Wij hadden een modelkind, aldus de vk. De baby liet zich goed zien en alles was gelukkig goed! Weer een hele geruststelling!
hoi dames, Hier de echo gehad. Heb nog steeds bloedverlies. Ik ben 1 of 2 kindjes zijn er overleden. En 1 kindje zit er nog met een sterk kloppend hartje en beentjes en armpjes. Dus heel spannend nog. 8 jan weer een echo.
Riv, was je zwanger dan van meerdere kindjes? Spannend in ieder geval, mooi dat er nog een levend kindje bij je groeit!
Ik ben afgelopen donderdag ongesteld geworden! Een cyclus van 31 dgn... Op naar ronde 1 (zo zie ik het want hiervoor was m'n cyclus niet te vinden na de geboorten van Bo. Ben eigenlijk super blij dat ik nu ongesteld ben, dan kunnen we volgende week voor de eerste echte ronde gaan.. Dan kunnen we een beetje gerichter "klussen" en word het allemaal pas echt weer spannend!!
Het Riv, wat een mooie echo's! Zijn die twee zwarte vlekjes waar 2 andere kindjes hebben gezeten? Wat een raar idee lijkt me dat! Maar wat heerlijk dat er 1 kindje het zo goed lijkt te doen! Ben benieuwd hoe de echo 8 jan is! Vast flink gegroeid! (mijn duimen draaien voor je!)
Riv, je kindje heeft dan 1 of twee bewaarengeltjes die hem/haar super gaan beschermen. Gaat het verder een beetje met u? Aggy, goed nieuws super! Bully, veel klusplezier!
Een gelukkig nieuwjaar allemaal! En dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden! Hier al vroeg op bed gegaan. Heb continu last van harde buiken. Gisteren al bij de vk geweest maar kwam niet zo veel uit. Vanmorgen urine laten controleren maar ook niks! Nog steeds veel last, twijfel of ik weer zal bellen....
Het is wat laat, maar alsnog allemaal een Happy New Year!!!!! Dat we allemaal maar snel zwanger mogen zijn van ons 2e kindje!!