We gaan voor een tweede! Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanjor, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Blauwespeen: Ja veel overzichtelijker zo het lijstje! Hopelijk staan we binnenkort allemaal in de bovenste categorie:)

@Beeps: Wat ontzettend k*t zeg! :(

@Sanjor: Robin was er vandaag ook alweer vroeg bij, om 6.30 wakker. Gelukkig heb ik het nog een beetje kunnen rekken tot 7.15 uur (even wat te drinken gegeven), maar geslapen heb ik niet meer.
    Vanmiddag even een stukje fietsen met zn 3-en:)

2. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Wat hebben jullie allemaal een regelmatige cyclus! Ik weet mijn NOD dus niet, het blijft een beetje gokken adhv slijm e.d.
    Had de afgelopen dagen wel veel rekbaar slijm, dit is een teken van vruchtbaarheid toch?

@beeps, ik hoop dat je alsnog gewoon zwanger bent! Wat vervelend voor je :(

@MiniMe, dankje, ik zal eens kijken of ik iets over het wassen kan vinden! Zo jammer, een gloednieuw shirtje....

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @minime, rekken met wat drinken gaat hier helaas niet meer.. Maar ja.. We hebben een volle dag. We gaan zo ook even naar de schaapjes fietsen en dan gaat ze er weer op tijd in :)

4. bloemetje81

bloemetje81 Actief lid

13 aug 2010
    151
    0
    16
    Zevenhuizen
    Ik heb groot nieuws: ik ben ongesteld geworden! Nog nooit zo blij geweest met een menstruatie! Haha. Er komen nog wat kleine stolsels, hadden jullie dat ook bij de eerste menstruatie? En hoe lang duurde het voordat je weer het ritme van voor de bevalling te pakken had?
    Maar nu kunnen we dus echt gaan voor een tweede! En ik kan nog blijven doorvoeden! Geweldig.

Beeps, wat enorm vervelend voor je. Wat zul je je rot voelen.
    Sterkte.

Geniet allemaal van deze prachtig mooie dag!

5. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    hopelijk staan er snel heel veel op roze.

@Beebs wat ontzettend vervelend. Heel veel sterkte en we duimen met zijn allen dat je snel zwanger mag worden.

Hier aan het wachten dat ik ga denken dat ik zwanger zal zijn hi hi hi omdat ik hoop dat ik griepverschijnselen ga krijgen dan weet ik het zeker. Alleen vind ik het zo eng dat het weer een bbz gaat worden, de gyn heeft mij ook gewaarschuwd dat dat sneller weer zou kunnen gebeuren,
    Nou ja.
    Ik moet straks werken.

Fijne dag allemaal.

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    beebs dikke knuffel..

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    riv grappig ik was bij alle zwangerschappen ook erg verkouden, (ben dus echt bijna nooit verkouden) nu sinds gister loop neus, maar nog niet zo heel erg.. beetje gezwollen slijmvliezen,, zou het??

8. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ beebs, ook een dikke knuffel van mij!

@ bloemtje, goed nieuws! Hopelijk heb je snel een beetje een regelmatige cyclus, of nog beter ben je zwanger!

@riv, werkse straks!

Wat een heeeeeeeeeeeeerlijk weer :D Net heerlijk met mijn mannen gewandeld, zoontje ligt nu lekker in zijn bedje te slapen en man-lief staat te strijken :D wat een luxe ;)

9. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Beeps, o wat naar nou! Succes!

Blauwespeen, lekker overzichtelijk zo!

Mijn meissie is de afgelopen week ook elke keer vroeg wakker. De 6 staat in ieder geval nog in beeld..zucht...hecht veel waarde aan slaap haha

Hier ook altijd strijd met zoetigheid. Vooral bij ouders en schoonouders. En dan ben ik de heks want ik hou alles tegen. Dat is natuurlijk niet zo maar ik vind wel dat alles met mate kan. Ze kan haar hele leven nog ongezonde dingen eten. Man ze is pas bijna 1,5, vind het nog helemaal niet nodig.

Wat is het heerlijk weer vandaag! We gaan straks even naar de kinderboerderij!
    Fijne dag allemaal! Kom vanavond wel weer even spieken!

10. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @riv, Werkse! Wat voor werk doe je als ik vragen mag?

