We gaan voor een tweede! Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanjor, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere

Balen Meid!! Xxx

2. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    flippo heel veel sterkte...

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Verplaatst naar 'zwanger worden clubs'.

4. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    jeetje, de laatste berichten waren niet zo vrolijk.. balen meiden..

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    meiden op rood wat ontzettend balen, hier na 2 flut rondes eindelijk een duidelijk ei op mijn temp kaartje..

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik was jullie even kwijt ;)
    Volgens mij wel meer meiden want het is wat stiller :p

Hier nog steeds beetje krampjes.. Lijkt net of ik ongesteld moet worden..
    Maar over ong 10 dagen is me nod pas..

@ricmar, super nieuws! Nu hard aan de slag hihihi

7. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    @Sanjor,

Dat heb ik dus ook. Een soort beurs, menstruatiepijn-achtig gevoel, maar ik heb het gevoel dat ik rond de eisprong zat de afgelopen dagen. Ik weet dus niet wanneer mijn NOD is want mijn cyclus is zo onregelmatig, vervelend want ik wil ook rond de juiste tijd kunnen testen...

@krabbeke,

Dat zijn dingen waar ik ook over in bleef zitten, zelfs even 'snel' naar de winkel gaan zal een opgave worden met 2 kleintjes. De praktische kant wordt wat lastiger, en waarschijnlijk is het ook gewoon wennen maar toch... Kan me herinneren dat ik met mijn kleintje ook voornamelijk thuis aan de bank gekluisterd zat met al die voedingen, vraag me af hoe ik dat dan ga doen met 2 kleintjes want ik vind het wel leuk om er elke dag even uit gaan met een inmiddels bijna dreumesje.

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Beebje, ja raar he?! We wachten wel gewoon rustig af..
    Ik hoop dat ik wel een beetje een gewone cyclus heb :) Lijkt me heel frustrerend...

Wat betreft de twee kindjes.. Ik wil zeker weer bv gaan geven.. In het begin durfde ik niet zo goed in het openbaar te voeden maar ik denk dat het straks met de tweede wel af en toe zou moeten.. Ik ben ook niet echt van plan om de hele dag thuis te gaan zitten..

Ik verwacht trouwens dat Lisa over een jaar toch niet zo heel lang meer zal slapen in de middag?..

Zal wel los lopen hoop ik :p

Ik betrapte me er vanochtend op dat ik in de nieuwe folder van de H&M gewoon bij de zwangerschapskleding zat te kijken hahaha. Te erg!!

9. beebje082011

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    @Sanjor, ja dat is inderdaad zo, ik gaf ook borstvoeding in het begin maar had het idee dat ik totaal geen contact meer had met de buitenwereld omdat ik eigenlijk continu wel aan het voeden was, de kleine sliep niet veel. Ik ben niet zo van het kolven en wil het liefst gewoon aan de borst voeden, dus dan moet je haast wel een oplossing vinden anders kom je het huis bijna niet uit.... Ik wil ook mijn zoontje niet te kort doen, hij vindt het geweldig om te gaan wandelen.

Wat grappig, ik zou deze keer echt wel meer zwangerschapskleding willen want had het idee dat ik altijd in dezelfde jurkjes liep, en dat 9 maanden lang... wil deze keer wel wat meer jeans met een simpele longsleeve erop oid, wat minder van die typische positiejurkjes. :D Maar ik herken het, als je je er eenmaal op voorbereid.......

10. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Was het topic ook even kwijt maar zag dat het verplaatst is!

Flippo wat balen zeg, hoop dat het snel weer mogelijk is.i

Beepje, heb ik ook heel erg, een beurs/menstruatie-achtig gevoel. Laat het iets goeds betekenen!

2 kleintjes lijkt me ook lastig hoor, zeker aangezien ik rugklachten heb maar goed er zijn idd meer mensen die dit doen :D Als ik naar mijn vriendin kijk, die heeft er 3 vrij vlot op elkaar en dat is wel flink aanpoten!
    Ach we zien wel laat het maar op mij afkomen.

Nog een weekje dan testen vind het zo spannend!

11. beebje082011

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    @aggy, ja laat het zo zijn! ;) Ik heb het wel al sinds 'de daad', erg vreemd maar goed! Het zou echt apart zijn mocht het deze maand raak zijn, maar bij mijn 1e was dat ook zo....
    3 lijkt me idd echt aanpoten! Ben je eigenlijk dag en nacht wel met de kids bezig als ze zo jong zijn.

12. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Beebje, nee ik hou ook niet van kolven..

Ik ga ook echt veel meer aanschaffen! :D heb nu het gevoel dat ik meer weet wat ik kan kopen en moet doen hahaha. de vorige keer was ik onervaren en vondt ik het ook zonde om veel geld aan zwangerschapskleding uit te geven:p
    maar nu heb ik al allemaal leuke combi's in me hoofd hahaha

@Aggy, jij ook al een beurs gevoel! :D Nou laten we hopen dat dat een goed teken is:D:D Ik mag over 10 daagjes testen.. Maar doe het denk ik later.. Vorige keer testte ik ook pas 1 week na me nod pas positief..

13. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Beepje, heb het ook sinds de daad zeg maar, hmmmm apart haha...zou voor mij ook weer in 1 keer zijn net als de vorige keer!

14. beebje082011

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    @Sanjor, idd dat had ik dus ook! Maar wil deze keer wel echt wat uitgebreider gaan idd, was het echt zooo zat vorige keer, en helaas heb ik nog steeds een beetje een buikje sinds de 1e dus mijn oude kleren passen ook nog niet, bijna een jaar later. :( Net alsof mijn heupen ook breder gebleven zijn, niet qua vet maar alsof mijn figuur daadwerkelijk iets veranderd is.

@aggy, serieus? Hahah toevallig! Ben benieuwd hoor! Ik vraag me eigenlijk af hoe snel je symptomen kunt krijgen... of ik ben er gewoon te veel mee bezig. :p

15. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @beebje, ik pas me oude kleding ook niet meer.. ben nu langzaam aan me kast weer aan het vullen..
    Mijn heupen zijn idd ook meer uit elkaar gaan staan (?).. ik ben in ieder geval een stuk breder geworden en ook een buikje die niet weg wil :p Ben uit eindelijk van maat 34 (soms 32:() naar 36-38 gegaan.. Ben er wel blij mee alleen die hangbuik:p hahaha

16. bloemetje81

bloemetje81 Actief lid

13 aug 2010
    151
    0
    16
    Zevenhuizen
    Mag ik me ook bij jullie voegen? Wij willen graag een tweede kindje maar ik heb mijn eerste menstruatie nog niet gehad sinds de bevalling. Ik geef nog borstvoeding, een ochtend- en een avondvoeding. Volgens mij produceer ik nog weinig melk maar het is schijnbaar genoeg om mijn eisprong tegen te houden....
    Ik zou het liefst nog even door willen gaan met bv, maar wel mijn menstruatie krijgen. Vorige keer was ik direct in de eerste ronde zwanger. Hopelijk lukt het dit keer ook weer snel.
    Succes allemaal meiden!

17. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bloemetje81: welkom! Ik heb 11 maanden borstvoeding gegeven, en pas toen ik helemaal gestopt was kwam mijn cyclus weer op gang.

leuk nieuws, mijn zoontje is morgen jarig, en hij heeft alvast een leuk verjaardagscadeau gekregen. Een prachtig neefje!! We gaan vanmiddag langs in het ziekenhuis, ben heel benieuwd. Denk wel dat het dan helemaal gaat kriebelen bij mij, als ik zo'n klein frummeltje zie haha

18. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik was jullie ook even kwijt.. maar weer gevonden :cool:

Mijn schoonzusje is momenteel bijna 22 weekjes zwanger, als ze over haar zwangerschap verteld wil ik steeds roepen, ik wil ook ;) Maar dat houden we maar even voor onszelf. Maar ohw wat kriebelt het dan erg!!

Kijken jullie ook babyboom? Vorig jaar keek ik het ook; toen was ik zwanger, nu niet, ook dan kriebelt het nog erger door dat het me weer herinnerd aan hoe gezellig ik het vond zo'n frummeltje in mijn buik.

Hoe wonen jullie? Wij wonen nu nog in een appartement, maar we zijn druk naar een (huur)huisje aan het kijken. Lijkt me toch makkelijker met 2 kindjes ;) 1 kleine de trap op en af gaat nog makkelijk, 2 wordt toch wat lastiger!

Voor de rest hebben we hier een beetje een rare week. Mijn schoonzusje heeft vorige week te horen gekregen dat hun kindje een schisis heeft dus die zijn best geschrokken en een beetje verdrietig, van de week zijn ze naar het emc geweest voor een uitgebreide echo en daar is het bevestigd.
    Mijn schoonvader heeft van de week te horen gekregen dat hij prostaat kanker heeft, hebben ze ook nog eens brand gehad in huis. wel goed afgelopen, maar wat een week! Heb echt met ze te doen!

19. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Gefeliciteerd met je neefje!!

20. beebje082011

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    @Sanjor, Precies ik ook! Ik had ook maatje XS of 34 en nu 36-38. Vooral in broeken, die passen niet meer om mijn heupen... dacht al dat het aan mij lag dat ik dat idee heb. Mijn tante zegt dat ik van een meisjesfiguur naar een vrouwenfiguur ben gegaan... hihi. Ik heb ook nog steeds zo'n gerimpeld buikje, niet erg sierlijk maar goed, we hebben het er voor over. Hoop dat het nog weg te trainen valt als we helemaal compleet zijn als gezin.

@krabbeke gefeliciteerd!! Mijn kleintje krijgt ook een neefje in september, ben erg benieuwd. Wordt het 12e kleinkind van mijn schoonmoeder...

@Pleak, wij zitten ook in een 3-slaapkamer huisje op dit moment met een ieniemiene keuken en 0 opbergruimte, erg krapjes op dit moment... maar eind van de zomer gaan we verhuizen naar een dorp, ben erg blij. :) kijk er echt naar uit, ook indien we zwanger raken. Is toch een fijner gevoel als je de ruimte hebt. Wat erg van je schoonvader en schoonzusje :( zien ze dat op de 20-weken echo?

Deel Deze Pagina