Ik zal me trouwens nog even voorstellen aan de andere, want Sanjor ken ik van mijn vorige zwangerschap, grappig he, toen waren we samen zwanger! Hopelijk mogen we het nu ook snel samen beleven! Mijn naam is Guusje, 29 jaar, dochtertje van ruim anderhalf nu en we willen graag een broertje of zusje voor haar! Helaas lukt dit niet op de spontane manier, omdat ik pcos heb, en dus geen eisprong heb. Gelukkig slaat de laagste dosering Clomid aan en spuit ik 1x pregnyl om ei te laten springen, hierdoor heb ik iedere maand kans om zwanger te worden, net zoals jullie! Nu de 3e ronde gehad, morgen testen! Dus spannend momentje hier! Liefs Guusje
@sleepy84, bij de eerste was het 2x in 1 keer raak maar de eerste keer een mk. Nu de 2e ronde maar had niet helemaal goed mn cyclus door dus ga nu even uitgebreid testen. @guusje, ohh spannend zeg! Ben benieuwd!
Hoi hoi! @sleepy, welkom! @beeps, nee geen last van.. Lisa blijft gewoon netjes zitten gelukkig! @mamamoiimeisje, jaaaaaa!!!! Gefeliciteerd superrrrr!!!! @guusje, hopelijk zijn we weer tegelijk zwanger Lisa heft voor de tweede keer aangeven dat ze moest plassen en dat ze op het potje wilde!! Alleen elke keer te laat hihihi. Terwijl we haar luier uit deden plaste ze nog net in haar luier. Maar ben trots! Ze voelt het aan
@Mamamooimeisje: Joepie, GEFELICITEERD!!! @Guusje: spannend morgen testen! @cmv: Nooit van gehoord, ik moet er ook eens op googlen. Zoonlief is hier nog niet toe aan zindelijk worden, kan net lopen @sleepy: Welkom! @Sanjor: Klinkt goed, houden zo
@ sleepy 84 welkom!! @ mamamooimeisje gefeliciteerd!!!! @ cmv, volgens mij is hier geen protocol voor bij leidsters op een KDV. Ik heb wel eens van iemand iets gehoord dat ze in België hier voorzichtiger in zijn. @ guusje; spannende dag morgen!! @ Sanjor; jij ook spannende dag morgen!! Hoop zo op positieve testen hier; flink ongesteld nu, maar ach op naar de volgende ronde cyclus is in elk geval een stuk korter als de vorige en nieuwe ronde nieuwe kansen. Verder hebben we waarschijnlijk het huurhuisje; morgen het laatste gesprek met de woningcorporatie en dan kunnen we binnen kort gaan klussen en wonen we met onze kleine man lekker in een huisje met een tuintje Ik ga proberen tussen alle drukte nog wel regelmatig even te komen kijken en hopelijk veel positieve testen voor bij te zien komen
@sleepy: Welkom! @Guusje: jij ook Welkom, gelijk een spannende dag morgen. Ben benieuwd. @Sanjor: jeetje je weet het wel spannend te houden. Nog niet naar de test gegrepen? @pleak: fijn dat jullie het huisje hebben!! Gefeliciteerd. Lekker opknappen en je eigen plekje er van maken.
@mamamooimeisje: Gefeliciteerd met je positieve test! Wat fijn! @Pleak: alvast gefeliciteerd met jullie huisje! Wat fijn dat iedereen me welkom heet, ik voel me al helemaal thuis!
Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 riv--------------------5 April 2013 mamamooimeisje---? grietje 77------------? Bezig voor een tweede NOD Redrose82------------20 Juli Kimmy----------------22 Juli BellaNoa-------------25 Juli Krabbeke-------------??? Sanjor-----------------31 juli MoessieLin------------2 Aug Pleak-------------------5 Aug MiniMe81--------------7 Aug mamamooimeisje----9 Aug Stando---------------10 Aug blauwespeen--------16 Aug FEE88----------------18 Aug Beeps----------------22 Aug Mammamia----------25 Aug ricmar94-------------25 Aug aggy-----------------26 Aug Groen29 ------------ 28 Aug Tinkerbell1987----- 30 Aug Gezellig mee kletsers Moon81 Guusje27 Doortjuh Muisje88 2g4e-----------------(wachten op huisje) Naad24 Senna999 aannaa angellinda beebje082011 fredje
Heb de lijst een beetje aangepast. Wie zijn er nog meer zwanger, en wat zijn de diverse uitgerekende data?
Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 riv--------------------5 April 2013 mamamooimeisje------16 april 2013 grietje 77------------? Bezig voor een tweede NOD Redrose82------------20 Juli Kimmy----------------22 Juli BellaNoa-------------25 Juli Krabbeke-------------??? Sanjor-----------------31 juli MoessieLin------------2 Aug MiniMe81--------------7 Aug Stando---------------10 Aug blauwespeen--------16 Aug FEE88----------------18 Aug Beeps----------------22 Aug Mammamia----------25 Aug ricmar94-------------25 Aug aggy-----------------26 Aug Groen29 ------------ 28 Aug Tinkerbell1987----- 30 Aug Pleak-------------------14 sept Gezellig mee kletsers Moon81 Guusje27 Doortjuh Muisje88 2g4e-----------------(wachten op huisje) Naad24 Senna999 aannaa angellinda beebje082011 fredje
Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 riv-----------------5 April 2013 mamamooimeisje------16 april 2013 grietje 77----------? Bezig voor een tweede NOD Redrose82------------20 Juli Kimmy----------------22 Juli BellaNoa-------------25 Juli Krabbeke-------------??? Sanjor---------------31 juli - overtijd! MoessieLin-----------2 Aug MiniMe81-------------7 Aug Stando---------------10 Aug blauwespeen----------16 Aug FEE88----------------18 Aug Beeps----------------22 Aug Mammamia-------------25 Aug ricmar94-------------25 Aug aggy-----------------26 Aug Groen29 -------------28 Aug Tinkerbell1987-------30 Aug Pleak----------------14 sept Gezellig mee kletsers Moon81 Guusje27 Doortjuh Muisje88 2g4e-----------------(wachten op huisje) Naad24 Senna999 aannaa angellinda beebje082011 fredje