@ pleak, goed geregeld!!!!
    Wij hebben vanochtend ook heerlijk gefietst.
    Lisa ligt op bed en wij liggen in de tuin. Heerlijk!
    Moet alleen straks wel een end rijden naar Hillegom .. Dat is wel minder. Maar daar lekker bbqen :)

11. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    @beebs: echt vervelend voor je. Ik heb voor ik zwanger was van mijn zoontje een vmk gehad. Ik ben nog nooit zo heftig ongesteld geweest, sorry voor de details :) maar het was niet alleen bloed maar ook veel en grote stolsels, daarbij ook hele erge buikkrampen.

@bloemetje81: jeueuej! Ik kan je niet echt helpen met je vragen, mijn eerste menstruatie (na de bevalling) was ong. 3 weken geleden. Ik dacht dat die wel heftig zou zijn maar hij stelde niks voor. Over een ritme kan ik dus ook nog niks zeggen. Voor mijn zwangerschap was die heel onregelmatig, tussen de 27 en 40 dagen.

@blauwespeen: goed gedaan, lekker overzichtelijk :)

Hier mocht ik vanmorgen een keer uitslapen, maar dat kan ik dus niet he. T. is meestal tussen 7 uur en half 8 wakker. Manlief ging met hem naar beneden. Ik wordt dan alleen wakker van elk geluidje dus niet meer geslapen ;) Ik ga er meestal ook net zo lief zelf uit.

vraagje: vinden jullie kindjes gewone (halfvolle) melk lekker? T. dus niet. Hij krijgt nog 1 keer opvolgmelk (s'avonds tussen 22 en 23u) en s'morgens en s'middags gewone melk. Maar die lust hij dus niet. Is dis een kwestie van tijd?

12. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Genoten van ons meisje vanmiddag! Sinds ze kan lopen draaft ze alle kanten op! Geen tijd om ook maar een beest te bekijken! Kan nu lopen dus wat verwacht je nou van me?:D Mooi, kan ik echt van genieten maar tis ook wel vermoeiend soms!

Beeps, hoe is het nu met je?

Krabbeke, hier wel een gewone melkdrinker. Weet niet of dat een kwestie van tijd is of dat hij het echt niet lekker vind. Zal het wel even volhouden misschien komt het inderdaad wel.

13. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Beebs, vervelend zeg! Is niet leuk! Hoe gaat het nu?

Hier twee zieke... Ik en me zoontje hebben 38,5. Hoesten, niesen, keelpijn... niet leuk! Hij is vannacht lekker aan het spoken geweest. Gehuild zo als hij volgens mij lang meer gedaan had! De rest van de dag zeurderig, bijna geen eten, alleen zijn flessen. Dus opzich prima. Voor morgen maar oppas geregeld, zodat we beiden even rust hebben. Want ow, wat is het vermoeiend als je beiden niet lekker bent.

Ik heb dus weinig zon gezien! Maar hoop dat iedereen ervan genoten heeft! Heerlijk vind ik het wel!
    Is iedereen weer klaar voor de werkweek?

@ melk drinken. Mijn man lust het ook niet, nooit gedaan. Ik vind het soms wel lekker, maar lang niet elke dag. Maar ik zou het persoonlijk gewoon volhouden. Ik weet niet of je wel eens flesmelk heb geproeft, dat smaakt echt heel anders dan gewone melk. Dus misschien gewoon even wennen. En dat even kan best een maand of twee zijn;) Succes

14. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    blauwespeen: Ik heb zeker wel eens flesmelk geproeft. Ik proef alles wat hij eet haha. Hij heeft tot 10 maanden volledig borstvoeding gedronken en stapte zonder problemen over naar de flesvoeding. Hij eet en drinkt alles wat ik hem geef dus ik verwachte dit ook met gewone melk. Helaas... Ik wil alleen graag die late fles gaan vervangen door gewone melk, dus das dan toch wel lastig :)

15. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ben ik ook weer :)

@krabbeke, uitslapen lukt me wel.. Als ik weer in slaap kan vallen ;)

Hier heeft ze koude melk lang niet gedronken.. Op het kdv ging ze wel steeds beter drinken..
    Nu geef ik eigenlijk overdag geen koude melk. Ze krijgt sinds vandaag (toevallig) gewone melk die ik heb opgewarmd in een fles en dat drinkt ze goed! Ben dus ook per vandaag gestopt met de poedermelk :D

@blauwespeen en zoontje, beterschap!! Is niks om met dit mooie weer ziek te zijn :(

Morgen weer werken ja. Vindt het nooit zo erg eigenlijk.. Ben ik even geen mama:)

Wat voor werk doen jullie eigenlijk?

