Beeps, o wat naar. Ik hoop ook dat het meevalt! Mammamia, idd lange cyclus. Maar heb het idee dat ik de laatste keer ook een hele lange had van 45 dagen. Is niks voor mij, hmmm speling van het lot? Riv, mooi mannetje! Sanjor, voelt weer lekker een opgeruimde plek! Beepje, kan je weer er uberhaupt uit krijgen?
@Beeps: heel vreemd....weet je zeker dat het je ongi is? Misschien een klein bloedinkje? @Ros84: Veel succes in ieder geval, en je mag natuurlijk ook altijd even komen kletsen als je wel tijd hebt. Alleen maar gezellig toch? Ik heb weer hele mooie kindjes voorbij zien komen! Wat een schatjes allemaal! @Hier: Als het goed is morgen of overmorgen eisprong....ben benieuwd of mn cyclus gelijk weer netjes is. Ik ben keurig aan het temperaturen, dus ik kom er snel genoeg achter. Ovutesten zijn nog steeds hartstikke negatief...maar wellicht morgen of overmorgen ineens wel positief...ik ga gewoon maar door
@beepje: Er was laatst in de topic in de Lounge over hoe je weer uit kleding krijgt (ik had uberhaupt nooit van 'weer' in kleding gehoord eerlijk gezegd). misschien moet je daar even zoeken, want er stonden handige tips in geloof ik
@ros84, jammer meis.. Maar ik begrijp je wel.. Lees lekker mee en reageer af en toe. Ook gezellig toch? @minime, hard aan de slag dus! Wat doe je hier nog @ovutesten, nu ga ik denk ik heel raar doen hihihi. Maar moet je nou echt dagelijks testen? En is dat hetzelfde als je een zwangerschapstest doet? ( ik heb ze nooit gebruikt dus geeeen idee ) lijkt me dan ook wel duur geintje.. @beeps, bloed je nog?
Sanjor, je hebt ook wel goedkopere testjes, 123ovutesten.nl (geloof ik) en sensitest. Bij die laatste heb ik ze ook eens besteld. Niet zo duur hoor! Heb je van die kleine staafjes. En ja vanaf een bepaalde dag (hangt van je cyclus af) kun je elke dag testen.
@ beebs.. hoop ook heel erg voor je dat het meevalt! @ sanjor, werkt idd het zelfde als zwangerschapstest, en zoals hier boven al gezegd heb je ook goedkopere.. anders wordt het idd erg duur.
Ben vanmiddag al druk aan de klus geweest Ovulatietesten gebruik je vanaf dag 10 van je cyclus (bij een gemiddelde cylcus van 28 dagen) en je gaat door tot je een positieve test hebt (meestal bij dag 14/15 dus). Gelukkig zijn ovutesten een stuk goedkoper dan zwangerschapstesten, je hebt ze al vanaf 38 cent per stuk. Ik heb nog liggen van de vorige keer, die zijn eigenlijk niet meer houdbaar, dus ik weet ook niet hoe betrouwbaar ze zijn. Maar ik temp er ook bij, dus dan heb ik dubbele check.
@beebs; jeetje, wat vervelend nou. Toch raar na zoveel positieve testen. Is het anders als een 'gewone' menstruatie nu? @ros84: jammer, maar ik snap je wel. Ik moet echt moeite doen om het allemaal bij te houden. Als je een keer zin hebt klets je gewoon een keer mee. Hier vandaag feest gehad. Mijn zoontje is vreselijk verwend met cadeau's en heel veel aandacht. Hij heeft zelfs een stukje taart op en wat chipjes. Hij heeft nog nooit iets van snoep, koek of chips gehad maar hij vond het heerlijk Gisteren naar ons neefje gaan kijken en wat is het een schatje. Dan is T. toch wel groot
Krabbeke, gefeliciteerd met je zoon!! Ik heb chips en zeker ook snoep heel lang proberen uit te stellen maar laatst op een verjaardag had ze het toch te pakken.. Thuis krijgt ze helemaal niks maar op feestjes ben ik wat losser geworden met chips ed.. Veel mensen vinden me een zeur erin, maar ik vindt het gewoon niet nodig nu al
dat vindt ik dus ook. Hij kent het niet, dus hij mist het ook niet. Hij krijgt bijvoorbeeld ook geen roosvicee oid maar water en thee. Hij vindt dat heerlijk dus waarom dat zoete spul geven. Hij krijgt nog genoeg zoetigheid en vet binnen de rest van zijn leven En ik ben echt niet zo dat hij helemaal niks krijgt, in sommige situaties mag dat best. Maar inderdaad, die reacties soms? ieder zijn ding toch, ik zeg er ook niks van als iemand zijn kindje het wel geeft.
