Hallo dames, ik ben terug. Ben momenteel bezig aan een veilige cyclus op aanraden van de gyn. (Na miskraam) Ik heb ook een tijdje voor mezelf nodig gehad om dit te kunnen plaatsen maar nu zou ik graag weer meeschrijven. Aan alle nieuwe zwangeren: proficiat!
ja het is hier erg stil de meeste zwangeren zijn vertrokken en de niet zwangeren zijn er niet zo veel meer en zijn ook een stuk stiller
Hoi wij gaan ook voor een 2de. Wij hebben nu een zoontje van 2,5 en we hopen snel een positieve test in handen de hebben.
sorry voor de stilte.. kweet gewoon niet veel te vertelen tijdens het wachtbankje.. hier met het hele gezin een flinke buikgriep gehad.. verder rustig aan het afwachten..
@pleak ja zeker spannend . Weet ook echt niet hoe mijn cyclus gaat worden. Voor mijn 1ste kindje hebben we er dik een jaar over gedaan omdat ik een slechte eisprong heb en mijn man slecht en traag zaad heeft. De dokter had ook tegen ons vertelt dat wij geen kinderen kunnen krijgen. Maand later zwanger gelukkig. Nu 3 jaar verder en 25 kilo minder hoop ik op een regelmatige cyclus.
hier net terug van een middag avondje werken, Morgen hebben we onze eerste echo. Ik vind het zo eng meiden, Denk niet eens dat ik vanacht kan slapen. En ben oh zo moe vreselijk. Maar het is weer lekker en mooi wit bij ons heerlijk,. Bij jullie ook? Liefs
Spannend Riv!!! Ik ga voor je duimen hoor! Ik hoop zo dat het deze keer goed gaat! Hier (omg Rotterdam) is het niet wit trouwens.. Sterkte morgen en ik zal aan je denken!! @ Leeuwtje, 25 weken al weer!!! Wat gaat de tijd toch snel! Ben wel benieuwd naar je buik hoor
@riv: *Duim, duim, duim!* @Pleak: Dit was met 21w4d. http://hollandsekiwis.files.wordpress.com/2012/11/dscf2621-001.jpg
@leeuwtje mooi hoor! @riv, spannend! Ben je al geweest inmiddels? @hier ook al een echt buikje...gaat bij een 2e toch echt sneller! Mn bekken laten me in de steek! Oef wat doet het zeer, baal zo ontzettend! Hoop niet dat ik binnenkort al thuis zit! Succes op het wachtbankje meiden! Ik duim voor jullie!