super voor je!!!!! Ik had heel eigenwijs/veelte vroeg vanmorgen getest, negatief vrijdag/zaterdag nog een keer testen. zucht, ik maak het mezelf lastig zo
Valley! Wat goed! Geweldig, gefeliciteerd! Geniet ervan Pleak, ik moest er even 3 maanden uit ivm contractverlenging. Dus ik begin nu pas volgende week in blok 2 (onderwijs). Kort schooljaartje dus voor mij vandaar dat ik hem een beetje zat te knijpen. Maar het viel mee, ze was wel blij voor me. Iets minder voor zichzelf! haha...
valley.. kwam even apieken pf je al getest had! van harte gefeliciteerd! mooiste cadeau wat je maar kan wensen! wens je een fijne zwangerschap toe.. volgens mij lopen pleak en ik een beetje gelijk qua cyclus.. ben de 15e jarig.. dus hoop stiekem ook wel op zo'n cadeau.. pleak op naar de roze november.. en anders een testje voor bij de kerstboom.. ook leuk!
dat is een goeie, daar ga ik ook maar aan denken Ik ga heel hard duimen voor zo'n leuk verjaardagskado voor je! Spannend hoor! Verder was er niemand die moest testen toch? MamsieM was iets na mij volgens mij, rond de 20e dacht ik mij te herinneren. @ Aggy, wordt idd een kort schooljaartje zo voor je, maar wel voor een heel goed doel en ben je lekker veel bij je kindje thuis geweest, ook wel lekker toch?! Hoe voel je je nu verder? Al kwaaltjes bij gekomen?
ik denk zoiets ja.. mn banner klopt helemaal niet.. heb mn ei eerder gevoeld.. ik hoop het maar.. merk ook wel dat ik weer in mn bijna test moment kom.. dan ga ik alles denken te voelen.. zucht..
irritant he! dan wordt alles onder een vergroot glas gelegd, wordt het zo lastig om er even niet aan te denken wanneer ga je denk je testen? Hier zie ik het somber in. gister avond een klein beetje bloed verloren en vandaag af en toe weer. Steeds een beetje zeurende buikpijn wat er meestal op wijst dat ik ongesteld ga worden. Echt raar; 10 dagen na mijn ei. normaal altijd 14 dagen erna. Ik probeer het maar een beetje los te laten. Het liefst 'ren' in elk uur naar de wc. schiet ook niet echt op Ik heb zo'n idee dat ik doorschuif naar december.
Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 mamamooimeisje------16 april 2013 grietje 77----------13 april 2013 krabbeke------------21 april 2013 blauwespeen---------26 april 2013 FEE88---------------27 april 2013 Sleepy84------------30 april 2013 aggy----------------9 mei 2013 Tinkerbell1987------15 mei 2013 Kimmy---------------? mei LianneB-------------13 juni Groen29-------------? Jeniyah-------------3 juli Valley-------------? juli Bezig NOD MamsieM--------------20 nov SonjavT--------------? Eiland---------------? ricmar94-------------5 december Pleak----------------18 december Elfje82--------------? december Riv------------------? ongesteld geworden dus door naar de volgende ronde
hey val, gefeliciteerd super man. Hou je goed vastje kleintje. alle andere dames, ga zo door en zet hem op, liefs riv
Jeej helmaal blij.. Ben 22 juli uitgrekend! November moet nog rozer meiden...kom op...ik kan de kar niet alleen trekken hoor!
ik heb net maar kruidvat testwn gehaald.. ben jarig.. en had mn man al verteld dat ik een mooie test van hem wilde.. nu hopen dat hij goed gemikt heeft.. haha
Ben je vandaag jarig? Gefeliciteerd!!Nu duimen voor een mooi kado! Wanneer ga je testen. Mijn nod is 9 dec.Weet alleen niet hoe ik die in de lijst krijg. @Pleak, hopen dat je niet ongie word!Kan het niet van een innestelling zijn het bloeden?Daat hopen we natuurlijk op
ik heb net omo wit getest.. aaaw.. geen cadeau.. dus ik ga gezellig met pleAk naar de kerst toewerken.. en maar wachten tot mn ongie komt.. en anders over paar dagen nog eens testen.. ik heb dr nog 1..
Sonja gefeliciteerd! Jammer dat je test negatief was hopelijk ben je gewoon een beetje vroeg! Ik ga in elk geval naar de kerst toe werken Maar ik hoop dat je mij geen gezelschap ga houden hoor Ga Valley maar gezelschap houden en November wat rozer maken Ik pas de lijst zo wel even aan elfje en valley Ik ben wel echt ongesteld inmiddels hoor. hele rare cyclus geweest, maar heb ook echt heel veel buikpijn inmiddels dus is het echt op naar een nieuwe ronde
Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 mamamooimeisje------16 april 2013 grietje 77----------13 april 2013 krabbeke------------21 april 2013 blauwespeen---------26 april 2013 FEE88---------------27 april 2013 Sleepy84------------30 april 2013 aggy----------------9 mei 2013 Tinkerbell1987------15 mei 2013 Kimmy---------------? mei LianneB-------------13 juni Groen29-------------? Jeniyah-------------3 juli Valley-------------22 juli Bezig NOD MamsieM--------------20 nov SonjavT--------------? Eiland---------------? ricmar94-------------5 december Elfje82--------------9 december Pleak----------------18 december Riv------------------? aangepast