Hier dan nu wel weer sap of roosvicee.. (ze is gelukkig wel wat ouder ) Maar die reacties zijn idd echt niet leuk! Zo ook vandaag.. Bij mijn schoonvader gegeten en geeft hij haar doodleuk 10 min voor het eten een schaaltje met aardbeien. Heel gezond dat is het punt niet.. Maar ik wil dat ze niet eet voor het eten.. Want dan eet ze haar avondeten niet of amper.. Nou je had hem moeten horen.. Het kwam erop neer dat ik niet zo moest zeuren Om doodmoe van te worden
Zo weer een dag verder. Wat een dag zeg! Ongesteld zijn en verkouden zijn is zoooooo niet leuk! Pfff, wat voel ik me beroerd zeg! al aan de pijnstillers gegaan, wat ik niet snel doe, maar het verzacht het wel een beetje. Laat mij maar snel zwanger worden ben ik er elk geval negen maanden vanaf (ik ben niet zo goed in namen, en onthouden al helemaal niet, dus als ik de verkeerde naam neer zet, sorry maar dat komt bij mij nooit meer goed...) @Beebs: misschien dat het helpt, bij mij leek het ook erg of ik ongesteld was, ik wist alleen nog niet dat ik zwanger was, maar achter af bleek de ongesteldheid iets anders te zijn. Dus er bestaat nog een mogelijkheid dat je gewoon zwanger bent! Anders zou het inderdaad zoals iemand anders al zei ook een vroege miskraam kunnen zijn. @Krabbeke Gefeliciteerd met jou kleine! En je kleine neefje! (lijkt me zo leuk de eerste verjaardag!) @ ovulatie testen: afgelopen periode gebruikt, maar mijn ei niet kunnen vinden. Of hij is niet geweest natuurlijk... Ik gebruik dipsticks, deze zijn niet zo duur vind ik zelf. Ik heb ze online besteld via zwanger en kids, ik geloof 60 cent per stuk en als je er per periode 6 nodig heb vind ik het mee vallen. Alleen heb ik er dus 14 gebruikt omdat ik mijn ei niet kon vinden. Komende periode even niet ivm met vakantie. Mocht ik dan niet zwanger zijn ga ik ze weer gebruiken maar op een ander tijdstip. En hopen dat ik dan mijn ei kan vinden.
Zwanger Leeuwtje83----------24 Maart 2013 Beeps----------------ZWANGER! Bezig voor een tweede NOD Mammamia 17 Juli, overtijd FEE88-----------------18 juli Redrose82---------- 20 Juli Kimmy------------- 22 Juli BellaNoa------------ 25 Juli BellaNoa------------ 25 Juli aggy----------------- 28 juli ricmar94------------ 28 Juli Pleak----------------- 29 juli Krabbeke----------- 30 juli riv------------------ 30 Juli Sanjor-------------- 31 juli MoessieLin---------- 2 aug MiniMe81----------- 7 aug mamamooimeisje--- 9 Aug Stando--------------- 10 Augustus blauwespeen-------- 16 aug Gezellig mee kletsers Moon81------------ Guusje27----------- Doortjuh------------ Muisje88------------ 2g4e-----------------(wachten op huisje) Naad24-------------- Senna999------------ aannaa angellinda beebje082011 Tinkerbell1987------ fredje
HET lijstje even wat aangepast! Hoop niet dat iemand dat erg vind, want dan pakken we gewoon die andere er weer bij! Ik vind het wel makkelijk om te zien wie er bijna mag gaan testen! En wie nog lang niet.
@krabbeke: op het nippertje nog.. Gefeliciteerd met je zoon! Ik bloed als een rund.. Nog nooit zo heftig! Heel raar, ik moet maandag toch de vk bellen om de afspraak te annuleren en zal dan ff vragen hoe of wat. Heb ook nog steeds pijn in m'n borsten.. Voel me vreemd. Maar er is duidelijk wat mis, eigen schuld had ik maar niet zo vroeg moeten testen dan was de teleurstelling minder geweest dan nu sinds woensdag in feeststemming.. Slaap lekker ladies
Handig idd het lijstje zo.. Volgens mij heeft niet iedereen ons gevonden nog @beeps, ik vindt het echt zo rot voor je meis! Heb het zelf ook een keer gehad en bloedde toen ook echt heel hevig... Ik hoop voor je dat het geen vmk is meid Ik was al om 6 uur wakker.. Lisa zat een beetje te jammeren en half te slapen. Uiteindelijk om 7.15 er pas uit.. Maar heb niet meergeslapen na 6 uur... Straks een housewarming en bbq dus laat het mooie weer maar komen Hebben jullie nog plannen vandaag?