@Sanjor: Ach moet kunnen toch een keertje, lekker van je chocola genieten! heeft een vrouw gewoon af en toe nodig! Opgezette buik? hmmm wat zou het betekenen. Nog een paar dagen afwachten, wat duurt dat dan lang he! Ik duim voor je! Ja heerlijk zo'n dagje voor mezelf. Is voorbij gevlogen! Maar volgende week dinsdag en de week erna is R. ook op de camping, dus nog 2x zo'n dagje We zijn vanavond wel even naar de camping toegeweest (is klein half uurtje rijden), dus we hebben nog wel even met ons mannetje kunnen knuffelen
Het begint nu wel erg te worden hoor! Ik heb elke avond vreetbuien en dus ook lekkers Slaapt hij vanavond ook op de camping? Nog twee dagen! Heerlijk ik ben er ook wel weer een keer aan toe hahaha
Nou hier mijn buik.. Net ff genomen.. Niet uitgezet en met een normale rechte rug.. Beetje opgezet maar.. Had me shirt ff in me bruik gedaan.. Want had natuurlijk een los shirt aan
Jeeh dat is inderdaad wel opgezet! Heb je daar vaker last van vlak voor je ongi? Of is het iets nieuws?
@Sanjor: Da's idd een aardig buikje Ik duim voor je! En wat betreft die vreetbuien, die heb ik ook...
Nee niet zo dik.. Vaak wel iets. Maar dit is wel erg dik haha. Ik probeer hem op werk in te houden want straks denken ze dat ik zwanger ben
Zou je al zo snel wat kunnen zien als je zwanger bent? Bij de eerste was dit buikje met ongeveer 20 weken zwangerschap..
Men zegt dat je sneller een buikje ziet na de 1e zwangerschap, omdat je spieren nooit meer helemaal weer in het gareel schieten. Voor de rest kan je aan het begin best opgezet zijn, omdat je darmen veel lucht vasthouden. Dus: who knows?
@Sanjor: dat is een behoorlijk buikje. Ik kan me herinneren dat ik me toen ook erg opgeblazen voelde, maar of dat zo te zien was? Ik duim voor je! @melk: mijn dochter krijgt nog 2 maal per dag borstvoeding. Tussen de middag geef ik haar een beker melk/optimel. De optimel probeer ik steeds meer te minderen (ze was natuurlijk aan die zoete smaak gewend). Hier op dag 4 van mijn menstruatie en het is alweer bijna over. Precies zoals ik voor mijn zwangerschap gewend was, absoluut geen klagen dus. Ben begonnen met Fertility Friend bijhouden, wel leuk om te doen en het geeft mooi inzicht. Fijne dag allemaal.
Wow, als je zwanger bent heb je al een aardig buikje. Ik duim mee voor je!!! Wat is het hier trouwens rustig, iedereen aan het genieten van het mooie weer? Ik heb zo erg van de zon genoten dat ik nu een kreeft ben. Elk jaar weer verbrand ik eerst 5 of 6 keer en dan is de zomer voorbij Gisteren dacht ik: nu ga ik gelijk beginnen met smeren en zorgen dat het niet zo erg word. Helaas... ondanks het smeren toch rood en vooral erg pijnlijk. Ik snap het niet. In de schaduw en gesmeerd, maar toch rood. Helaas... even doorbijten en dan is het met een dag weer over. Vandaag dus maar een binnen blijf dag! Verder hier weinig bijzonders.
blauwe speen, ik denk het.. bij mij in elk geval wel.. lekker aan het genieten van het lekkere weer ik ben vandaag voor het eerst met mijn zoontje wezen zwemmen, hij vond het echt geweldig. Dus ik ga lekker met hem op babyzwemmen heb ik besloten @ Sanjor: flinke buik, wie weet!! Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een ontzettend opgezette buik, dus wie weet!
Zoo eindelijk zomer helaas veel binnen ivm werk.. @ sanjor: aardig buikje! Hoe gaat het nu? @ blauwespeen: ah wat balen, verbranden is vervelend, hopelijk trekt het snel weg. Hier teveel binnen geweest om te kunnen verbranden ben gelukkig al aardig voorgebruind ( zijn al op vakantie geweest ) @ bloemetje81: fijn zon korte menstruatie. Hier ongi gelukkig ook klaar, na 5 dagen, stelde m.u.v dag 2 weinig voor @ klustijd aangebroken, lekker op tijd maar ivm vrij korte cyclus beter te vroeg dan te laat haha
Hoi hoi! Me buik is eigenlijk alleen in de avond zo opgezet. Nu ook een beurs gevoel... Heel apart allemaal hahah Hoop op het goede! Hier ook niet verbrand. Heb de hele week ook binnen gezeten op me werk
Hier ook een flinke opgezette buik, blauwe aders zijn duidelijk zichtbaar over mij oh zo groter geworden borsten en veel krampen en dingetjes in mijn buik en vooral mijn banden (baarmoeder).. Dus tja en pukkels he...... We zullen zien,. Vandaag heerlijk naar de camping geweest waar ook een meertje was heerlijk. De kleine man heeft heerlijk genoten,,,,,
hey ja bandenpijn he heb ik ook ha ha ha. Maar goed. We zullen zien.Wanneer kan jij testen sanjor? Ik ben zo benieuwd he....
Ik mag de 30ste testen. Als ik een normale cyclus heb Ik vindt het ook zoo spannend!! Denk aan niks anders meer hihi