We gaan voor een tweede! Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanjor, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    leeuwtje hoe voel je je??

2. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    hey hey allemaal, kan niet alles lezen nu. Kom net thuis van het werk. En ik ben op.
    Heb last van mijn buik. Geen idee waarom maar goed en mijn bekken doen erg pijn. '
    '
    Morgen dagje van 1 tot 11. Nu lekker slapen.

Onze kleine man krijgt nog steeds drie flessen van 230. Opvolgmelk en ook wel gewone melk.

3. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @ricmar: Ik voel me prima :) Een ongelooflijke eetlust, gek genoeg. Weinig misselijkheid, wel vaak een 'branderig' gevoel achter in mijn keel. Verder ben ik ook erg gelukkig als ik om 8 uur 's avonds al in bed kan gaan liggen, ik zou 13 uur achter elkaar kunnen tukken. Helaas lukt dat niet zo goed met nog een ukkie in huis :D Leeuwman helpt gelukkig goed mee <3
    Hoe is 't met jou?

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Nog op de wachtbank. Maar spannend. Héérlijk dat je je goed voelt hopelijk blijft het zo.

5. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Het ironische is dat ik best meer kwaaltjes zou willen hebben, dan voel ik me zwangerder. Maar goed, het is pas 5 weken. Tijd zat om nog misselijk te worden! :D En over een goede week kan jij testen, heb je al vermoedens?

6. Kimmy

Kimmy Actief lid

25 jun 2010
    315
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Sorry even niet kunnen reageren, vind het lastig om echt bij te houden, maar doe toch mijn best, vind het wel leuk om mee te blijven kletsen.

Sorry als ik niet opiedereen reageer..

@ Beeps: aah wat naar meid, ik duim nog voor je dat het goed uitpakt..

@ leeuwtje: fijn dat je goed voelt. Ik heb bij mijn eerste ook weinig klachten gehad, echt dat ik dacht, ben ik zwanger? Hihi..

@ riv: ah vervelend last Van je bekken. Hopelijk is het snel weg!

@ melk: wij zijn rond 14 maanden overgestapt op normale melk. Ze drinkt minder dan ik zou willen en is er duidelijk niet dol op, ik hoopte dat ze zou wennen maar nu na 5 maanden ben ik bang van niet, tot even geleden kreeg ze nog pyjama pap voor slapen dus haalde ze wel genoeg zuivel, deze hebben we nu laten vallen. Ze krijgt sochtends klein beetje kinder thee + veel melk en dan smiddags 125 ml gewone melk en deze drinkt ze echt slecht..savonds een flinke bak yoghurt of vla. Af en toe een plak kaas en boter mag je ook mee rekenen, dus ik denk al met al redelijk wat zuivel..

7. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    @Leeuwtje, leuke foto! Wel lekker zo weinig klachten!

@riv, wat vervelend van je bekken, wel vaker last van gehad? Komt misschien van het werken?

@blauwespeen, er is niks vervelenders als ziek zijn met het mooie weer! Maar goed van dit wisselende weer worden juist ook heel veel mensen ziek! Beterschap!

@sanjor, ik ben docent Verpleegkunde op een MBO. Mijn 3e contract is afgelopen dus moet er nu 3 maanden tussen uit. Kan 15 oktober weer beginnen. Lekker lang vakantie dus! Al ga ik me over een tijdje wel vervelen denk ik.

8. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sanjor: ik werk op een naschoolse opvang voor het speciaal onderwijs. Net als een gewone BSO maar dan voor 'speciale' kinderen ;) daarbij werk ik ook op een school voorbereidende groep, jonge kinderen die voorbereid worden op speciaal onderwijs. Erg leuk!

Vanmorgen heeft zoonlief zo'n 120 cc (opgewarmde) gewone melk uit een fles gedronken, joehoe! Komt wel goed denk ik :D
    Heerlijk weer nu, ik heb alleen een vreselijke poets-bui dus daar moet ik even gebruik van maken haha. Ik ga maar even ramen zemen...

9. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    hai hai..

Nou ik kan definitief van de lijst.. vk zegt dat ik te vroeg had getest (klopt ja, 2 dgn voor NOD maar vorige keer had ik 5 dgn voor NOD al een goede test en daar nu een mannetje van rondlopen)

Vrijdag was NOD, toen had ik ook nog een goede test, zaterdag ging het mis. Ik herken wat Krabbeke zegt, extra veel bloed met stolseltjes enzo (jak)

Ik voel me er goed onder, geen buikkrampen meer. Het is verschrikkelijk jammer, maar het was ronde 1 en tijdens mijn eisprong was manlief weg, dus ik had deze maand eigenlijk al afgeschreven.. toch ben ik 3 dagen heel gelukkig geweest en dus nu ook wat teleurgesteld. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen!

@melk drinken, ja hier drinkt hij ook halfvolle melk, in het begin deed ik daar gekookt water bij, zodat hij het warm kreeg, dan afgebouwd en nu drinkt hij het zo uit de koelkast.

Wat een weertje he jongens! beetje jammer dat nu de kleine slaapt ik even moet werken en dus niet in de zon kan liggen :(

Hebben we nog testers vandaag trouwens??

10. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Beeps, jammer zeg! De teleurstelling overheerst toch eerst even. Maar wel fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Krabbeke, joehoe! Nou dan gaat het vast goed komen!

Ik heb vandaag zo erg een ongesteldsheidsgevoel dat ik er steeds meer van overtuigd raak dat het niet raak is. Moet me ook echt inhouden om niet even stiekum een testje te wagen!:p Nog even een paar daagjes wachten.

11. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @Beebs: :( balen hoor meid! Hele dikke knuffel en hopelijk ben je snel weer zwanger!

Het is idd zulk lekker weer :D echt genieten!! Ik ga morgen met de kindjes van mijn werk naar de speeltuin, dus ik kan dan én werken én van het heerlijke weer genieten ;)

Ik moet van het weekend testen, maar had gister ineens het gevoel dat ik toen pas mijn ei had. Aangezien mijn vorige ronde ook meega lang was zou het zomaar kunnen.. denk dus niet dat er iets gebeurd de 29e maar dat ik of een week later positief test of ongesteld wordt.. we zullen zien

12. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi allemaal!
    zo klaar met me werk, kleintje in bed, zelf op de bank! Ik heb de dag overleeft! Zo voelt het namelijk wel een beetje. Ik ben iet meer echt ziek, maar beter ook niet! Het gaat wel beter, dus straks optijd naar bed en dan klaar voor de nieuwe mooie dag!

Meiden die bijna mogen testen, heb geduld! Na het verhaal van beebs geloof ik dat ik niet meer voor mijn NOD ga testen. Pfff, wat lijkt me dat naar! Wel fijn trouwens dat je snel weet waar je aan toe bent. Hoe gaat het nu met je?

Allemaal een fijne avond nog!

13. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi hoi!

Ik zit! Naja als me dochter snel gaat slapen;)
    We hadden vandaag een nieuwe collega die ik moet inwerken.. Was even vergeten hoe vermoeiend dat is :)

@beeps, wat een ellende meis... Ze zeggen wel dat je na een mk snel weer zwanger wordt.. (bij mij was het toevallig wel zo) ik duim voor je!

@krabbeke, jeeeaahh wat goed van je zoon! Heerlijk aan de melk:D

@blauwespeen, fijn dat je wee aan het opknappen bent! Ben je toch gaan werken?

@aggy, nou dat had ik vorige week ook! Nu gelukkig niet meer.. Alleen wel veel wit slijm..

@pleak, ben benieuwd hoe je cyclus is deze keer..

Hier nog niet testen.. Ik denk ook dat ik gewoon even een tijdje afwacht.. Wil niet teleurgesteld zijn hihi. En verwacht dat het ong een half jaar gaat duren dus kan is het zonde van me geld om de hele tijd te testen en me gek te maken :p

14. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Oef hier ook een pittig dagje. Dochter werd vanmorgen wakker om half 5 door poepbroek en heeft daarna niet heel veel meer geslapen op haar middagslaapje na. Dus niet te genieten...

Ik had 2 gratis testen gekregen dus vandaar dat ze al in de la liggen! haha..maar ik wacht tot het weekend heb ik mijn man net beloofd, hij gaat nl een paar dagen naar het buitenland.

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    aggy ik heb ook 2 gratis testen ontvangen, roepen die van jou ook test nu!!!!???

16. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Aggy, dat is vroeg!!

Hoe komen jullie aan twee gratis testen?! Ik wil ooooookkk!! :p

17. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @beeps: Balen, lieverd :( Ik zal je zo van de 'zwanger' lijst halen. Weet je al wanneer je nieuwe NOD is?

@blauwespeen: Joehoe, je leeft nog! :D

@Sanjor, aggy en ricmar: Geduld, geduld! :) Maar ik hoop dat jullie allemaal op roze gaan.

@Melk: Dochterlief zit al een tijd op gewone, halfvolle melk, en 's ochtends krijgt ze de borst.

18. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Zwanger
    Leeuwtje83----------25 Maart 2013

Bezig voor een tweede NOD
    Beeps----------------17 Aug
    Mammamia----------20 Aug
    FEE88----------------18 juli
    Redrose82-----------20 Juli
    Kimmy---------------22 Juli
    BellaNoa-------------25 Juli
    BellaNoa-------------25 Juli
    aggy------------------28 juli
    ricmar94-------------28 Juli
    Pleak-----------------29 juli
    Krabbeke------------30 juli
    riv--------------------30 Juli
    Sanjor----------------31 juli
    MoessieLin-----------2 aug
    MiniMe81-------------7 aug
    mamamooimeisje----9 Aug
    Stando----------------10 Augustus
    blauwespeen---------16 aug

Gezellig mee kletsers
    Moon81
    Guusje27
    Doortjuh
    Muisje88
    2g4e-----------------(wachten op huisje)
    Naad24
    Senna999
    aannaa
    angellinda
    beebje082011
    Tinkerbell1987
    fredje

19. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Beeps: Ik heb je maar even op 17 augustus gezet.

20. mammamia

mammamia Niet meer actief

Schatje!

Deel Deze Pagina