen?
    @kiera wat vervelend dat je verhoogd risico hebt op schisis, is het goed te behandelen indien het zou gebeuren?

En wat een weer hè! Pfff moet echt weer wennen aan de herfst :( word er een beetje depri van om eerlijk te zijn!

13. Humava

Humava Niet meer actief

Het weer is idd vreselijk! We zitten nu in een huisje in Groenlo en het heeft hier sinds gisteravond tot vanmiddag 15.00 non stop geregend en nu regent het sinds 5 uur weer de hele tijd bah! Ik hoop dat het morgen beter wordt.

14. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Hallo allemaal

Ik kom ook graag meekletsen.

Plukplon@ dochtertje van 3 jaar - ronde 1 - NOD 14 sept?

15. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Meiden lijst forum voor de tweede baby's!

Jenala@ dochtertje van 2,5 jaar- ronde 1 - NOD 11 sept
    Humava@ dochtertje 9 mnd - ronde 1- NOD 13 sept
    Plukplon@ dochtertje van 3 jr - ronde 1 - NOD 14 sept?
    Nieckske @ dochter van 7 jr - ronde 2 - NOD 16 sept?
    Pluisje@ dochtertje van 2 jaar - ronde 1 - NOD 17 sept
    juudje81@ zoontje van 2,5 jaar - ronde 1 - NOD 17 sept
    Plastictrees@ dochtertje van 15 mnd - ronde 3 - NOD 24 sept?
    vinexkindje@ zoontje van 11 mnd - ronde 1 - NOD 25 sept
    Luna28@ zoontje van 15 mnd - ronde 1 - NOD 25 sept
    leolientje@ zoontje van 4 - ronde 1 - NOD 29 sept
    Chans@ zoontje 13 mnd - ronde 1 - NOD 1 okt
    wannabemom24@ dochtertje van 2 jaar - ronde 2 na MA- NOD 6 oktober
    Shart@ dochtertje van 20mnd - ronde 2 - NOD 8 okt
    Bloemkool@ zoontje van 1,7 maanden - ronde 1 - NOD 21 okt
    Kiera@ zoontje van 14 maanden - ronde 1 - NOD 24 okt
    mami2@ zoontje van 3 - ronde 1 - NOD geen idee
    Mva2010@ dochtertje van 4 jr - ronde 1 - NOD ?

16. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Nee heb er niet zo vaak last van. Maar als ik het heb.....dan is het gelijk zo erg! Maar ja, gelukkig nu weer over. Met me hondje gaat het gelukkig weer goed, ze is echt me allesie!! Voor de rest gaat het wel, misschien wil ik dingen voelen die er niet zijn. Of misschien zijn ze er wel. Moeilijk hihii. Wel al de hele dag hoofdpijn, dat wel.
    Vies weer he, begrijpelijk hoor depri gevoelens. Is ook moeilijk, ben je gevoelig voor depriessie?? Ik wel namelijk. En daarom slik ik anti-deprie pillen.

17. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Bedankt :)

18. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ plukplon: leuk, nog een meekletser.

@ humava: jullie treffen het niet qua weer met jullie midweekje weg. Hoop da jullie je wel een beeje vermaken

@ shart: balen van je ongi. En wat kan je lijf je dan voor de gek houden. Had vorige maand ook allemaal rare symptomen, terwijl ik eigenlijk niet zwanger kon zijn. Maar je gaat toch denken...... Hopelijk volgende ronde meer geluk

@ pluisje: hoop idd dat clomid niet nodig is voor je. En vervelend van die migraine. Hopelijk is het voor het goede doel. Wat dat betreft is afwachten maar niks.

@ kiera: verveledn dat jullie zo'n verhoogd risico hebben. Wordt het gehalte foliumzuur ook echt gecontroleerd ij jou?

Foliumzuur: ook bijna vergeten, tot de huisarts me er nog even op attendeerde dat het wel belangrijk is daar al vantevoren mee te beginnen. Dus nu probeer ik er s ochtends echt goed aan te denken. Scheelt dat ik ook weer met vit D ben begonnen voor mezelf en zoon en hij herinnert me er wel aan (vindt ze iets té lekker, die pilletjes ;) )

Vandaag in het ziekenhuis geweest voor gesprek of ik daar weer onder controle kan lopen. Huisarts was daar namelijk niet zeker van. Gelukkig kan dat!! Of bij een gyn of gewoon bij een verloskundige daar, maar dan zijn de lijnen iig kort en dat vind ik wel fijn. Ook fijn dat nu al te weten, geeft wel rust. Bij weggaan ook gezegd: hopelijk tot snel. Zou mooi zijn dit jaar nog, maar dat vrees ik niet (uitgaande van eerste afspraak met 9 weken)

19. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Marveld toevallig?

20. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Welkom @ pluk!

@shart: superbalen zeg!! maar zou inderdaad bijna te mooi zijn om waar te zijn zo in de eerste ronde, ik ga er ook niet vanuit dat dit gaat lukken.

Heb ook erg last van het weer, maar de klusweek maakt een hoop goed haha

Verder gewoon erg druk met werken en gezin, dus weinig hier geweest :( jullie gaan wel hard hoor met kletsen!

Deel Deze Pagina