@ sanjor: ja dat ontpillen schijnt nogal wat klachten mee te kunnen brengen heb ik gelezen. Welke dag van de cyclus zit je? Die misselijkheid en krampen waren bij mij tussen dag 9 tot en met 14..niet hele dagen, beetje op en aan..dacht echt pff wat krijgen we nu haha. Die week wel goed geklust overigens
Jammer meis.. misschien over paar daagjes nog een x testen? Oh en ik vroeg het van die zwangerschapstesten Ik dacht dat het speciale waren hahaha. waarom weet ik ook niet
Ik kan me niet herinneren dat ik er bij de vorige keer zoveel last van heb gehad haha. Me cyclus is denk ik 28 dagen.. Ik ben in april en mei gestopt met de pil (toen ong 28-30 dagen, niet bijgehouden eigenlijk) en in juni en juli heb ik hem weer genomen.. (vakantie en geen zin in ongesteld zijn) Ik ben 4 juli ongesteld geworden dus dan is het dag 15 (toch?)
Damens die zwanger zijn: Van Harte Gefeliciteerd!! Even een vraag aan jullie? Ik zit nu op dag 16 van mijn cyclus normaal gesproken voel ik mijn eisprong altijd heel duidelijk en ook eigenlijk altijd op dag 13/14 maar nu heb ik mijn eisprong nog steeds niet gevoeld. had van het weekend wel slijm en rechts onder in mijn buik wat steekjes en dacht dus dat mijn eisprong eraan kwam, heb sinds die tijd wel steeds heel licht krampjes maar lang niet zo heftig als anders... Iemand hier ervaring mee? ik weet niet wat ik denken moet... zal dit zomaar kunnen zijn? of??
@ sanjor: ja dan is vandaag dag 15 voor jou, dan hebben we in dezelfde periode die klachten gehad zon beetje haha. Nee ik kan mij ook niet herinneren dat ik vorige keer last van heb gehad. Vreemd hè. Nou was ik toen wel in ronde 1 zwanger, waar ik nog helemaal niet bezig was met een eisprong en cyclusduur en het dus echt een verrassing was, nu ik er bewuster mee bezig ben, merk ik misschien ook meer klachtjes op, haha een theorie.. Ik hoop dat mijn cyclus netjes 28 dagen is,voor mijn vorige zwangerschap was ik 9 jaar aan de pil, dus geen idee hoe het toen was..
@Kimmy, in 1 keer raak! Lekker!! ja dat is nu wel een nadeel als het langer duurt.. Je voelt idd elk kwaaltje hahaha. Ik heb het vooral in de avond.. Allemaal steekjes en pijntjes in me buik Overdag ben ik te druk om wat te voelen @moessielin, geen ervaring mee.. Is het zo als je je ei niet voelt dat je dan zwanger kan zijn? Ik dacht dat de bevruchting meestal na je ei is? (zoals jullie lezen ben ik er helemaal uit hahaha) De kleine ligt hier nu op bed.. Gisteren drama gehad met slapen.. Van 21.00-23.00 uur huilen, om 01 uur en om 05 uur huilen Hoop dus nu op een betere avond en nacht.. Op dit soort momenten denk ik echt dat twee teveel zou zijn hahaha
Ik heb ook geen idee of het daar mee te maken kan hebben maar vroeg het me zo af omdat dit ronde 1 is en ik opeens deze maand mijn eisprong niet voel, dat vind ik gek haha... de vorige keer was ik in ronde 1 zwanger (verwacht ik nu niet hoor) maar kan me niet meer herinneren of ik toen mijn eisprong voelde. Maar volgens mij word je eitje eerst bevrucht en heb je daarna je eisprong (dacht ik) ik weet even niet wat ik nou denken moet... vind het echt vreemd
Ben benieuwd of iemand ons hier kan helpen met het ei mistery hahaha. Wat zijn er trouwens veel in de eerste ronde zwanger zeg! Ik heb er 6 maanden over gedaan en vondt ik al redelijk snel
Ben ook heel benieuwd naar de reacties... 6 maanden is evensgoed snel als je kijkt naarhet gemiddelde, er zitten altijd een paar uitzonderingen bij die echt van geluk mogen spreken. als je leest hoelang sommige erover moeten doen.
oke ik heb nu het gevoel dat ik net echt heel goed mijn eisprong heb gevoeld. W hebben gisteren nog geklust zal dit voldoende zijn ?
