Welkom welkom!! Gefeliciteerd met je trouwen!! Klets gezellig mee! En hopelijk kan ik jep snel weer feliciteren
@Froggieh: Welkom! Weet je wanneer ongeveer je NOD is? Dan zet ik je op de lijst @ricmar: Dank je wel lieverd @Ego: Geen bloedingen te zien hier, so far so good
@frogghie, welkom! En nog gefeliciteerd! @hier, flink geklust dit weekend! haha..hoop dat het succesvol is geweest. Snapte niks van mn ovutesten. Voelde van vrijdag op zaterdag echt mn ei en de piek was pas zaterdag ergens, das toch vreemd? Want dan moet volgens de beschrijving de eisprong binnen 24 tot 48 uur plaatsvinden. Nou ja misschien heb ik het ook wel mis.
Dan maar een paar dagen achter elkaar klussen. Zo vervelend voor je ventje, en voor jou. Je moet wat over hebben voor het goede doel
@ froggieh: welkom!! @ Aggy: druk aan de klus dus, ik hoop over 2 weken met een mooi resultaat!! @ hier: vandaag cyclusdag 26, vorige cyclus werd ik vandaag ongi! Ik vrees wederom vandaag of morgen ongi want m'n temp is flink gedaald! Daarnaast knallende koppijn, had ik vorige keer voor ongi niet zo. Bah, meer dames hier last van?
@Froggieh welkom gezellig @Kimmy Jep hier ook heel erge hoofdpijn, maar ik migraineachtige hoofdpijn bij weerswisselingen...
@Froggieh: welkom hier, en gefeliciteerd met je trouwen! @Aggie: misschien dan toch een later ei als dat je dacht? Wat voel je precies dan? Ik heb dan buikpijn en wat steken, maar ik denk zelf dat mijn ei daadwerkelijk iets later pas springt. @hier: vanmorgen afspraak gemaakt bij de verloskundige. Op 6 september hebben we een afspraak. Spannend weer. Vanmorgen ook nog een keer een test gedaan, (anders ligt tie toch maar te liggen ), en weer een knaller. Tis dus echt zo Ik hoop voor iedereen dat jullie ook snel 2 strepen zien!
Meiden zou het al zin hebben om te testen morgen... haha ik heb het testvirus weer flink te pakken ben zo ontzettend ongeduldig!!!
@ Fee.. ik heb altijd zo gedacht: nee heb je, ja kun je krijgen.. ik ga mezelf niet kunnen inhouden begin volgende week.. @Froggieh, welkom! @Krabbeke, jaaaa het is onwerkelijk he, lijkt mij ook! maar je bent gewoon zwanger! leuk een eerste afspraak! @hier, niets bijzonders.. wachten wachten wachten op NOD volgende week woensdag.. maar ik gooi er maandag al een testje tegenaan denk ik hihihihi fijne avond!
Heb altijd een zeurend stekend gevoel links of rechts. Heb er soms echt last van. Sinds mn eerste zwangerschap ook meer trouwens. Test gewoon nog wel even door. Heb dr nog 4 liggen, koop deze (123testen) ook niet weer veelste vaag haha...
Hoi! @ Krabbeke: gefeliciteerd!!! @ Sanjor: Wat een schattig katje!!! Heb je al een naam? Ons katje heet Ticha (petit chat) Dat van ons buren heet Frauke, vind ik ook leuk. En hun mannetjeskat hebben ze colin genoemd, omdat dat katje in een rattenval was blijven plakken en het hing vol lijm. Wij noemen lijm ook wel 'kol', vandaar col...in, vond ik grappig. @ hier: alles ok, alleen een afspraak proberen maken, vroegste was 18 september... pff zo lang...
FEE.. door jou word ik ongeduldig.. Ik voel vanalles maar heb zo'n gevoel dat mn lijf me voor de gek houd.. omdat het elke keer aanwezig is en dan weer verdwijnt.. ik heb nog 1 kv 2v5 liggen.. misschien probeer ik die wel.. ga jij ook mo testen?
Haha ik test morgenochtend maar gewoon heb er nog 4 dus dan kan ik morgen donderdag en zaterdag en evt. maandag nog leukleuk die testen kosten ook geen drol ik had ze geloof ik voor 70 ct per stuk
@sonja Haha ja ik ga morgen dus testen @grietje 77 pff vervelend he eerst wachten met testen dan wachten met afspraak/echo dan wachten op baby ... altijd maar dat wachten
Dan horen we morgen wel van elkaar wat de uitslag is.. knallers zullen het niet zijn.. Hopelijk noet omo wit haha.. succew!
jah, meer roze! Zou leuk zijn! Ik ga duimen draaien voor de testers morgen! Leuk! Een vraag. Ik krijg regelmatig de vraag wanneer wij voor een tweede gaan. Jullie oook? Ik wil dan niet de waarheid zeggen en draai er maar omheen... Hoe doen jullie dat?
Haha ja die vraag krijgen wij hier ook.. dan zeg ik gewoon dat we eerst genieten van het oefenen.. en tegen mn ma zeg ik gewoon af en toe.. he bah.. weer ongesteld geworden.. haha.. mn moeder is mn beste vriendin.. we bespreken alles.. dus die hou ik met moeite voor de gek.. al lieg ik niet.. want jammer genoeg word ik ook steeds elke maand ongesteld!