@krabbeke, ja leuk he! Als ik zenuwachtig ben dan krijg ik altijd buikkramp.. Toevallig was ik vanmorgen ook misselijk.. Kreeg weer een flashback haha.
@aggy: Ik krijg een vroege echo om me gerust te stellen, ik heb 2 VMK's gehad voordat ik zwanger werd van Miriam. Bij haar kreeg ik ook een echo rond de 6w3d, en werd gelijk anderhalve week vooruit gezet
Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 riv--------------------5 April 2013 Bezig voor een tweede NOD Redrose82------------20 Juli Kimmy----------------22 Juli BellaNoa-------------25 Juli Krabbeke-------------30 juli Sanjor-----------------31 juli MoessieLin------------2 Aug Pleak-------------------5 Aug MiniMe81--------------7 Aug mamamooimeisje----9 Aug Stando---------------10 Aug blauwespeen--------16 Aug FEE88----------------18 Aug Beeps----------------22 Aug Mammamia----------25 Aug ricmar94-------------25 Aug aggy-----------------26 Aug Groen29 ------------ 28 Aug Tinkerbell1987----- 30 Aug Gezellig mee kletsers Moon81 Guusje27 Doortjuh Muisje88 2g4e-----------------(wachten op huisje) Naad24 Senna999 aannaa angellinda beebje082011 fredje
Mag ik even klagen??? Ik heb vanacht maar 4 uur kunnen slapen door Lisa. Alleen maar huilen. Pfffff. Ik had er geen geduld meer voor Maar goed. Zo weer naar het werk. We zijn ruim op tijd want mevrouwtje was al om 5.45uur wakker. Grrrr. Positief: vandaag me nod en nog niks te zien. Wel van alles te voelen. We wachten af
@sanjor.. verschrikkelijk zulke nachten, lekker een bakkie sterke koffie er tegen aan en gaan met die banaan! Maarre, NOD vandaag? en ik neem aan dat jij je ochtendplasje al hebt gedaan als je al zo lang op bent????
Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 riv--------------------5 April 2013 Bezig voor een tweede NOD Redrose82------------20 Juli Kimmy----------------22 Juli BellaNoa-------------25 Juli Krabbeke-------------30 juli Sanjor-----------------31 juli MoessieLin------------2 Aug Pleak-------------------5 Aug mamamooimeisje----9 Aug Stando---------------10 Aug MiniMe81--------------11 Aug blauwespeen--------16 Aug FEE88----------------18 Aug Beeps----------------22 Aug Mammamia----------25 Aug ricmar94-------------25 Aug aggy-----------------26 Aug Groen29 ------------ 28 Aug Tinkerbell1987----- 30 Aug Gezellig mee kletsers Moon81 Guusje27 Doortjuh Muisje88 2g4e-----------------(wachten op huisje) Naad24 Senna999 aannaa angellinda beebje082011 fredje Joepie! Eeeeeindelijk mn ei gevonden (zaterdag), dus ik heb mezelf naar 11 augustus gezet op de lijst. Nu is het wachten weer begonnen...
Beeps, ja een plasje in de wc hahaha. Heb geen testen in huis. Maar ik ben bang dat ik ongi wordt. De krampen voelen heel bekend aan
@ riv Gefelciteerd weer eentje op roze :d leukleuk p.s. vond idd je eerste test al overduidelijk @ Leeuwtje ik vroeg me al af hoe dat gaat, ik heb voor mijn dochter een miskraam gehad met 10 weken en na mijn dochter ook rond de 10 weken (wist niet dat ik zwanger was, was door de pil heen)... zou ik dan ook een vroege echo mogen... nja eerst maar eens zwanger worden natuurlijk maar het speelde wel door mijn hoofd @ Sanjor vervelend meis... hoop dat je nog ff je rust kunt pakken Och meiden ik had me na mijn negatest voorgenomen dat ik de volgende maand (deze dus) niet te vroeg zou testen maar echt pas als ik een paar dagen over tijd ben zo rond de 21 augustus zeg maar... maar weet niet of ik dat red haha die voornemens ook altijd... kan nu alweer zenuwachtig worden terwijl mn ei nog niet eens is geweest... die onzekerheid kan ik echt heel slecht tegen ... meer meiden die hier last van hebben gelukkig gaan we 20-24 aug 5 dagen naar de Efteling als het deze ronde niet lukt is het niet zo erg dan kan ik lekker in alle attracties
@FEE88.. ja ik ben ook al zenuwachtig!! ik verwacht mijn ei begin volgende week, maar ben zo bang dat ik niet genoeg kan klussen.. mijn man wil niet weten wanneer ik vruchtbaar ben, dus dan moet ik hopen dat hij initiatief neemt, of ik moet zelf initiatief nemen, maar als ik dat elke dag doe dan denk ie ook hmm volgens mij moet ik nu presteren! Dus ik ben vooral zenuwachtig of we wel genoeg kunnen klussen.. misschien dat als hij een keertje geen zin heeft, dat ik wel zeg dat dat het enige is wat hij moet doen.. maar ik weet niet hoe dat valt.. maar ja, daar ben ik dus zenuwachtig voor. Vorige ronde hebben we ook weinig kunnen klussen omdat hij precies de dag voor en de dag van mijn eisprong een weekendje weg was, dat verkleint de kansen aanzienlijk natuurlijk.. zucht.. ja zenuwachtig dus.. eerst voor ei.. ben er erg mee bezig, ik vraag me af hoe meiden het redden die al zooooo lang bezig zijn. Ik word al gek dat het vorige maand niet is gelukt! @Sanjor.. ik hoop dat dat foute signalen zijn, alles kan nog hoor!
