Dat gevoel ken ik een beetje... Had t de eerste ronde, meer kwaaltjes als dat ik nu heb... Ik ben ook erg benieuwd naar de (bijna) testers!!! Nog meer roze hoop ik!!!
Nog 2 dagen... Argghhhhhh ik heb nog steeds totaal geen klachten...anders dan voorgaande maanden... Heb alleen 1 dag pijnlijke plek in 1 borst gehad..verder totaal niets... Hoop zo dat ik op mi jn 30e verjaardag een knaltest als cadeau mag ontvangen......
hier gisteren of vandaag de eisprong we hebben al goed geklust dus ben erg benieuwd. Ik vind het heel dubbel en heel erg moeilijk. maar we zullen zien. Ik hoop dat we snel weer zwanger zijn en dat dan alles goed mag gaan. Hier al druk met dingentjes bekijken voor sinterklaas? Wie viert het nog meer en hebben nog leuke ideetjes? Ik heb al wel wat... Maar we doen het ook met kerst dus alle leuke iedeetjes zijn welkom.
@ valley: ik hoop het zo voor je!! kwaaltjes zeggen ook niks he.. je kan bergen kwaaltjes hebben en toch niet zwanger zijn. ook geen kwaaltjes en straks een super positieve test vast hebben. Ik duim in elk geval stug door! November zou onze/roze maand worden iedereen hup door naar roze @ Riv; ook spannend voor jou! Nu 2 weekjes geduld hebben! Ik hoop ook zo voor je dat je snel weer zwanger bent én dat het goed gaat!! wat betreft sinterklaas, ik heb sinterklaas van Little people voor mijn kleine man gehaald, maar de 1e vieren we zijn verjaardag dus echt iets aan sinterklaas gaan we denk ik dit jaar niet doen. (oja ik heb nog iets voor hem... hij krijgt voor zijn verjaardag de toet-toet garage en ik heb voor sinterklaas 3 autootjes gekocht ) Mijn schoonzusje is de 23e uitgerekend dus die (en mijn schoonouders) is (zijn) vast ook niet met sinterklaas bezig. Mijn ouders doen niet aan sinterklaas. Verder niet echt ideetjes voor je dus Zoals ik net zei, mijn schoonzusje is de 23e uitgerekend! Ik vind het zo spannend. Wordt mijn eerste neefje/nichtje Leuk ook voor mijn zoontje, is hij niet meer de enige Ze waren hier van de week en ik kon mijn ogen echt niet van haar buik afhouden. Ohw wat kriebelt het dan. wat zijn zwangere vrouwen toch mooooi
He meiden, ben ik weer! Nog een dagje en dan kan ik testen.Heb alleen het gevoel dat het niet raak is.Stom he!We zien het morgen wel. @Valley,voor jouw word het ook spannend!Nog steeds geen last van kwaaltjes?Hier ook helemaal niks. @Riv,wij doen ook aan sinterklaas,maar vind het moeilijk wat ik voor ons meisje moet kopen.Ze heeft al zoveel!haha.
Hier totaal niks te voelen... Ook geen stemmingswisselingen wat ik normaal wel heb... Vind het zo vreemd.... Morgen jarig...dus geen tijd voor chagrijnig heid hihihi. Af en toe broekeloeren maar verwacht er niets van hoor... Kan het niet teveel tegenvallen... Meiden duim voor me....dat de roze maand zich mag uitbreiden!
@Valley: Gefeliciteerd met je verjaardag! Hele fijne dag toegewenst! Nog geen ongi te bekennen hoop ik?! Morgen ging je testen toch he? of toch vandaag? @Elfje: al getest?? Spannend meiden
Thanx dames...voel me ook helemaal jarig! Gister na me avonddienst kwam ik ghuis in een compleet versierd huis.... Met ballonnen een versierde stoel en bloemen....zow lief! Vanmorgen kopje thee met een tompouche gehad... Hahaha En.....nog geen monsters te bekennen... Mocht ik zondag nog niks zien ga ik het denk ik toch tot maandag afwachten en dan pas testen.... Ik wil graaag een overtuigende test hahahaha..
Goed nieuws dat er vandaag nog niets te bekennen is! Knap hoor als je tot maandag kan wachten! Ohw wat ben ik dan toch ongeduldig duimduimduim.. november zou roze worden he
valley gefeliciteerd!!maak er een leuke dag van.en hopen dat je ongie weg blijft. heb vanmorgen een test gedaan...negatief.heb ook het gevoel dat mn ongie er aan komt.
Gefeliciteerd Valley! Hoop dat je een leuke dag hebt! En spannend hoor het wachten. Elfje, balen van je test! Maar wie weet!
@ Valley en Elfje, nog veranderingen? spannend hoor! Ik kan bijna niet wachten tot het volgend weekend is, dan mag ik testen Krijg steeds meer kwaaltjes, maar ach dat zegt meestal toch niets. @ Ricmar: Op naar een leuk sinterklaas kadootje! moet ik het even voor je op de lijst aanpassen?
Hey! Vanmorgen ongesteld geworden.Dus weer op naar de volgende ronde. @ valley,heb je nog een leuke dag gehad? En natuurlijk het mooiste kado?Een positieve test? @pleak,wanneer is jouw nod?Spannend hoor!Vooral als je ook al kwaaltjes hebt.
Hallo iedereen, Ik heb positief getest op 2 november. HCG gehalte in mijn bloed gaf echter aan dat het niet zo goed zit. 33 en 2 dagen later 44. Waarschijnlijk wachten op miskraam. Ik heb het momenteel emotioneel heel zwaar. Al die roze wolkjes doen me een beetje te pijn en ik verlaat daarom even het forum totdat ik het beter aan kan