@aggy, ik heb alleen op de dag zelf voor het ongi worden wat bruin... @krabbeke, hier ook buikpijn. Voelt als ongesteld buikpijn. Dus ben benieuwd.. Ik ben ook wel nieuwsgierig haha. Maar ook geen testen in huis.. Heb trouwens net als jou een vmk gehad.. Dus begrijp wat je bedoeld. Me buik is trouwens nu weer minder opgezet lijkt het. We gaan het beleven allemaal. Di me nod
hey dames, Ik krijg de test niet op de foto want ik heb geen baterijen voor het fototoestel hi hi. En met mijn mobiel lukt het niet die is niet best. het is wel een licht streepje? Is dit erg? Liefs riv
Spannend dames! Duim voor jullie! Riv, nee das niet erg meestal wanneer het hcg stijgt wordt ie donkerder. Dus gewoon morgen weer een testje doen, wie weet is hij dan donkerder
@sanjor: Buikpijn is weer wat minder. Het is een drukkend gevoel wat uitstraalt naar de zijkanten. Ook wat lage rugpijn. Voelde beetje hetzelfde als wat ik altijd voel bij een eisprong. Hmm, dacht toch echt dat 2 weken geleden al was We zullen het zien. Ik denk dus dat mijn Nod morgen is. Mss toch stiekem een testje halen,hihi?
Hoi dames, Ik wil graag komen mee kletsen hier. Vandaag ongi, de 1ste na mijn bevalling. Dus we gaan nu officieel starten! Voor de eerste op het randje van ICSI toch spontaan zwanger, hopelijk lukt dat nu ook weer! Het kan in ieder geval wel. Hopelijk snel veel broertjes en zusjes in de buiken!
@krabbeke, gaan we er 1 halen?! Hahaha. Ik kan er pas woensdag 1 halen op zn vroegst.. Ik werk namelijk in the middle of nowhere Maaarrr ik heb echt ongi krampen en pijntjes.. Dus ik vewacht niks.. (zelfbescherming) haha @groen, welkom meis!
Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 Bezig voor een tweede NOD Redrose82------------20 Juli Kimmy----------------22 Juli BellaNoa-------------25 Juli Krabbeke-------------30 juli riv---------------------30 Juli Sanjor-----------------31 juli MoessieLin------------2 Aug Pleak-------------------5 Aug MiniMe81--------------7 Aug mamamooimeisje----9 Aug Stando---------------10 Aug blauwespeen--------16 Aug FEE88----------------18 Aug Beeps----------------22 Aug Mammamia----------25 Aug ricmar94-------------25 Aug aggy-----------------26 Aug Tinkerbell1987-----30 Aug Gezellig mee kletsers Moon81 Guusje27 Doortjuh Muisje88 2g4e-----------------(wachten op huisje) Naad24 Senna999 aannaa angellinda beebje082011 fredje
@groen: welkom ik zie dat jouw kindje ook nog niet zo oud is, mijn zoontje is vandaag precies 8 mndjes oud. Hopelijk zijn er idd snel een hoop broertjes en zusjes op komst
@ RIV Spannend!!! maar een streep is een streep ik begon ook altijd met hele lichte streepjes dus van mij alvast voorzichtig Gefeliciteerd!!!... Hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaad? Wij zijn naar slagharen geweest, me zoontje heeft het erg na zijn zin gehad, maar vond het wel druk pff ga in ieder geval niet meer in de vakantie tijd na een pretpark haha
Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 Bezig voor een tweede NOD Redrose82------------20 Juli Kimmy----------------22 Juli BellaNoa-------------25 Juli Krabbeke-------------30 juli riv---------------------30 Juli ???? Sanjor-----------------31 juli MoessieLin------------2 Aug Pleak-------------------5 Aug MiniMe81--------------7 Aug mamamooimeisje----9 Aug Stando---------------10 Aug blauwespeen--------16 Aug FEE88----------------18 Aug Beeps----------------22 Aug Mammamia----------25 Aug ricmar94-------------25 Aug aggy-----------------26 Aug Tinkerbell1987-----30 Aug Gezellig mee kletsers Moon81 Guusje27 Doortjuh Muisje88 2g4e-----------------(wachten op huisje) Naad24 Senna999 aannaa angellinda beebje082011 fredje groen29
Whaaaa vette onweer hier! Hopelijk slaapt Lisa er doorheen. Tinkerbell ben je zwanger?! Ik snap de eerste lijst niet zo goed Oohhh meiden ik heb lopen kanen vandaag: broodje hamburger, Magnum, zak snoep en daarna doritos!!! Te erg hahaha
nee ik heb me gewoon tussen de nod gezet op 30 aug de lijst is nog hetzelfde heb alleen wat kleur en smile's bij gedaan haha
@groen29: Welkom! Jij bent er al snel bij voor een 2e @Pleak: Jammer, stomme onbekende NOD! @Sanjor: Altijd blijven hopen, hoop doet (creƫert?) leven! @Ego: Ik ben vandaag 6 weken zwanger! Altijd fijn om weer een week verder te zijn. Vandaag de VK bellen, eens zien of ik een vroege echo kan krijgen.
@riv wat leuk! gefeliciteerd! Hebben jullie ook last van het Adeno virus? hier is de halve kinderopvang ziek, kids, leidsters en ouders.. Dikke, pijnlijke ogen, oorpijn, keelpijn en hoofdpijn.. echt te zielig!
Hey dames Leeuwtje zes weken wat gaat dat alweer snel. Beeps daar hebben wij geen last van, teminste niemand over gehoord. Groen29 welkom. Rest van de dames allemaal succes. Ik heb een foto kunnen maken, het is echt een licht streepje ik hoop dat jullie hem kunnen zien,
Tinkerbel, dank je voor het erbij zetten. Ik denk dat mijn NOD rond 28 augustus is, zal dat er straks nog even bijzetten. @Riv, dat is toch een duidelijke streep ik zeg gefeliciteerd @Leeuwtje, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je?
Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 Bezig voor een tweede NOD Redrose82------------20 Juli Kimmy----------------22 Juli BellaNoa-------------25 Juli Krabbeke-------------30 juli riv---------------------30 Juli Sanjor-----------------31 juli MoessieLin------------2 Aug Pleak-------------------5 Aug MiniMe81--------------7 Aug mamamooimeisje----9 Aug Stando---------------10 Aug blauwespeen--------16 Aug FEE88----------------18 Aug Beeps----------------22 Aug Mammamia----------25 Aug ricmar94-------------25 Aug aggy-----------------26 Aug Groen29 ------------ 28 Aug Tinkerbell1987----- 30 Aug Gezellig mee kletsers Moon81 Guusje27 Doortjuh Muisje88 2g4e-----------------(wachten op huisje) Naad24 Senna999 aannaa angellinda beebje082011 fredje
@groen29: welkom, leuk dat je mee komt kletsen. @riv: ik zie ook echt wel een streep hoor Wanneer ga je nog een keer testen? ben benieuwd of hij dan duidelijker is. @sanjor: Ik stond op het punt vanmorgen even naar de kruidvat te gaan. Toch maar niet gedaan