Wat leuk!! Gefeliciteerd. Ik duim voor een plak kloppende baby Morgen 20 weken echo. ik vind het super spannend!!!
@riv, gefeliciteerd!!wat leuk zeg.en idd,hopen op een plakbeeb! @blauwespeen, succes vandaag met de echo.hoe laat moet je?toch altijd weer spannend..
Hey Riv! Gefeliciteerd!!! Blauwespeen succes met de echo.... Hier vet in de zenuwen en kheb vreselijke honger
Jeniyah heeeel veel sterkte... Riv...dat meen je!!! Wat goed en wat snel alweer... Duim voor je dat het nu blijft plakken en er over 36 weken een pracht baby komt... Hier is de misselijkheid in alle hevigheid toegeslagen.... Voor het eerst kotsen vandaag....getver.... Voel me zo slap...Toch maar emesafene bij de huisarts gevraagd...moet alleen nog alle moed verzamelen om helemaal naar de apotheek te gaan.
hey dames allemaal heel erg spannend. Vind het zo eng he. Vreslijk,. Krijg 11 dec een echo en dan om de twee weken bij mijn eigen verloskundigen,
riv! gefeliciteerd!!! jenijah hoop dat het een beetje meegevallen is.. en dat je goed mag herstellen.. lichamelijk en geestelijk..
@riv, wat super! Gefeliciteerd! @blauwespeen, leuk een jongen! Fijn dat alles goed was. @valley, vervelend zeg die misselijkheid, hopen dat dat spul helpt! (als je jezelf tenminste naar de apotheek hebt weten te slepen! haha) @hier, afgelopen woensdag weer voor controle geweest alles was goed met uk! Alleen vond ze mn suiker van eerder bloedonderzoek wat te hoog. Vond het zelf wel mee vallen, gisteren op school zelf ook even weer geprikt en dat was prima. Moet het maandag in ieder geval even laten controleren bij de vk. 28 dec pas de 20-weken echo!
blauwe speen erg leuk een jongen erbij. Geweldig. Kan iemand mij op de lijst zetten. 2 aug uitgerekend. Jenyah, Hoe is het gegaan? Leeuwtje: hoe gaat het met jou? Het is hier inderdaad rustig.
Heeey, Het is goed gegaan... was zo thuis. Ben alleen nog snel licht in me hoofd en vond t nodig om gister eens op de fiets te stappen... *zucht* Maare weinig bloedverlies... ben nu alleen aan t twijfelen wat t beste is... gewoon door gaan voor een tweede of een menstruatie afwachten. Lees dat je juist erg vruchtbaar ben na een curettage.. en dat t meer kwa telling makkelijk is een menstruatie af te wachten. Heb zelf zoiets van, als me lichaam er klaar voor is ben ik vanzelf wel weer zwanger. Hoe voel jij je Riv?
Hier alles prima, weinig te melden eigenlijk. De kleine vent groeit als een tierelier en trappelt lekker rond
@hier trappelt het ook al lekker! Manlief voelde het zelfs al gisteren! @Jeniyah, ikzelf heb een ronde gewacht toen omdat ze zeiden dat het beter was om even weer een cyclus op gang te laten komen. Maar wat je zegt als je lichaam er weer klaar voor is....ken genoeg die er direct weer voor gegaan zijn. Doen waar je je goed bij voelt!
jenijay, Hey ik voel me nu goed. Ben nu als het goed is 5 weken en 3 dagen zwanger. Hoop dat het goed mag blijven gaan. Als je je goed voelt kun je er weer gewoon voor gaan, Succes.
Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 mamamooimeisje------16 april 2013 grietje 77----------13 april 2013 krabbeke------------21 april 2013 blauwespeen---------26 april 2013 FEE88---------------27 april 2013 Sleepy84------------30 april 2013 aggy----------------9 mei 2013 Tinkerbell1987------15 mei 2013 Kimmy---------------? mei LianneB-------------13 juni Groen29-------------? Valley-------------22 juli Riv-------------2 augustus Bezig NOD MamsieM--------------20 nov SonjavT--------------? Eiland---------------? ricmar94-------------5 december Elfje82--------------9 december Pleak----------------18 december Jeniyah----------------? aangepast, volgens mij klopt er niks meer van een praat een groot gedeelte al niet meer mee, maar kijken jullie maar even mee wat er verder nog moet worden aangepast.
ik zeg idd ff niet zoveel.. we zijn lekker aan het klussen geweest.. heb nu buikpijn links.. dus vannacht hopelijk raakgeschoten haha.. ben weer op de wachtbank.. hopelijk een roze kerst.. een witte kerst hoeft voor mij niet..
Ik heb vandaag ook eeeindelijk mijn ei... vanavond nog klussen en dan begint (eindelijk) het wachtbankje weer. Gaan we samen voor een roze kerst Sonja, dat wordt nog eens een leuk kerst kadootje