We gaan voor een tweede! Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanjor, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Eerst had ik alle geduld voor een tweede, hoefde niet zo snel als de eerste. Maar nu we eenmaal er echt voor gaan, wil ik ook geen dag langer wachten haha.
    Maar voor mij alleen maar een teken dat ik er echt aan toe ben:D

2. Kimmy

Kimmy Actief lid

25 jun 2010
    315
    0
    0
    Haha hier ook ongeduldig hoor. Eerst nog twijfels wanneer ik zou stoppen met de pil, maar geen spoort twijfel meer te bekennen en kan niet snel genoeg gaan..erg hè. Ben er eigenlijk teveel mee bezig maar kan niet anders :D

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Het is inderdaad een goed teken dat we er zoveel mee bezig zijn haha. Weten we het in ieder geval heel zeker.

Nou ik ga me bed opzoeken. Even slaap inhalen en nog ff verplicht klussen hahaha ( ben eigenlijk te moe :p)

4. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    ha ha aha sanjer succes he en weltrusten hier ook

5. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sanjor--------------31 juli
    MiniMe81-----------07 aug
    Moon81-------------?
    Guusje27-----------?
    riv------------------30 Juli
    Kimmy-------------22 Juli
    Krabbeke-----------30 juli
    Doortjuh------------?
    BellaNoa------------25 Juli
    blauwespeen--------13 Juli, overtijd
    Muisje88------------?
    2g4e-----------------? (wachten op huisje)
    Leeuwtje83----------24 Maart 2013
    Beeps----------------20 juli
    flippo----------------14 juli, overtijd
    Naad24--------------?
    Senna999------------?
    Stando---------------10 Augustus
    aannaa---------------?
    mamamooimeisje---9 Aug
    angellinda------------?
    FEE88-----------------18 juli
    Pleak-----------------29 juli
    Ros84----------------28 Juli
    beebje082011-------?
    aggy-----------------28 juli
    Tinkerbell1987------?
    MoessieLin----------2 aug
    mammamia---------17 Juli, overtijd
    ricmar94------------28 Juli
    fredje---------------?
    Redrose82----------20 Juli

Meiden, jullie kletsen teveel haha :D Duurt even voor ik bijgelezen ben. Tis met de lijst eindelijk gelukt, lag het de vorige keer niet aan mij dat het niet lukte ;)
    Beebs: gefeliciteerd!
    Hier weinig nieuws, tis nu afwachten...

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Sanjor--------------31 juli
    MiniMe81-----------07 aug
    Moon81-------------?
    Guusje27-----------?
    riv------------------30 Juli
    Kimmy-------------22 Juli
    Krabbeke-----------30 juli
    Doortjuh------------?
    BellaNoa------------25 Juli
    blauwespeen--------13 Juli, overtijd
    Muisje88------------?
    2g4e-----------------? (wachten op huisje)
    Leeuwtje83----------24 Maart 2013
    Beeps----------------ZWANGER!
    flippo----------------14 juli, overtijd
    Naad24--------------?
    Senna999------------?
    Stando---------------10 Augustus
    aannaa---------------?
    mamamooimeisje---9 Aug
    angellinda------------?
    FEE88-----------------18 juli
    Pleak-----------------29 juli
    Ros84----------------28 Juli
    beebje082011-------?
    aggy-----------------28 juli
    Tinkerbell1987------?
    MoessieLin----------2 aug
    mammamia---------17 Juli, overtijd
    ricmar94------------28 Juli
    fredje---------------?
    Redrose82----------20 Juli

BEEPS op roze:D

7. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Pff hier ook hoor van mij hoefde het nog niet persé maar nu we eenmaal begonnen zijn kan ik niet wachten :) mijn zusje is ook zwanger 22 weken nu en dat kleintje begint volop te bewegen :D.... verlangens naar nog eentje worden dan wel erg groot ;)...

Hoop nu eigenlijk dat ik snel ongesteld wordt of misschien toch nog een positest maar denk het niet ook als mijn eisprong later was... we waren erg moe (ik ben net afgestudeerd) dus eigenlijk even een testrondje ;)...

8. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    '

Klopt! Ik had een erg hongerig, zwaar kindje (op wat grammetjes na 5kg) en was een drama om hem aan te leggen (enkel met tepelhoedjes die hij continu eraf deed). Kindje was continu aan het huilen, echt soms wel 6 uur wakker en dat kan gewoon echt niet goed zijn voor een pasgeborene... toen hebben ze me laten bijvoeden en ja, dan krijg je weer problemen met je melkaanmaak... Ik wist ook echt niet goed hoe je nou het best kon aanleggen zodat beide borsten genoeg blijven aanmaken e.d...kortom, heb geen goede begeleiding gehad, dat is denk ik het probleem geweest. Ik ook hoor, ga er volgende keer weer voor en wil het echt graag minimaal een jaar volhouden met de juiste begeleiding. Ga denk ik voor een lactatiedeskundige dit keer.

Heeft iemand ervaring met lage buikpijn na het ehm, klussen, zegmaar? Hihi. Kan je een dag na eventuele bevruchting al iets voelen of ben ik gewoon te gefocust? Ik heb dus een erg onregelmatige cyclus maar ik weet wel dat slijmvorming iets met je vruchtbare dagen te maken heeft en dat was er, klopt dit?

9. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik heb wat foto' s in mijn album gezet, mochten jullie het leuk vinden... ;)

10. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @beeps: Gefeliciteerd! Fijn, heb ik wat 'roze' gezelschap :D

@FEE88: Afwachten meis, misschien komt je posi test nog?

