Jeniyah, ach jee wat erg sneu. Niet leuk. Ik hoop dat je het op den duur een plekje kan geven. Doe heel rustig aan. Kom op,. Liefs Riv.
@Jeniyah, wat een vreselijk nieuws!Heel veel sterkte dinsdag.Weet hoe je je voelt. Vandaag zou mn meest vruchtbare dag moeten zijn,maar voel nog helemaal niks!Ik den k dat mn eisprong deze keer later komt.Dan moeten we maar wat langer door klussen
hier is de ongesteldheid voorbij.. whoehoew nieuwe ronde nieuwe kansen.. sterkte jeniyah.. hoop dat je het een plekje kan geven..
ik krijg als het goed is volgende week ergens mijn ei.. heb toch maar weer ovulatie testen gekocht, vond het toch wel prettig om zeker te weten wanneer mijn ei was. En dan maar duimen voor een positieve test in december. @elfje, langer klussen is nooit erg toch? langere cyclussen zijn verder wel irritant. @Sonja.. op naar de test onder de kerstboom
Moet morgen terug voor de annestesist en bloedprikken en donderdag voor de dagopname... Krijg dan eerst een vaginale pil en dan onder narcose. Vind t echt heel erg eng maar ben blij dat t zo snel kan.
En dan curretage? Jeetje heftig hoor! Heb ik ook gehad voor mijn eerste maar niet een vaginale pil. Sterkte meid en mooi dat het idd zo snel kan.
Ja curettage, ja geen idee wat ik kan verwachten en hoe ik er onder ga zijn morgen. Zal t echt af moeten wachten
Sterkte morgen! Ik heb in augustus een curittage gehad.Lichamelijk is het me mee gevallen.Alleen emotioneel erg moeilijk.