Ik werk als verkoopster binnendienst op het ANWB Test en Trainingscentrum. Verkoop grip en slip trainingen en organiseer evenementen voor bedrijven en andere verplichte cursussen voor bedrijven. Erg leuk vindt ik zelf :):)

16. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Bloemetje: Gefeliciteerd met je ongi!:) Nu kunnen jullie er wat gerichter voor gaan

@Krabbeke: Robin krijgt gewone halfvolle melk, vindt hij prima. Ik vraag me af of hij nog opvolgmelk zou drinken (ik vind het zelf altijd zo stinken).
    Hij krijgt af en toe ook yogho bij de lunch (ik weet dat sommigen hier het zullen afkeuren, maar ik ben niet zo moeilijk met zoetigheid, maar wel alles met mate uiteraard! en elke avond netjes tandjes poetsen;))
    Misschien kan je anders opvolgmelk en gewone melk mengen en steeds iets meer gewone melk erin doen?

@Blauwespeen: Beterschap voor jullie!

@Hier: Heerlijke dag gehad. Robin is supervrolijk de laatste tijd. Gek doen en hard lachen, en lekker wild met papa en mama spelen (kan niet wild genoeg!). Vanmiddag lekker gefietst met zn 3-tjes. Super weer!
    Nog steeds geen positieve ovutest gehad. Ik vraag me af of ze het nog wel 'doen', ze waren maar houdbaar tot februari 2012, dus eigenlijk vertrouw ik ze niet. Ik zit inmiddels op dag 13, dus het zou eraan moeten komen. Maar goed, we wachten af.
    En tot die tijd regelmatig klussen;)

17. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ blauwespeen: beterschap voor jou en je zoontje! Ook niet leuk, is het eindelijk lekker weer en dan ben je ziek :( Ook niet leuk!
    @krabbeke, ;) mijn mannetje drinkt nog lekker opvolgmelk (is natuurlijk nog maar een kleintje ;)) maar ik weet nog wel dat ik als kind melk vreselijk vond. Mijn moeder bleef het mij verplichten maar ik herinner me nog steeds hoe vies ik het vond.
    Eigenlijk is dat zo gebleven tot ik vorig jaar zwanger raakte en toen lustte ik het ineens wel. Heb ik er maar gelijk ingehouden, maar lekker vinden niet :( Maar misschien is het voor je zoontje alleen wennen?
    @Sanjor: Ik ben pedagogisch medewerkster op een BSO. Ik werk normaal 4 dagen per week, maar neem nu 1 dag ouderschapsverlof op. Ik vind mijn werk super leuk, maar vind het ook nog steeds moeilijk mijn mannetje niet bij me te hebben. Alleen loopt mijn contract in augustus af en aangezien het niet zo goed gaat met het bedrijf waar ik voor werk, wordt deze niet verlengd. Maar financieel gaan we het makkelijk redden dus ik ga zolang ik geen werk heb dubbel zoveel genieten van mijn mannetje. :D

18. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Sorry meiden, ik heb wel alles gelezen, maar kan niet op alles reageren :)

@beeps: Och lieverd toch! Hopen dat het vals alarm is.

@blauwespeen: Het lijstje is veel beter zo :)

En nog even mijn moppie spammen :D

Bekijk bijlage 261971

19. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Zwanger
    Leeuwtje83----------25 Maart 2013
    Beeps----------------3 April 2013

Bezig voor een tweede NOD
    Mammamia----------20 Aug
    FEE88----------------18 juli
    Redrose82-----------20 Juli
    Kimmy---------------22 Juli
    BellaNoa-------------25 Juli
    BellaNoa-------------25 Juli
    aggy------------------28 juli
    ricmar94-------------28 Juli
    Pleak-----------------29 juli
    Krabbeke------------30 juli
    riv--------------------30 Juli
    Sanjor----------------31 juli
    MoessieLin-----------2 aug
    MiniMe81-------------7 aug
    mamamooimeisje----9 Aug
    Stando----------------10 Augustus
    blauwespeen---------16 aug

Gezellig mee kletsers
    Moon81
    Guusje27
    Doortjuh
    Muisje88
    2g4e-----------------(wachten op huisje)
    Naad24
    Senna999
    aannaa
    angellinda
    beebje082011
    Tinkerbell1987
    fredje

20. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @beeps: Zolang we nog niets zeker weten, laat ik jou op 'Zwanger' staan. Sterkte, lieverd!

Deel Deze Pagina