We gaan voor een tweede, ronde 1 wie o wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door pluisje1985, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    Wat fijn, Humava, dat jullie uit de naam zijn! Dat is toch een bevalling op zich ;) En alleen een rolgordijn is goed te overzien. Ik hoorde gisteren van iemand die bijna met verlof gaat en het kamertje is nog lang niet klaar. Dat zou ik echt niet relaxed vinden!

Hier gaat het zn gangetje. Nog steeds behoorlijk beroerd maar ik leer steeds beter ermee omgaan. Vroeg in de avond een uurtje slapen (rond bedtijd van zoon) en de hele avond liggen en ook liggend op bed omkleden helpen ben ik achter. Op die manier kon ik zelfs gisteren de voetbalwedstrijd bekijken. Nog maar een paar weken en dan voel ik me hopelijk weer goed. Woensdag staat de termijnecho gepland! Spannend!

2. Humava

Humava Niet meer actief

Oh leuk termijnecho. Altijd mooi om je mini weer te zien. Weet niet of ik het al een keer gevraagd had maar ga je ook geslachtsbepaling laten doen? Lastig dat je veel liggend moet doen maar als het helpt waarom niet. Idd hopen dat het over een paar weken beter gaat.

Onze mini gaat trouwens Dex heten.:) Ik vons het een beetje raar klinken omdat zn achternaam met Z begint. Maar nu ik het een paar keer gezegd heb wen ik eraan en hoe vaak zal hij nou zn voor en achternaam in een keer zeggen. Dan moet hij of degene die zn naam noemt maar even een pauze inlassen tussen voor en achternaam;)

3. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    Jaaaa, Dex, super leuk!! Ik was al groot voorstander in je topic.

Ik wilde wel een geslachtsbepaling maar tegen die tijd gaan we met vakantie. Dus ik moet even kijken of het er nog net voor kan of dat we anders maar wachten tot 20 weken echo. Sowieso willen we het dan wel weten en ook vertellen!
    Vanmiddag echo, toch wel spannend hoor! Lees nu weer wat verhalen op het forum van missed abortions etc.... dus kan niet wachten totdat ik hoor of alles goed is!

4. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.270
    1.099
    113
    Vanmiddag de echo gehad en helemaal goed! Uitgerekend op 7 januari!! Blij, blij, blij!

5. Humava

Humava Niet meer actief

Jeej fijn dat alles goed zit!! En net in het nieuwe jaar! Wie weet komt hij/zij nog wel in 2014! Is je zoontje vroeg geboren of laat?

Ik ging vandaag bij vk maar vragen of het echt vaak voorkomt dat volgende kindjes eerder komen dan 1e. Dl kwam nl met 40+4 en zou het zo fijn vinden als deze wat eerder komt. Maar ze denkt dat babyboy ook wel tussen de 40 en 41 weken zal komen. Ze weet het natuurlijk niet zeker maar ik had goede hoop die is nu een beetje vervlogen.

Wij hebben gister besloten dat we nog lekker een midweekje weg gaan. Mn moeder gaat met de 2 kinderen van mn broer een midweekje weg en wij gaan mee. Mn nichtje is 12 die vind het helemaal geweldig dat haar kleine nichtje ook mee gaat. Blijven gewoon in nl maar is wel.nog ff lekker voordat het hele circus begint.

6. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Sorry dat ik niet helemaal meer reageer. Voel me op dit gebied ( zwanger worden ) zwaar klote. Heb niet echt meer het idee zelf dat het nog wat wordt. Zoveel bijwerkingen van die clomid, ik ga het nog 1 maand proberen en daarna zal ik eerst weer naar de gyn moeten. Pffffffff...........iedereen om me heen is zwanger en ik baal er gewoon ontzettend van. Maar tja niks aan te doen, moet het even een plekje geven. xxx

7. Humava

Humava Niet meer actief

Ahw meid ik vind het zo kut voor je dat het niet wil lukken. En zo vervelend dat de clomid niet helpt. Snap je best als je geen zin hebt om te reageren.

Deel Deze Pagina