@sanjor, jeetje je cyclus is wel wat van slag zeker? Of toch zw? @minime, jammer! Op naar de volgende ronde! @beeps, moet er eigenlijk wel een beetje om lachen! Snap het helemaal! We willenn het zo graag en daar heb je natuurlijk alles voor over! Gelukkig gaat mijn man wel helemaal met me mee, hij wil het net zo graag als ik! Succes vanavond meid!
Mijn vriend wil ook heel graag maar 'heeft geen haast' zucht. Ik voel m'n ei springen, zit ik hier op kantoor, zonder voorraad zaadjes.. Of er moeten er van eergisteren nog een paar in leven zijn.. Hoe werkt het eigenlijk? Als ik vanavond sex heb, hoe lang zwemt een zaadje erover tot ie bij het eitje is?? Zal het dan nog op tijd zijn?
@Beeps: Haha moet er stiekem ook wel een beetje om lachen @MiniMe: He bah vervelend zeg @Sanjor: ... @gelukkig is mijn man heel erg van nu krijg ik tenminste seks haha nee hoor hij stelde het deze keer voor om voor een kindje te gaan en wil er zelf ook alles aan doen daarbij komt dat nu ik gestopt ben met de pil mijn libido weer terug is ...
@minime en Sanjor: balen!!! Dikke knuffel voor jullie. @beeps: ik moest ook wel een beetje lachen Herkenbaar hoor. Ik mocht ook van mn man er niet mee bezig zijn. Ik mocht ook niet zeggen wanneer ik mn eisprong zou hebben en al helemaal niet achteraf met m'n benen de lucht in hihihi. Hoop voor je dat het toch raak is deze maand.
ja, Joa heeft er al ruim 2 maanden last van! En erg ook, snachts wakker, spuitluiers en hangerig. En nu pas 1 puntje door..pfff, arm ding! Ook weer balen voor jou meis, volgende ronde samen zwanger?
@beebs: Haha, ik heb geloof ik ook wel eens lang geleden zoiets gezegd. Dat werd toen ook niks. Het is nu niet zo dat hij er niks over wilt weten, maar we hebben het er verder niet echt over. Hij wil wel graag een tweede, hij heeft me vandaag ook aangespoord nog een test te kopen. maar net als bij Fee88, het heeft een tijdje geduurd na de bevalling voor ik weer zin had dus hij is blij met alles Maar ik snap je gevoel van vandaag, zit je dan op je werk... @sanjor: balen zeg. En dat na al die 'kwaaltjes'. Vervelend dat je eigenlijk echt nergens van uit kunt gaan, alles wat je voelt kan ook iets anders zijn. Alleen een test brengt zekerheid Het fijne is wel dat je nu weet dat alles 'werkt' en dat je verder kunt plannen. @minime: bah, vervelend! Hier: vanmorgen een ieniminie beetje bruin bij afvegen en regelmatig dik gelig slijm. Geen krampen oid maar zo begint altijd mijn menstruatie dus denk dat het binnen nu en 2 dagen wel doorzet.
Hoi hoi! Nou ben echt ongesteld hoor! Heel veel bloed en krampen.. Hoe zit het nou precies? Moet ik nu over 2 weken rond me ei weer klussen of late? Omdat me cyclus nu langer was? Of zal ik toch maar ovutesten gaan gebruiken? @minime, balen meid ook vor jou! @beeps, ik denk dat je nog goede kansen maakt hoor!! @ guusje, jaa wij zijn gewoon zwanger de volgende ronde toch?! Morgen een half dagje werken en dan om 16 uur het katje ophalen!! Jeeejjj! Als ik eraan denk zal ik een foto plaatsen morgen..
@Sanjor: Balen zeg! Maar nu op naar de volgende ronde. Mag ik ook met jou en Guusje bij de zwangeren in de volgende ronde Daar reserveer alvast een roze plaatsje in de lijst Ooooh super morgen katje halen! Ik wil een fotootje zien! Wij hebben 3 katjes en ik vind het geweldig!