@blauwespeen: Idem ;)

@Moessielin: De maand dat ik zwanger werd van Miriam, voelde ik mijn eisprong ook niet, en normaal wel altijd. Het menselijk lijf is een vreemd iets :)

@riv: Klussen op de dag van je eisprong is een hele goede timing. Spannend, we wachten met spanning af!

@Sanjor: Oef, pittig. Hopelijk slaapt de kleine nu wel lekker door.

@mammamia: Jeetje, het zit je niet mee! *Knuffel*

11. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Aww, wat een lekker knulletje!

12. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    En mijn bevallingsverhaal (gekopieerd van mijn blog):

Dinsdag 5 oktober mocht ik dus weer terug naar het ziekenhuis om me in te laten leiden. Ze begonnen met Prostin (een gel die de verweking van de baarmoederhals moet stimuleren). Ik kreeg 2 porties en moest vervolgens de nacht in het ziekenhuis doorbrengen. Die avond kreeg ik wel wee-achtige krampjes, maar helaas waren die de volgende ochtend weer voorbij. Aangezien ik toen exact 14 dagen overtijd was, werden mijn vliezen gebroken en moest ik aan de weeënopwekkers. Die werkten prima, na een tijdje kreeg ik vrij regelmatige weeën. In het begin dacht ik: "Dit valt nog mee. Als het zo doorgaat trek ik de rest van de bevalling wel." De eerste paar uur kon ik ze zelf, met behulp van wat gas, wegpuffen, maar op een gegeven moment werden ze zó erg dat ik er bijna letterlijk van door het plafond ging. Dat schijnt normaal te zijn, de weeënopwekkers zorgen voor veel heftiger weeën dan je lijf zelf kan verzinnen. Toen ze me vervolgens vroegen of ik een ruggenprik wilde zei ik dan ook volmondig ‘Ja!’. De drugsvrije bevalling probeer ik een andere keer wel weer… De anesthesist arriveerde kort daarna en plaatste snel en effectief de ruggenprik. Een ongelooflijke opluchting toen die na zo’n 15 minuten begon te werken! De rest van de nacht heb ik pijnloos doorgebracht, en rond 2 uur 's ochtends had ik volledige ontsluiting. Een uurtje later mocht ik gaan persen. Helaas had onze dochter niet zo’n zin in het laatste stukje, en is ze er om 05:17 met de zuignap uit getrokken. Een wolk van een baby, niet te geloven dat we zoiets prachtig hebben weten te creëren. Sinds zaterdag zijn we weer thuis en proberen we te wennen aan het leven met een zuigeling. De overgang is beangstigend maar tot nu toe redden we ons aardig (afgezien van het slaapgebrek). Gelukkig is ze volkomen gezond :) We nemen het zoals het komt.

13. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    mamamia wat een schatje heb je. Leuk he die foto's.

14. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
  15. MoessieLin

30 mei 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Leeuwtje83 oke dat goed nieuws! dus er is nog hoop jeeeej :)

16. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen, jeetje na een boterham gegeten te hebben, ben ik nog niet klaar met het bijlezen en foto's kijken!

Gezellig hoor hier!

Gaan er nog meiden testen vandaag?

Ik ben gisteravond in bed overvallen door wat angstgevoelens.. vind het toch wel spannender dan de eerste keer, de eerste keer is alles fantastisch, maar nu zie ik vooral praktische bezwaren..

ik ben 2 dagen thuis bij de kleine, en dan ga ik er altijd wel even op uit, hoe moet ik straks gaan zwemmen met 2 kleintjes, of een boodschapje doen of bij iemand op visite, of naar blijdorp... dat is echt veeeeeeeeeel moeilijker dan met 1 kindje...

Natuurlijk komt het goed, zoveel moeders doen het, maar god wat bekroop dat nare gevoel mij vannacht zeg.. jammer want ik wil ALLEEN maar genieten!!

17. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    Dit is mijn kleine spanjaardje..

18. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    :D wat een heerlijk kereltje!
    Wat betreft de angstgevoelens, heel herkenbaar, maar ik denk dat dat er ook wel een beetje bij hoort als je over een tweede na denkt.

19. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hallo meiden,

Ik wil me ook graag aansluiten bij jullie topic :)
    Heb zojuist alle 22 pagina's gelezen, dus ben helemaal bij gelezen.
    Ook wij gaan voor een tweede wonder, helemaal spannend dus!
    Dit is onze eerste ronde en mijn NOD is als het goed is 9 Augustus..Begin Juni gestopt met de pil en na 39 dagen eindelijk ongesteld geworden, in juni nog condooms gebruikt omdat ik eerst ongesteld wilde worden uit mezelf.
    Verder ben ik 7 jaar samen met mijn man waarvan bijna 3 jaar getrouwd in Oktober, en in Oktober word onze dochter 4 jaar :)
    Mijn dochter is met 34 weken en 5 dagen ter wereld gekomen en moest nog 2 weken in het ziekenhuis blijven voordat ze mee naar huis mocht, ik daar in tegen stond de volgende dag alweer thuis zonder kind op een grijze wolk en wat voelde ik mij leeg, hoop dat het deze keer anders verloopt.

20. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    @Starry. welkom!

wat een verhaal zeg, wat moet jij je rot gevoeld hebben, thuis, alleen, met al die emoties.. bah, naar idee!
    Inderdaad hopen dat het nu beter gaat! was er een reden voor haar vroeggeboorte, of zoeken ze dat verder niet uit?

Deel Deze Pagina