Dank jullie!!! Het kan ook maar net zo goed zijn dat ik ongesteld moet worden. Zijn er binnenkort nog meiden die moeten testen? Vandaag laatste dagje werken en dan heb ik weekend! Alleen jammer dat het mooie weer dan weg is
jeetje wat een hoop zwangerschaps-signalen zie ik voorbij komen! Ik hoop het voor jullie meiden. @Sanjor, dat was een flinke cornetto zeg Ik heb ook mijn laatste dag van ongesteldheid gehad.. nu aan het aftellen tot mn ei.. ben het nou al zat na 1 ronde, hoe doen meiden dat toch, "er niet zo mee bezig zijn" .. Haha ik woon boven het kdv, en die kleine van mij is net met kleding en schoenen in het badje gedoken! ik hoor heel hard geschreeuw vd juf :"Rafael neeeee" en plons ! zit ie daar heel trots om zich heen te kijken .. lekker ding...
Even een dagje offline geweest, dagje bij mn ouders geweest met dochterlief, lekker gezwommen. Ze heeft weer de middag van haar leven gehad. Ik heb ook een opgezette buik en nog steeds ongigevoel...Daarnaast vind ik mezelf ontzettend emotioneel. Zucht...nog 2 dagen en dan ga ik testen! Kimmy, klus ze! Beeps, haha heerlijk die onbezonnenheid! Aapjes! En er niet mee bezig zijn, ja dat snap ik ook niet!
Ik denk dat mijn NOD verzet moet worden want nog steeds geen ei gevonden Nouja, ik pas de lijst wel aan zodra het ei gespot is! Vervelend hoor, wil graag weten waar ik aan toe ben. Eigenlijk het beste om vanavond weer aan de klus te gaan...maar ja, het is wel supersuperheet! (Toen zoonlief verwekt is, was het ook al hittegolf...kan me nog goed herinneren)
@minime, haha misschien is de hitte dus juist wel dat wat jullie nodig hebben!! (mmm, dan moet ik naar de sneeuw.. die van ons is op wintersport verwekt..) Ja balen dat je niet weet wanneer je eggy er klaar voor is.. maar ja, het kan in ieder geval geen kwaad om vanavond te klussen!
haha ja wie weet is dat wel onze sleutel tot succes Maar ik denk dat we vanavond maar overslaan, of het moet ineens heel erg gaan afkoelen. Ik verwacht vandaag toch geen ei, misschien dit weekend, dan is het ook weer ietsje koeler
Nou inderdaad! Ik krijg het al warm als ik een luier moet verschonen....(nou is dat hier ook vaak een heel gevecht)
Wat zou het leuk zijn als jullie allemaal tegelijk zwanger zijn! Ik houd het forum de komende dagen goed in de gaten! Maar blijven er dan nog genoeg mensen over om mee te kletsen? Ik vraag me af of mijn cyclus meteen rond de 30 dagen is zoals ik voor de bevalling gewend was. Maar ik ben aan het temperaturen dus hopelijk vind ik mijn ei over niet al te lange tijd. Gisteren weer eens gaan sporten (bodypump) sinds lange tijd. Ik heb zoooooo'n spierpijn. Door mijn benen gaan is echt een hel! En men zegt dat dag 2 het ergste is! Potentiƫle zwangeren: ik duim voor jullie!
Ik ben er denk ik sowieso nog wel hoor.. cyclus is nog z'n drama... ik denk dat de kan wel erg klein is dat ik zwanger ben.. ga er niet vanuit. nog geen enkele klacht ook. Jeetje bloemetje.. dat is goed van je nu sporten.. haha ik wil niks anders dan een beetje hangen en mijzelf bedenken dat het wel heel warm is. Enne idd, dag twee is meestal het ergst.
Bloemetje, tuurlijk we blijven toch nog gewoon wel kletsen hier? Enne we moeten allemaal nog maar afwachten wat de testjes zeggen! Ramen en deuren open dames dan waait het flink door en koelt het misschien wat af!
Hopelijk kunnen we allemaal snel op roze. Hier steeds meer singalen van een eventuele zwangerschap maar goed het zal wel niet zo zijn...... Twee heerlijke dagen gehad met mijn kleine man. Vandaag lekker naar het zwembad geweest. Alleen jammer morgen me weer gereed maken om 5 dagen te werken..... Fijne avond allemaal.
Hoi meiden! Ik moet het ook maar eerst zien dat ik zwanger ben hoor!! Ik ga pas over 2 weken testen als ik niet ongesteld wordt. @bloemetje, Pfff veelste warm om te sporten joh!! En tuurlijk blijven we kletsen. Ik wel in ieder geval @aggy, ik krijg het niet afgekoeld helaas.
@riv, spannend meid!!! Ben super benieuwd!!! Ik ga morgen naar het strand! Me eerste vrije dag deze week dus hopen dat het tot in de avond lekker droog blijft!!
@Sanjor: Volgens mij wordt het morgen net zo'n heerlijk weer als vandaag hoor! Misschien dat het in de avond gaat regenen/onweren, maar dan je vast alweer thuis Veel plezier! @Hier: Zoontje heeft de waterpokken. Joepie! Hebben we dat ook weer gehad (liever nu dan wanneer we straks *hopelijk* twee kindjes hebben en ze het allebei tegelijk hebben..). Hij heeft nu voornamelijk rode puntjes in zn gezichtje, op zn lichaam een paar verdwaalde puntjes. Ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat. hij heeft er in ieder geval helemaal geen last van gelukkig (tot nu toe althans...)
@ minime, we gaan morgen ook bbqen.. Hou jij de bui dan ff tegen? Jakkes waterpokken. Hier met maanden echt heel erg gehad! Werden er steeds mee.. Ik had calendulan emulsie van vsm voor de jeuk en het herstel van de wondjes. Krijgen ze geen littekens van. Als ze gaan indrogen dan gaat het meer jeuken helaas! Succes ermee meid!!
Thx voor de tip van Calendulan! Hoe lang heeft hij bij jullie geduurd? Robin kreeg maandag de eerste puntjes (we dachten dat het muggenbulten waren want hij was op de camping bij opa en oma) en gisteren zat zn gezichtje er helemaal onder (nou ja, een flink aantal). Hopelijk valt het bij hem mee...
mijn kleine man heeft in de week van 25 juni waterpokken gekregen en zit er nu nog mee..... Succes ermee,.