Ik kijk nou alweer uit naar de nieuwe ronde Ik houd niet van wachten....ongi is net begonnen, maar mag nu wel weer over zijn. Kunnen we de komende 10 dagen niet gewoon skippen? Dan weer vol goede moed aan de klus hihi
@ minime, ja hoor!! hoe meer zielen hoe meer vreugd hahaha. Ik kan ook niet wachten! Ik haat ongesteld zijn zo!!! Ben het ook altijd best lang en heel heftig. Lig nu met me oma onderbroek en strakke boxershort in bed anders lek ik door whahaha. Oh ja en een dikke vette night maandberband in! Blegghhhhhh!
@Beebs: oooooh geweldig jouw verhaal! Ik rol hier gewoon van de bank af van t lachen...sorry!....jou arme man...hihi Ik herken t wel hoor...ik vertel mijn vruchtbare dagen niet tegen mijn man...maar t valt wel op dat ik rond die dagen ineens vaker dan normaal zin heb hahaha. Mijn cyclus vorige maand was 29 dagen...dan zou ik nu "geklust" hebben op een "beetje vruchtbare" en een "heel vruchtbare" dag! 5 en 7 augustus...dus denk dat ik deze maand wel redelijk goed zit... Pfff en nu t wachten....daar ben ik zo slecht in! T spookt bijna heel de dag door mijn hoofd...erg he?
@Beeps: Zaadjes kunnen zo'n 5 dagen in leven blijven, dus ze zijn vast vol ongeduld op je eitje aan het wachten @Sanjor: Balen dat het doorgezet is, dikke knuffel! Maar nu weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent. @Alle klusdames: De roze lijst wacht op jullie! @Ego: Morgen de echo... Ooh, zo spannend! Ik zou vragen of jullie voor me willen duimen, maar het is om 2 uur 's nachts, NL tijd. Duimen jullie voor me in jullie slaap?
Hallo allemaal.. ben vrij nieuw op dit forum.. mag ik erbij komen? zal me gelijk even voorstellen.. ben sonja.. 26 jaar oud.. getrouwd en heb een heerlijk ventje geboren 5-6-11 en wij gaan ook voor een 2e en zitten momenteel in de 3e ronde.. eeeeen.. wilde gelijk maar even wat vragen.. ik heb mn ei gevoeld op 4aug.. heb regelmatig gevreen met manlief.. nou had ik dag 2 en 3 veel wit/gelige afscheiding.. en vandaag dag 5 kreeg ik smiddags ineens een lage buikpijn waarbij ik bijna kromlag en paracetamol in heb genomen.. later ging het over in steekjes en een drukkend gevoel.. wat kan dit zijn? innestelling? ik zou het niet weten.. ik ken het ook niet.. bij mn zoon was ik 6weken zwanger en had alleen gevoelige borsten dus hoop dat jullie er iets mee kunnen.. lfs sonja
Hoi, welkom! Wanneer is je NOD (niet ongesteldheids dag)? Dan zet ik je erbij op de lijst Wbt de pijn, dat zou een innesteling kunnen wezen, ja. Afwachten maar
Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 riv-----------------5 April 2013 mamamooimeisje------16 april 2013 grietje 77----------13 april 2013 Bezig voor een tweede NOD Redrose82------------20 Juli BellaNoa-------------25 Juli Krabbeke-------------??? MoessieLin-----------2 Aug Stando---------------10 Aug MiniMe81-------------11 Aug blauwespeen----------16 Aug Kimmy----------------16 aug FEE88----------------18 Aug Beeps----------------22 Aug Sleepy84-------------23 Aug Mammamia-------------25 Aug ricmar94-------------25 Aug aggy-----------------26 Aug Groen29 -------------28 Aug Tinkerbell1987-------30 Aug Sanjor---------------10 sept Pleak----------------14 sept SonjavT--------------18 aug Gezellige mee kletsers Moon81 Guusje27 Doortjuh Muisje88 2g4e-----------------(wachten op huisje) Naad24 Senna999 aannaa angellinda beebje082011 fredje