@Beeps, ik snap die stress wel hoor! Ben nu ook al weer erg bezig met wanneer en hoe en wat! haha.. en idd knap hoe meiden het volhouden die er lang over doen om zwanger te worden! @sanjor, spannende dagen voor jou! ben benieuwd! @FEE88, al die voornemens haha gooi ze maar overboord! Ik heb stiekum ook nog een testje gedaan maandag morgen, moest het zeker weten! @minime81, spannend! @hier, ben flink ongi nu, ben blij dat mn dochter even een dagje naar de oppas is! Ik maak gewoon maar een banner vanaf vrijdag, dan zien we het wel!
@Wachten: ja....ben ik ook niet zo heel goed in. Of helemaal niet zeg maar haha. Eerst heb ik (voor mijn gevoel) heeeeeel lang moeten wachten op mn ei (5 dagen later dan ik had verwacht) en nu moet ik ook nog 2 weken wachten tot ik meer weet! Ik verwacht er eigenlijk niks van deze rond. Zaterdag is mn ei geweest, en we hebben de dinsdag- en vrijdagavond geklust (alles daarvoor is niet van belang voor mn ei). Nu hoeft er natuurlijk maar 1 zaadje snel genoeg te zwemmen en door te dringen, maar toch denk ik altijd dat je meer kans hebt als je elke dag of om de dag klust rond je ei. Maar goed, we zullen zien....het blijft spannend! Net bij de Kruidvat geweest, en ik wilde al bijna weer een zwangerschapstest kopen, zodat ik die alvast heb mocht ik overtijd raken haha. Toch maar niet gedaan, dat kan altijd 11 augustus nog als ik niet ongi ben (anders ga ik waarschijnlijk ook voor mn NOD testen, en dat wil ik niet)
@minime81, vrijdagavond is toch super timing als zaterdag je eitje lag te wachten??? ik zou er voor tekenen hoor, om de avond voor eisprong zeker weten te klussen!! Ik denk dat je dikke kans maakt!
@Beeps: Laten we hopen dat je gelijk krijgt! Inderdaad is de timing prima, maar ik heb ml wel ongeveer mee moeten sleuren naar boven (was zoooo warm en plakkerig). Ben nu blij dat ik het toch gedaan heb hihi. Het grappige is, dat ons zoontje verwekt is in een hittegolf. Zelfde idee: ook zo superwarm en plakkerig. Toen hadden we ook allebei niet zoveel zin, maar gelukkig hebben we doorgezet haha
Hoi dames, Ik heb geen echo gehad want met 4 weken zien ze niks. Toen ik de laatste keer in het zh was moest ik direct komen. Maar goed. Het bloed was goed en ook zwanger. Ha ha ha. Als zeer misselijk dus dat zit wel goed. 20 aug echo bij mijn eigen verloskundige. Duurt nog even maar dan zijn we 7 weken,. Groetjes Riv.
@Minime, ja dat zei je.. wie weet zwemmen de zaadjes dan wat harder, die van ons in in Frankrijk op wintersport verwekt.. beetje lastig om dat te herhalen! @Riv, fijn hoor al die bevestiging! Balen dat je zo snel al misselijk bent, maar ja, dat heb je er vast voor over! Leuk 20 aug een echo, hopen dat alles goed zit.. 20 aug mag ik nog niet eens testen.. !!
@Beeps: Ohja klopt, daar hadden we het al over gehad haha. Nee ik zou niet wachten tot wintersport @Riv: Dus toch ECHT ECHT haha! Gefeliciteerd! hopelijk is de misselijkheid snel over EN is het heeeeel snel 20 aug!
@ Sanjor.. spannend! Hopelijk geen ongesteldheid!! @ fee88 moeilijk he niet testen! Ik kan ook zo slecht tegen het wachten en de onzekerheid! @ Beebs, dat is hier toch makkelijker.. mijn man vindt het niet erg als ik over eitjes en zo praat, maar lijkt me lastig als je de indruk moet wekken dat je niet weet wanneer je eitje er is. Als klussen je niet elke dag lukt geeft dat toch niet? Ik heb wel eens iets gelezen dat als je om de dag klust het ook heel goed is.. @minime.. vrijdag is idd juist super goed!! Nog even geduld haha dan weten we of het gelukt is. moet wel lachen om het 'naar boven sleuren' alles voor het goede doel he @ riv.. nog 3 weekjes extra spannend! Maar verder goed nieuws toch! Idd echt echt zwanger
Halllooooo! Nog niet ongesteld! Me krampen zijn weer weg.. Heb wel grotere borsten.. En gisteren tijdens de sex bandenpijn.. Hihihi Ik heb testen gekocht en ga denk ik morgen ochtend testen.. Eerste plasje is het beste toch!? @krabbeke, hoe is het met jou? @ongeduldig zijn, heb ik gelukkig niet zo heel veel last van.. Alleen rond mn nod wel natuurlijk.. @minime, ik denk dat je ook wel een goede timing hebt uitgekozen hoor @riv, jammer dat je geen echo had vandaag..