We gaan voor een tweede! Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanjor, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    hey dames,
    ik heb een kv test gedaan werd duidelijker en een digitale clearblue test. Zwanger 1-2 weken.
    Foto komt straks.

DANK JE WEL ALLEMAAL.

2. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Joehoe, fantastisch!!!

3. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    woehoe RIV, geen twijfel meer mogelijk dus! van harte!

4. Kimmy

Kimmy Actief lid

25 jun 2010
    315
    0
    0
    Gefeliciteerd riv!!! Super!!!

Nog meer dames met nod of vlakbij nod? Sanjor toch? Hoe gaat het met jou?

Hier zit ik in m'n vruchtbare periode..dus klus klus! Hopelijk is aug een vruchtbare maand hihi..:p

5. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @riv: Nogmaals GEFELICITEERD! Welkom in de roze sectie!

6. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @groen29: Het gaat prima, dank je :) Hopelijk deze week 1e echo!

7. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    dank je dames. Net bij het zh geweest om bloed te laten prikken en morgen krijg ik een echo.

Hierbij een foto.....

Bijgevoegde bestanden:

8. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    @ riv Echt super!!! GEFELICITEERD!!!!

ik vond de eerste test al een duidelijke streep hoor haha ik heb ze nog wel lichter gehad.

9. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    @Riv, geweldig! Gefeliciteerd! Mooi dat er weer iemand zwanger is!

@Groen29, welkom, gezellig dat je mee komt kletsen!

@Kimmy, lekker klussen dus!:p Succes, hopelijk idd vruchtbaar!

@Riv en Leeuwtje, waarom krijgen jullie nu al echo dan? Is wel vroeg toch?

@Hier, geloof dat mn ongie nu eindelijk losbarst! Pfff..
    Hoe berekenen jullie je cyclus, vanaf bruine vloed (ja sorry) of als het losbarst zeg maar? Ben daar namelijk wat over aan het twijfelen.

10. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Aggy,

Ik moet zo snel mogelijk een echo hebben ivm eerdere bbm zwangerschap.

11. Kimmy

Kimmy Actief lid

25 jun 2010
    315
    0
    0
    @ Aggy: ik weet niet precies hoe je dat berekent. Ik heb zelf op de dag van de ongi vlak van te voren beetje bruin bloed en dan 2 uurtjes later ofzo is het gelijk echt bloed..dus ik reken dat als dag 1..

12. mamamooimeisje

9 jul 2012
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi meiden ik kom ook weer beetje mee kletsen. Vruchtbare periode is voorbij en het is nu wachten geblazen. 9 aug. pas mn NOD.
    Zag dat we weer een zwangere hebben, gefeliciteerd riv!!
    Dat er maar velen mogen volgen!
    Heb nog gelijk even een vraagje en hoop dat iemand dit weet. Ben nog een beetje een leek op het gebied van eisprong e.d.
    Ik heb een cyclus die verschilt van 26 dagen tot 28 dagen. Ik voel altijd mijn eisprong, meestal op dag 13/14. Nu heb ik em, denk ik, al op dag 12 gevoeld. Weet iemand of dit kan of is dit te vroeg? :( En stel dat het kan, zou ik dan ook al eerder kunnen testen?:p

13. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ Riv :D:D:D zie je nou, streep = streep :D Hopelijk is je echo gewoon goed! Wel even spannend dan voor je! Morgen maar snel laten weten hoe het is gegaan.

@ mamamooimeisje, kan hoor iets eerder je eisprong, volgens mij kan je dan ook eerder testen.. ;)

@ Kimmie, klus-se :D nooit erg toch ;) Ik duim mee dat augustus een vruchtbare maand wordt... wie weet heb ik er ook nog iets aan ;)

@ aggy, weet ook nooit hoe je dat nu precies berekend..

Vandaag na mijn werk nog even met mijn zoontje naar de kinderboerderij geweest.. voor het eerst. Hij vond het maar wat interessant :) echt heel schattig. en ze hadden zulke schattige baby caviaatjes :)

Verder heb ik ook een opgezette buik, maar ja zegt vaak niks.. maar toch een beetje hoop. Van het weekend weer een testje wagen (echt ik moet ook van die goedkope gaan bestellen, zelfs met 2v5 van kruidvat wordt het zo een beetje duur) Afgelopen weekend met mijn man naar een terrasje en ik kreeg mijn witbiertje gewoon niet weg. Normaal vind ik dat juist heeerlijk.. wie weet wie weet... Maar bij mijn vorige zwangerschap had ik steeds klachten en niet zwanger.. toen geen klachten en had ik ineens een positieve test in handen.
    Ach we 'klussen' maar gewoon lekker door en als er een eitje voor bij komt, dan is het hopelijk raak. :D

14. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    @Pleak, zo is het hij komt vanzelf voorbij!;)

@mammamooimeisje, spannend en wachten duurt lang! Je kan je ei idd wel wat eerder of wat later hebben. Heb ik dus nu schijnt ook gehad.