Jeetje wat is er weer veel geschreven zeg. Kan niet alles onthouden hoor. Maar heb wel veel heftige bevallingsverhalen gelezen.Hhopelijk gaat het bij ons allemaal de volgende keer wel volgens het boekje (ik kies sowieso voor een keizersnee de tweede keer...dus daar gaat 'het boekje' al...) Zijn er meerdere die een keizersnee hebben gehad, en er nu weer voor kiezen? @Beeps: JOEPIE!!!! Gefeliciteerd meid! @ontpillen: ik heb al een aantal dagen last van hoofdpijn. De ene dag wat meer dan de andere. Ik denk dat het gewoon van mn lenzen komt, dat ik teveel moet focussen, maar kan ook van het ontpillen komen natuurlijk.. @Sanjor: LF is je Luteale Fase, de dagen NA je eisprong. Gemiddeld genomen is dit 14 dagen, maar kan ook minder of meer zijn. Ik weet ook niet wat de max is. Succes vannacht, hopelijk slaapt hij weer heerlijk! Ik ken die momenten...en dan vraag ik me ook af hoe het moet als er twee zijn... @Eisprong: Als ik het goed heb (ga nu ook twijfelen), spring je ei eerst, en daarna kan het bevrucht worden (als het in de baarmoeder 'zweeft'). Daarom is het ook goed om alvast zaadjes klaar te hebben liggen in de baarmoederhals (dus klussen een paar dagen voor eisprong en dan om de dag, zodat er altijd zaadjes zijn die kunnen bevruchten als het eitje gaat springen) @Riv: Volgens mij zou je een goede kans moeten hebben @Ovutesten: Ik ga morgen maar eens beginnen met ovutesten denk ik. Dat is dag 10 van mn cyclus. Ik weet nog niet wat mn cyclus is, maar ik ga uit van 28 dagen (vorige keer ook toen ik gestopt was). Hopelijk snel een ei, en kunnen we dit weekend flink aan de slag
@beeps: gefeliciteerd! @hier: vanochtend ook weer negatief getest, zit nu inmiddels op cd 41, vorige cyclussen zie onderschrift. Wordt zo gek van die rot cyclus. Ik dacht dat het prima ging met de vorige 2, maar nu... heb vorige week maandag en gisterochtend wel wat rose verlies gehad en voel me met vlagen moe en heb vollere borsten/donkere tepels/tepelhof. Dus eind van de week nog 1 x test mits ik niet ongi ben en anders eens de dok. bellen, want dit schiet ook niet op. Eerste bevalling ging allemaal prima. 's Avonds om 23 uur begon ik wat te voelen en die nacht niet geslapen van de pijntjes, manlief rond 5 uur wakker gemaakt. 8 uur kwam de vk, 2 cm. ontsluiting. om 11 uur 6 cm. ontsluiting en om iets voor half 2 is E. geboren! Vanaf de heftige weeen dus ongeveer 8,5 uur overgedaan. en dat allemaal lekker thuis
Vervelend he die hoofdpijn. Heb er sinds zondag ook bijna elke dag last van en slik nu al elke dag 2 pcm's... heb het normaal meestal maar 1 of 2 dagen in de maand... Sterkte!
@minime, thnx! weer wat geleerd haha over de eisprong klinkt super logisch! Dus ga ik maar aan de slag vanavond hahaha. @ovutesten, ik ga er niet aan beginnen dames.. sorry! Vorige keer ook niet gedaan.. laat het lekker op zn beloop. Misschien als het te lang gaat duren @mammamia, Spannend!! Ik duim voor je dat het raak is! Het is inderdaad wel vervelend als je cyclus zo is Ik zou helemaal gek worden
haha ik heb me er redelijk in verdiept (manlief moest eens wat hoeveel ik opzoek...ben beetje obsessief ..)
@ mammamia: wat vervelend die onregelmatige cyclussen, die onzekerheid is niks :x Bevalling: ik mag niet klagen. Krampjes begonnen rond 17 uur namiddag, stelde weinig voor, maar door alle adreline, hele avond en nacht wakker geweest om maar te wachten wanneer her zou doorzetten dat was dus pas in de ochtend. Om alf 12 kwam vk: 3 cm, toen half 2 kwam ze weer: 5 cm vliezen gebroken en om 17u 7 cm en naar ziekenhuis, toen ging het heel snel, om 18u volledige ontsluiting en 1845 dochter geboren, paar hechtingen maar viel mee. Persen ging relatief snel maar voor men gevoel was ik uren bezig