We gaan voor een tweede! Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanjor, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @beebje,
    dat kan je idd op de echo zien, maar je wordt dan dus wel door gestuurd naar een academisch ziekenhuis blijkbaar. Ze krijgen nu ook allemaal gesprekken met een schisisteam, zo worden ze zo goed mogelijk voorbereid op wat ze straks te wachten staat. Veranderd dan toch je zwangerschap. Maar ze worden fantastisch goed opgevangen gelukkig!

verhuizen.. fijn hoor! Lijkt mij idd een stuk prettiger als je wat meer de ruimte heb! Wij hebben in principe echt wel een flink ruim appartement alleen geen tuintje dus en geen lift of iets, dus dat wordt dan heel erg behelpen. Denk dat dat mijn grootste zorg en twijfel is. Ik kan er echt wakker van liggen, dan denk ik, lukt dat wel hier dan? Moeten we niet wachten tot we wat ruimer wonen dan? enz enz... Ik zou het wel heel fijn vinden om een tuintje te hebben. Ik zie het al helemaal voor me.. mijn kleine boefje op zijn blote beentjes door het gras in onze tuin, later een leuk glijbaantje kopen :) Samen met zijn broertje/zusje in de tuin spelen, misschien een konijntje kopen :) Droom droom droom...
    We hebben een huurhuisje hier in de buurt waar we op hebben gereageerd, maar hier wonen best weinig kindjes. Ga ik daar weer over twijfelen, moeten we niet op zoek naar een huisje in een straat waar meer kindjes wonen..
    (en zo maak ik mijzelf sms een beetje gek met al mijn gepieker ;))

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hi meiden, ik denk inderdaad dat veel meiden ons misschien 'kwijt' zijn. Ik had het topic al onder mn favorieten gezet, dus altijd terug te vinden;)

@Huis: Wij wonen in een twee-onder-1-kap huis in een heel fijne buurt. We hebben ook een garage en zolder dus genoeg opslagruimte (en meer dan genoeg rommel:()
    Naast onze eigen slaapkamer en die van ons zoontje hebben we nog een kleinere slaapkamer die nu dienst doet als 'walk in closet'. Als het zover is maken we daar plaats voor de nieuwe baby, en zetten we een kledingkast op onze eigen slaapkamer.

Verder ben ik het even kwijt, heb ook weer hoofdpijn (ontpillen?), dus misschien ga ik maar even lekker in bad liggen:)

3. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Beepje, uiteraard zijn we er te veel mee bezig!:D

Sanjor, ik paste mn broeken weer na een jaar ongeveer, oef wat was ik blij, had wel een paar dure broeken liggen die ik wel weer graag aan wilde. Wel staan mijn heupen ook wat verder uit elkaar, tis wel wat strakker allemaal.
    Dat buikje blijft volgens mij, is ook een beetje mijn ergenis. M'n fysio zei dat het er wel af gaat met cardiotrainen.

Pleak, heftig hoor! Gelukkig kunnen ze tegenwoordig veel!

Krabbeke, alvast gefeliciteerd met je zoontje. Super kado inderdaad. Oei wat zal dat kriebelen!;)

Wij wonen ook in een 2-onder-1 kaphuis met 3 slaapkamers en een zolder dus we hoeven voorlopig niet weg gelukkig. Het is echt heerlijk om een tuin te hebben waarin je kids lekker kunnen spelen.

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi hoi!

@pleak, jeetje wat heftig meid.. Sterkte in je familie. *knuff*

@minime, ik heb maar even een abbo genomen.. Niet dat het nu wat uitmaskt, ze zullen het vast niet meer verplaatsen haha.

@aggy, ik had ook een paar dure broeken maar die heb ik weggegeven aan me zusje.. Vond het wel moeilijk haha. Ik pas echt geen een broek meer.. Shirtjes zitten strakker en zijn bijna altijd te kort.. Dus een lege kledingkast.. We hebben niet super veel geld dus duurt het ff voordat hij weer gevuld is :(

@huis, wij wonen in een eengezinswoning.. Een hoekhuis met 5slaapkamers.. (klinkt groter dan het is hoor :p) een slaapkamer omgebouwd tot inloopkast ook. (alleen kasten kunnen daar niet meer uit denk ik.. Of heeeel moeilijk) een slaapkamer voor me dochtertje en voor ons..
    De zolder heeft nog twee slaapkamers.. Maar de hele zolder moet nog worden opgeknapt.

Vraagje, waar laten jullie de tweede slapen? Wij en ons dochtertje slapen op de eerste verdieping.. Het voelt een beetje raar om de tweede op zolder te laten slapen... Maar ik zie geen andere oplossing.

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @bloemetje, welkom meis! Gezellig!

@krabbeke, gefeliciteerd alvast met je zoontje! Eerste verjaardag. Leuk leuk leuk!

6. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Geen idee ook waar we de volgende laten slapen. Misschien verhuizen we onze dochter ook wel. We hebben dan 2 opties, of andere slaapkamer of zolder. Moeten we nog even over nadenken.

7. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Bij ons komt de tweede dus waar nu de inloopkast is.
    Moeten we wel even flink opruiming houden in de kledingkamer, want daar ligt nu veeeel meer dan we in een gewone kledingkast kwijt kunnen....
    Maar misschien dan de winterkleding naar zolder als we ze niet nodig hebben, scheelt al een hoop. Nu ligt winter- en zomerkleding allemaal bij elkaar op een kamer (ook jassen en schoenen)

@Lichaam: Ik ben redelijk tevreden met hoe mn lichaam er na de zwangerschap uitziet. Ik had het veel erger verwacht. Het is niet meer zo strak als het was (ook niet superstrak hoor overigens), maar ik pas wel al mn oude kleding gelukkig gewoon weer. Na een maand of 2/3 kon ik alles wel weer aan, maar sommige broeken nog wat strak. Na ongeveer een half jaar was ik terug op mn oude gewicht, en zat alles weer zo als het zou moeten.
    Ik heb wel gehoord dat je heupen echt breder kunnen worden tijdens/na een zwangerschap. Dus ook al is het geen vet, je bekken veranderd echt.

8. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Lieve meiden :) druk gehad haha :) nog steeds niet ongesteld... ben zo benieuwd of ik miss een latere eisprong heb gehad... morgen gaan we op vakantie dus hoop dat ik niet in de vakantie ongesteld word :)... Zag vandaag misschien iets op de test haha heel erg misschien hoor mijn man zag een vlekje ;)... we zien het wel... heb wel veel meer slijmverlies opeens dus das positief... maar ja ik zal hier dus een tijdje niet komen ivm vakantie... :) veel succes allemaal!

9. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Spannend! Fijne vakantie en hopelijk heb je goed nieuws als je terug komt van vakantie!

10. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik heb trouwens ook wat foto's op mijn profiel gezet van mijn mannetje :D mama's grote trots :D

11. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    @MiniMe, oh dus dan kan het toch kloppen. Dacht al dat ik gek aan het worden was haha, maar ik voelde me zooo breed. Je ziet mijn taille nog wel mooi zitten, maar het heupgedeelte is een stuk breder en dan dat kleine buikje dat niet weggaat... Jammer dat ik niet één van die mensen ben die bevallen en weer terug in shape zijn haha.

@Fee, hopelijk goed nieuws binnenkort! Fijne vakantie!

@Pleak, wat een schatje!! Vooral de newborn foto's, altijd zo aandoenlijk...

12. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Zoow. ik was jullie even kwijt, maar we zijn verplaats! Gelukkig heb ik het weer gevonden.

Hier ongesteld geworden. Ik baalde flink, al een week overtijd. Hoopte inmiddels al erg dat het raak was. (had stiekem al bedacht hoe ik het ging vertellen aan familie... nu dus nog maar even geduld hebben)

Ik heb nog niet alles terug gelezen. Maar ik hoop dat het met iedereen goed gaat! Ergens snel voorbij zien komen van een 20 weken echo en een schoonvader met kanker. Naar zulke dingen! Hopen op een toch (voor zo ver dat mogelijk is) een fijne afloop!

HIer wonen we erg klein. Twee slaapkamers, dus de kleine krijgt geen eigen kamer. Maar zal hem moeten delen. De eerste tijd hoop ik dat het kindje bij ons kan slapen, en daarna op naar zijn grote broer. Of is dat raar?

13. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Vooralsnog is dat ook hier het plan.. of we moeten in tussentijd een leuk huisje vinden... Maar dan nog lijkt het me voor de kindjes erg gezellig om bij elkaar op de kamer te slapen. ;)

14. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Nou ik ben ongi geworden dus vanaf nu kan ik mijn cyclus bij gaan houden. Toen we voor onze eerste gingen had ik een cyclus van 28/29 en nu hopen dat het nu ook constant blijft.

Ik heb nog niet terug gelezen want ik zit op m'n foon en dat duurt allemaal een eeuwigheid maar er wordt lekker gekletst hoor meiden. voor de zwangeren GEFELICITEERD en de rest... SUCCES!!! Wij wachten dus nog ff. we hadden gisteren een bezichtiging maar dat wordt hem helaas niet dus we wachten af.

15. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    @2g4e, succes! Hopen dat er een mooi wondertje aan mag komen :) Wat heeft jouw kleintje een mooie naam zeg. Stiekem ben ik ook al langer lijstjes in mijn hoofd aan het maken over mooie namen, hihi.

16. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @fee, fijne vakantie meid!!! Geniet en ontspan en dan komt het goed :D

@blauwe speen, balen meid.. een week overtijd is wel erg veel :(
    Ik vindt het niet raar hoor als ze samen op een kamer slapen.. Alleen maar gezellig toch ;)

@ 2g4e, fijn meid! Voor jou goed nieuws om ongi te worden :p nu kan je je cyclus gaan bijhouden :)
    Jammer van de bezichtiging zeg.. Heb je er nog 1 in de planning staan?

Ik ga even de foto's bekijken van pleak :D

17. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
  18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Pleak: Lekker mannetje hoor! Ziet er vrolijk en ondeugend uit:D

@Blauwespeen: Nee vind ik niet raar hoor, als ze samen op een\kamer slapen. Pas als ze een stuk ouder zijn, hebben ze wel een eigen plek nodig, maar als ze klein zijn kan het prima. Zo ging dat vroeger (in mijn jeugd;)) toch altijd? Ik heb de eerste paar jaar ook samen met mn zus op 1 kamer geslapen.

@2g4e: hopelijk heb je gelijk (of snel) een regelmatige cyclus. EN vinden jullie binnenkort een geweldig huis, zodat je echt kan gaan beginnen:)

19. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ sanjor; klopt helemaal.. een super charmeur is het!
    @ miniMe.. haha ondeugend is hij vast en ik denk dat we flink wat met hem te stellen gaan krijgen ;)

@ Sanjor.. link doet het niet :(

20. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Even snel een foto gemaakt. Is heeel recent van 1 sec geleden..

Mvr roept poep! Dus ga snel haar luier verschonen hahaha

Deel Deze Pagina