We gaan voor een tweede! Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanjor, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag meiden, terug van weggeweest. Ik las wel regelmatig mee maar ik had zelf eigenlijk maar weinig te melden :) sorry. Toch mis ik het delen van ervaringen dus ik ga toch proberen wat actiever mee te doen.

Hier al een eind op weg, het gaat erg goed ondanks dat ik regelmatig last van mijn rug heb. Maar als ik er rekening mee hou dan gaat het wel. Alleen best lastig met een dreumes, werk en het huishouden. En ik heb altijd al moeite gehad om stil te zitten, ben graag bezig...
    Wij weten niet of het een jongen of een meid is dus best wel spannend. Ik heb zelf het vermoeden dat het weer een jongen is, deze zwangerschap lijkt zoveel op de vorige. Al wil dat niet altijd iets zeggen haha ;)
    Namen staan vast, de meisjes naam hadden we veel eerder, de jongens naam sinds week 25 ofzo.
    Deze week worden er 2 dak kapellen geplaatst bij ons. Daarna kunnen we aan de nieuwe kamer van ons zoontje beginnen en dan zijn oude kamertje veranderen voor de baby. Het blijft grotendeels hetzelfde alleen een andere kleur accessoires. Eerst geel en oranje, straks geel en grijs.

Ik vindt het trouwens een goed idee om een nieuw topic te starten in het zwangeren forum. Hier zitten we eigenlijk niet goed meer he ;)

2. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Helemaal leuk.
    Hebben jullie tips voor een leuke boom voor op de babykamer muur. met uiltjes of vogeltjes of iets anders?
    Waar te vinden en welke kleuren want we weten niet wat het gaat worden. De kamer is bijna leeg dus kunnen we beginnen.
    net weer bij de bekkentherapeut geweest. Rustig aandoen,.
    "

3. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Riv, bij de karwei hebben ze wel een leuke boom en allerlei figuurtjes. Wij hebben hem rood geverfd toen!

Zal ik dan een nieuwe topic openen? En hoe ga ik die noemen?
    De tweede komt eraan! of zoiets?

4. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    hihi ja leuke titel ;)

Riv.. die boom die aggy noemt heeft mijn schoonzusje ook; erg leuk!

Maar wil je zo iets of stickers of schilderen? Wij willen ook een boom oid, alleen die ene die ik eerder al liet zien is echt meisjes achtig. Mocht het een jongetje zijn dan begint hier ook de zoektocht naar een 'stoerdere boom' :p

5. Valley82

Valley82 Actief lid

18 aug 2012
    151
    0
    0
    Verpleegkundige in hart en nieren
    Zaandam
    Hoi..leuk een topic voor de zwangeren onder ons.
    Weet iemand hoe je een abbonement op een topic neemt.
    Ik moet nu steeds zoeken als ik bij wil lezen hiihi...
    Enne is het nieuwe topic er al????

6. Valley82

Valley82 Actief lid

18 aug 2012
    151
    0
    0
    Verpleegkundige in hart en nieren
    Zaandam
    Oww ehmm..misschien al gevonden die abbonementen

7. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    goed idee nieuwe naam.
    hebben jullie ook foto's van de kamers en van de bomen?
    Heb nog helemaal niks voorbij zien komen. Hier de hele dag naar de dierentuin geweest met het werk. Wordt direct beloont met harde buiken heel fijn.

8. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Heb een nieuw topic voor ons geopend bij de zwangerschapsclubs!

'De tweede komt eraan!"

Weet eigenlijk niet hoe je daar nu naar toe linkt!

Deel Deze Pagina