Wij gaan voor een broertje of zusje voor onze dochter!! Hopelijk deze keer zonder zonder zwangerschapsmisselijkheid, maagzuur enz enz Vindt het zo spannend! Wie gaat er ook voor een tweede kindje?
Jaaa wij ook Net gestopt met de pil, dus nu wachten op hoe mn cyclus zal zijn. Vorige keer was het gelijk netjes 28 dagen, maar wie weet hoe het nu zal zijn. We hebben ook geen haast, we zien wel wanneer het komt. Wel heel spannend weer!
Wij ook en inderdaad minstens zo spannend als toen! Ik ben niet aan de pil gegaan na de geboorte van zoonlief. Werd pas na 9 maanden weer ongesteld waarschijnlijk doordat ik borstvoeding heb gegeven tot 11 maanden. Ik heb er helemaal zin in om weer zwanger te worden. Maar goed geduld is een schone zaak...
Wat leuk meiden!! Wij zijn ook pas gestopt met de pil.. 1 juli laatste pil genomen en 4 juli dacht ik ongesteld.. (weet het niet precies meer hahah) Vorige keer duurde het 6 maanden.. Ben benieuwd hoelang het nu gaat duren. Hier overigens ook geen haast. Al hoewel ik het wel leuk zou vinden als het een lente/zomer beeb zou worden
Ik hoop ook op een lente, zomer of begin herfst baby, maar dat is omdat ik in het onderwijs zit en dan mn zomervakantie bij mn verlof krijg dus nog langer kan genieten van mn baby. En natuurlijk omdat het over het algemeen een wat lekkerder seizoen is...
Dan kan je beter voor de zomer gaan Onze dochter is in november geboren en dan is het zo"n gedoe met naar buiten gaan in die kou..
Ik hoop ook op een lente/zomer baby Ons zoontje is van eind maart, en vond ik wel ideaal qua verlof haha De eerste keer was overigens in de derde ronde raak, dus ik ben al een beetje verwend....en ben altijd ongeduldig, dus ik hoop dat het gewoon snel raak is. Als ik eenmaal iets wil...haha
Wij gaan ook voor een 2e kindje!! Jippie! Wij zijn nu 2 maanden bezig, helaas ook met hormonen en veel ziekenhuisbezoekjes maar ja, wat moet dat moet! Spannend hoor meiden!
Jeej! Ik "herken" je naam ook.. Volgens mijn waren we in dezelfde periode zwanger.. Maar hoezo moet je naar het ziekenhuis dan? Edit: zie nu pas je onderschrift.. Sorry
Hier ook voor een tweede! Dochter is 18 maandjes..21 juni laatste pil gehad..ben heel benieuwd hoe m'n cyclus is, bij dochter geluk gehad en was het 1e ronde zwanger, als kk het toen goed heb berekend was mijn cyclus wel rond de 28 dagen geweest, was toen 9 jaar aan de pil geweest. Ik ga er niet vanuit dat het weer zo snel raak is, maar hopelijk wel snel hiihi. Kan niet wachten
Leuk! Iedereen zit zo'n beetje in de eerste of tweede ronde! Had niet verwacht dat ik het net zo spannend zou vinden als de eerste keer.. Ik zei net voor de sex 'weet je het zeker?' net zoals de eerste keer.. Is toch niet zomaar iets wat je beslist.. Ik had het trouwens helemaal niet verwacht.. Zei tot een half jaar geleden dat er geen tweede zou komen.. Door de heftige bevalling... Ik kon het maar niet vergeten.. Maar nu voelt het niet compleet en rammelt en schud het aan alle kanten daar beneden
Ja hier ook voor nr 2. Begin april gestopt met de pil (cerazette). Maar pas nadat ik gestopt ben met borstvoeding geven, toen mijn zoontje 11 maanden was, ongesteld geworden. We zitten nu dus eigenlijk in ronde 1. Voor mijn zwangerschap een hele onregelmatige cyclus gehad dus ik ben benieuwd hoe het nu zal gaan. Het heeft toen ook 1,5 jaar geduurd, ik hoop dat het nou wat sneller mag gaan
Haha hier tot een paar weken geleden ook steeds twijfel (bij ons beiden) of we wel of niet een tweede willen. Ik heb nogal een heftige bevalling gehad (spoedkeizersnee ivm loslatende placenta) dus direct erna zeiden we allebei: Dit NOOIT meer! Maar nu willen we toch allebei wel heel graag een brusje voor ons zoontje Ik zou gisteren eigenlijk weer aan een nieuwe pilstrip moeten beginnen, dus ik heb ook nog even aan manlief voor de zekerheid gevraagd of hij het zeker wist Voor ons dus nu de eerste ronde. Ik weet dus niet hoe mn cyclus zal zijn na de pil, maar ik ben wel alweer begonnen met tempen (vind het leuk om ermee bezig te zijn) en ik heb nog ovutesten liggen van de vorige keer, dus die wil ik ook gaan gebruiken.
@Krabbeke: Wie weet gaat het nu juist wel heel snel, dat hoor je toch vaker. Ik ben juist bang dat hij bij ons heel lang gaat duren, omdat het de vorige keer snel raak was. We zien wel. We hebben wel samen al besloten dat we niet de MMM in gaan, mocht het nodig zijn. We zijn supergelukkig met ons ventje, en dan laten we het erbij.
@ minime, dat klinkt ook heftig zeg!! Hier niet zo'n enge bevalling als jij had.. Wel met de pomp en knip.. Duurde ook lang vond ik (19 uur).. Begon om 12 uur in de nacht...
@Sanjor: Was zeker heftig, maar omdat het allemaal zo snel ging is het helemaal aan me voorbij gegaan eigenlijk. Ik heb er eigenlijk ook geen nare herinnering aan over gehouden. Ze hebben heel goed voor ons gezorgd in het ziekenhuis En van de positieve kant: ik heb helemaal geen weeen gehad, dus mag niet klagen
Ook wij gaan voor een broertje of zusje voor ons prachtige wondertje, heel spannend opnieuw.. Ik ben naar mijn dochtertje niet begonnen aan de pil, dus ben benieuwd..
@minimi, geen weeën!!! Dat is dan het voordeel geweest.. Hoever was je toen als ik vragen mag? @ doortjuh, welkom! Jullie gaan lekker snel voor een tweede leuk hoor!!