ja meiden, de echo was goed. 6 weken en 4 dagen kwam er uit en dat klopt precies. 24 dec weer een echo,
hey riv.. geweldig nieiws om te lezen.. ben erg blij voor jullie en wens jullie een fijne en goede zwangerschap! leeuwtje erg mooie buik! pleak.. ik hou compleet mn cyclus niet in de gaten.. ben dr klaar mee.. ik merk wel mn vruchtbare dagen.. door het slijm.. ik weet alleen.. geen bloed op eerste kerstdag is erg goed nieuws.. mn banner staat ook op de langste cyclus.. anders ben ik er teveel mee bezig..
Klinkt heel verstandig Sonja! Wou dat ik dat ook iets beter kon. Op naar een menstruatie vrije periode tot kerst
Verder is hier trouwens alles erg rustig. Ik probeer zo min mogelijk met de zwangerschap bezig te zijn want merk dat ik geen geduld heb. Ik wou dat het al 20 weken verder was en ik hopelijk aan het genieten ben van me kleine knul. Ik heb bij de tweede een heeeeeel stuk minder geduld. Komt ook een beetje omdat ik erg veel pijn heb, dus tja, dan wil je volgens mij ook dat het sneller voorbij is. En ik weet wat voor onwijs mooi en leuks me te wachten staat!
@blauwespeen, heb ik iets gemist qua pijn? Here the same in ieder geval, het is een stuk drukker en zwaarder nu vind ik! Maar we mogen niet klagen!
Ha meiden hoe gaat het hier?? Tijd niet meegekletst maar wel geprobeerd mee te lezen. @Riv: wat gaaf joh dat je weer zo snel zwanger bent geworden! En gefeliciteerd natuurlijk, mooi dat je een goeie echo had! @andere zwangeren: gefeliciteerd! @hier: ik ben vandaag alweer 23 weken. Wij weten inmiddels ook dat we een jongetje krijgen! Heel gek want had zo het idee dat het weer een meisje zou zijn. Had wel even een dagje nodig om er aan te wennen Verder gaat de tijd vliegensvlug. We moeten nog van alles doen want aan het kamertje is nooit wat gebeurd. Dus er moet gestuct, behangen, geverfd worden en oude vloer eruit, nieuw laminaat erin. Pff nog een hele klus. Manlief dit weekend maar eens lief aankijken of we alvast een begin kunnen maken. Meiden succes allemaal!
iedereen een heel fijn weekend gewenst. Ik ben vandaag jarig en morgen lekker familie en vrienden hier Gezelli,
riv hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad! pleak.. heb jij al testdrang? ik soms wel hoor.. dan voel ik me soms misselijk.. maarja ben ook snotverkouden.. en het heerst.. haha.. de dagen kunnen me niet snel genoeg gaan.. die maanden duren veels te lang.. hopelijk voor beide een roze kerst! en natuurlijk ook voor alle andren die bezig zijn!!!
WHHOOOOAAAAAAA!!! Vanmorgen wakker geworden met een raar gevoel in mn buik.. steken in mn borsten.. en na het ontbijt boven de pot gehangen.. Toen een kv 2v5 gedaan met een licht streepje.. En zojuist kon ik me niet meer bedwingen.. en heb een CB digital gedaan.. En hier de uitslag! Ben helemaal in de wolken! volgens de calculator zou ik 27-aug-2013 uitgerekend zijn! Jammer dat ik er nog met niemand over kan praten.. wil nog wel even wachten.. Maar mijn feestdagen kunnen niet meer stuk!!! Pleak? heb jij al getest? of kan jij je wel inhouden.. Ik hoop op een heleboel rozekersttesters!!!
Hey Sonja, gefeliciteerd!!!!!!!! Wat goed!! Ik had eer gister een testje gewaagd, veel te vroeg, dacht een vaag streepje te zien staan, toen toch weer niet. Nu wil ik echt tot eind van de week wachten. Geniet maar lekker van jullie geheimpje
nouja.. ik wilde tot de kerst wachten.. maar toen ik vanmorgen misselijk wakker werd kon ik me echt niet bedwingen.. hihi.. ben echt zo blij.. nu maar hopen dat het allemaal goed gaat.. ben nog best vroeg..
thnx! en idd.. mijn kerst kan niet meer stuk!!! ik en mn man hadden afgesproken dat we het allebei aan 1 persoon mochten vertellen.. ik mn ma.. hij zn broer.. en die moeten dan ook netjes het geheim bewaren.. nou verteld mijn man het zn broer.. zegt ie.. nou dan vertellen we het jullie ook gelijk maar.. blijkt hij met zn vrouw ook zwanger.. alleen dan 2 weken langer.. leuk zou je zeggen.. maar echt letterlijk alles loopt bij elkaar.. verkering.. wij 19-01-2004 hun 18-01-2004 verloven nov 2007 hun dec 2007 trouwen wij sept 2008 hun nov 2008 eerste zoon 5-6-11 hun eerste zoon 14-6-11 wtf!!! en dan nu weer een week ertussen.. vond t wel jammer.. wou welles de enige dikke buik worden.. achja.. zal ook wel weer leuk worden.. lekker kletsen.. samen spugen.. yeey!