Ben benieuwd of anderen het wel weten vanaf wanneer je moet rekenen....

15. bloemetje81

bloemetje81 Actief lid

13 aug 2010
    151
    0
    16
    Zevenhuizen
    Riv, van harte gefeliciteerd! Hopelijk mogen er nog een paar volgen!

Aggy, ik zou rekenen vanaf die bruine vloed (tenminste als dat vrij snel overgaat in helderrood bloed). Ik begin ook met wat bruin, maar het wordt vrij snel rood.

Sanjor en krabbeke, waarom testen jullie eigenlijk niet? Zelfbescherming? Ik kan het me natuurlijk wel beetje voorstellen, maar geloof niet dat ik het zou kunnen!

Hier zit ik op dag 9 van de (tweede) cyclus. Geen idee wanneer mijn eisprong komt. Ben benieuwd of ie gelijk weer zo is als voor de bevalling. Ben wel aan 't temperaturen met fertility friend. Wel leuk om dat bij te houden, en zo krijg ik snel wat inzicht in mijn cyclus. Ik sta niet in de lijst, maar weet dus ook echt niet wanneer ik mijn NOD kan verwachten.

16. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    @bloemetje81, ik heb dus pas vandaag helderroodbloed, terwijl ik vrijdagavond al bruine vloed had. Vandaar dat ik even niet weet vanaf wanneer ik moet rekenen.

17. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hahaha niet gedaan;) ik werk niet in de buurt van een kruidvat.. Of andere winkel:p
    Maaar woensdag vrij.. Eerst naar het strand en als ik nog tijd heb (die ga ik vast maken) even testje kopen hihihi.

Morgen is me nod.. Nog steeds geen bruin verlies of bloed :D

18. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @beeps, nog nooit gehoord van dat virus.. Hopelijk komt het niet onze kant op..
    Lisa is vaak verkouden maar nu al twee weekjes niet.. Houden zo hihihi

@ riv, mooie testen meid! En spannend morgen al de echo! Heel veel succes! Ben benieuwd of alles goed is :)

@kimmy, hier nog steeds geen bruinverlies en geen bloed! Dus ik hou moed.
    Alleen wel allemaal ongi pijntjes.. Hopelijk zijn dat gewoon zwangerschaps kwaaltjes :p

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @bloemetje, waarom ik niet test.. Idd zelfbescherming en omdat morgen me nod is.. En omdat ik niet in de buurt van een winkel werk en de winkels dicht zijn als ik eindelijk neer plof op de bank :p :D:D:D hihihi een hele lijst dus ;)

@pleak, leuk de kinderboederij! Hier wort lisa er ook helemaal wild van! Wij waren gisteren naar stichting aap. Al die apen vond ze geweldig! En was nog gratis ook:D
    Als je weet waar goedkope testen zijn dan hoor ik het wl hahaha

@aggy, ik rekenen ook altijd vanaf mijn bruinverlies. Heb dezelfde dag dan ook bloed.. Maar bij jou zou ik het niet weten hoe je moet tellen..

****volgens mij ben ik weer bij*****

20. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    @aggy: Ik reken pas als ik helder rood bloed verlies. Nu is het bij mij wel zo dat dat meestal dezelfde dag is of de dag erna (ook eerst wat bruin verlies) En de ene dag maakt dan niet zoveel uit vindt ik zelf. Hoe het dan bij jou is, zou ik eigenlijk niet weten.:(

@beebs: Ik ken dat virus helemaal niet?

@bloemetje81: Tja, waarom test ik niet...
    ten eerste: ik heb geen testen in huis.
    ten tweede: bij mijn eerste heeft het 1,5 jaar geduurd. Zoveel negatieve testen terwijl ik echt dacht zwanger te zijn. Elke keer die teleurstelling, daar heb ik nu ook geen zin in. ik denk gewoon, het is toch niks deze maand. Valt het ook minder tegen.
    ten derde: ben ik bang dat ik een positieve test heb en dan toch nog ongesteld wordt. Net als bij mijn vmk. Als ik echt zwanger ben is dat over een dag of 2 ook nog ;)

@sanjor: leuk dat we zo tegelijk lopen. Spannend. Hier ook menstruatie achtige klachten. En de hele middag ben ik misselijk geweest. Maar nou heb ik vandaag en morgen niet zo'n leuke dag vanwege de crematie van mijn opa dus ik denk maar dat het zenuwen zijn ofzo :D

Deel Deze Pagina