@FEE88: Stomme ontpillingsverschijnselen! Ze zouden er eentje moeten ontwikkelen waar je niet van die rare symptomen van krijg Klus ze
FF ego: Vandaag 7 weken! Vind het iedere keer zo fijn om een nieuwe week in te gaan, voelt toch altijd als een 'mijlpaal', al slaat dat nergens op, het is volkomen arbitrair. En mijn banner is weer ge-updated Vrijdag 10 augustus heb ik een echo
hoi hoi! sorry we waren een weekendje weg! heb even een beetje teruggelezen maar niet alles.. wat raar Sanjor.. ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt! Hier komende woensdag mijn ei, dus vandaag morgen en overmorgen aan de bak! spannend hoor.. Vind het zo gek om te realiseren dat het deze dagen moet gebeuren, wil ik ook zo'n knaltest in handen hebben eind vd maand.. Vind het maar stom dat we zo kort de tijd hebben elke maand! Fijne dag dames
Meiden vanochtend vroeg met trillende handjes getest en jawel hoor positief!!!! Ben zo opgelucht, had allemaal verhalen gelezen over vals positieve testen van predictor dus mn hoop was weg. Vanochtend kv2v5 en die knalde eruit ( toch dus deze maand cyclus van 26 dagen en dus morgen NOD). Het moet nog even bezinken. Heb nog niet echt last van kwaaltjes. Alleen wat misselijk en moe. @grietje: wat een knal test! Van harte gefeliciteerd! Jij al kwaaltjes? @leeuwtje: wow 7 weken, gaat best vlug weer.
@mamamooimeisje, wow gefeliciteerd!!! super leuk voor jullie! wat een hoop zwangeren inmiddels leuk zeg!
Sanjor; ik zit inmiddels al aan de Clomid en Pregnyl helaas..maar goed, het slaat allemaal goed aan, iedere maand een eisprong dus we hebben nu evenveel kans als een 'gezond' stel! Morgen testen...spannend! Jij nog ff succes met wachten he!
@mamamooimeisje: gefeliciteerd! wat super voor je! @leeuwtje: wat gaat de tijd snel he, 7 weken alweer! Aftellen naar 10 augustus! Blijft spannend zo'n echo vind ik. @beebs: Fijn weekend gehad? Ik snap je helemaal. Je moet zo precies mikken En dan maar weer eindeloos geduld hebben, pff echt stom @guusje: spannende dag morgen voor jou! wat heeft je dochter trouwens een mooie naam!
Mamamooimeisje: gefeliciteerd!!! Hier wat dezelfde symptomen als jij, vooral vermoeid... De arts waarschuwde me wel voor cmv, nog nooit gehad, dus gevaarlijk maar ik ben net bezig met potjestraining, maken jullie zich daar zorgen over? Rest: thx, duimen voor een vlugge positieve test voor iedereen hier!
@grietje, wat is CMV? Neem aan iets met zindelijk worden gezien je vraag over potjes? Mijn zoon poept op de wc, geeft aan als ie moet poepen en dan gaan we naar de wc, plassen nog in de luier, dat voelen ze blijkbaar (nu) nog niet aankomen. ik heb een vraagje over de driepuntsgordeltjes.. sinds een week ofzo wurmpt de kleine overal zijn armpjes uit, riempjes van de maxicosi, bugaboo, fietsstoeltje (die is nog het engst!), ik trek ze heel strak aan, maar hij krijgt zn armpjes er gewoon uit, doen jullie kindjes dat ook, en heeft iemand tips? Vooral in de auto, als ik alleen rijd, en op de fiets vind ik het heel eng!
beebs doet onze kleine man ook, hoe strak ik het ook aantrek... mamamooimeisje: gefeliciteerd. Leeuwtje ook alweer 7 weken wat gaat dat snel. Heb je nog een echo gehad? Sanjor: Wat heb jij een geduld... Hier over mijn hele lichaam uitslag en een jeuk. Het kan komen door de zwangerschap...
Cmv=cytomegalovirus Zouden vele peuters hebben en wordt overgedragen via lichaamsvocht. Merk je niets van maar kna wel kwaad voor de ongeboren vrucht Zou de reden zijn waarom vele kleuterleidsters onmiddellijk thuis moeten blijven als ze zwanger zijn
@mamamooimeisje, gefeliciteerd! Jee dat gaat goed hier zeg! @beeps, ja snap je ook helemaal, voor ons waarschijnlijk komend weekend weer aan de bak! Duurt me veels te lang allemaal! Ons dochter wrikt zich er ook wel eens uit, ja en wat je daar tegen kan doen, vrij weinig denk ik. Blijven benoemen dat het niet kan/mag. @riv, vervelend van die jeuk. Ik meende dat dat altijd vooral aan het einde van een zwangerschap voorkwam.
Hoi Allemaal! Ook ik wil me graag bij jullie aansluiten We hebben een prachtige dochter van nu 2 jaar en 4 mnd en willen nu graag een 2e kindje. Ben halverwege juni gestopt met de pil en mijn eerste "echte" menstruatie gehad op 24 juli. Bij onze dochter was ik binnen 2 mnd na stoppen met de pil 2x zwanger...1e een miskraam en 2e is onze dochter. Hoop dat het nu weer zo snel gaat! Ik las daarstraks iets van iemand die een dag ervoor "geklust" had en nu last van lage buikpijn had...dat heb ik ook! Gisteren geklust en nu kleine steekjes en krampjes onderin... Mijn NOD is pas tussen 22-24 juli...weet niet precies hoeveel dagen mijn cylus is. En wat voelen jullie als je een eisprong hebt? Nou ik ga weer ff verder maar zal hier vaak komen, leuk topic!!! Liefs, Sleepy84
@sleepy84, welkom! Wat spannend ook voor jullie! Ik voel altijd wat steken links of rechts of een wat zeurderige pijn bij de eisprong. Maar goed niet iedereen voelt dit.
@sleepy84: welkom hier! Ik voelde nooit geen eisprong, op 2 keer na. 1ste keer is vmk geworden, 2de keer was mijn zoontje. Sinds ik weer met de pil gestopt ben voel ik het ook. ik heb dan een dag last van buikpijn, alsof ik ongesteld moet worden. Wat uitstraalt naar links en rechts. Al moet ik zeggen dat ik er deze keer helemaal naast zit, ik had mijn nod verwacht vorige week maandag, maar nog steeds niks en testen zijn negatief.
@CMV bah wat een eng verhaal! nog nooit van gehoord, maar ik ga even googlen.. ik had trouwens bij mij op de opvang een zwangere leidster die pas stopte toen het verlof begon. @sleepy, welkom en spannend!
Dank jullie wel! @krabbeke en aggy, hoe lang zijn jullie al bezig? En ja ik heb, of nou ja eigenlijk had vanmorgen een gevoel net of mijn menstruatie eraan komt maar dat kan helemaal niet dat duurt nog een week of 2... Nou ja we wachten af...kan nog niet echt een pijl trekken op mijn cyclus.
Nou best heftig dat CMV als ik dat google, vooral bij pasgeborenen en zwangere vrouwen.... Ik had er nog nooit van gehoord..
@sleepy:Voor mijn zoontje duurde het 1,5 jaar. Nu ben ik begin april gestopt met de pil, precies 3 maanden later eerste menstruatie. Dus eigenlijk is dit de eerste ronde. cmv: Ik ken het ook niet. Ik werk al jaren in de kinderopvang maar nog nooit iemand over gehoord. Tis toch niet niks als je het zo leest op internet.