@ sleepy84: voor ons is dit de eerste ronde, ik verwacht niet dat we al zwanger zullen zijn straks maar ja je weet het nooit (we hopen het uiteraard wel) @ het eten, nooit zo over nagedacht eigenlijk! Ik drink sowieso geen alcohol (smaakt me niet) maar dat rauw vlees heb ik nooit zo opgelet. Zal wel niet heel erg zijn de eerste paar dagen dat het bevrucht is. Een (vage) kennis (die vrij dik is) wist tot de bevalling niet dat ze zwanger was (had geen zwangerschapskwaaltjes en ze werd wel dikker maar dat was ervoor ook al, ze genoot van het goede leven (eigen woorden) en had een aantal weekeinde ervoor nog een tequila feestje gehad! Kind was kern gezond!
Weer nieuwe meiden erbij; gezellig Ik heb bij mijn vorige zwangerschap wel van te voren al opgelet wat ik wel en wat ik niet meer dronk/at. Nu ben ik er wel makkelijker in. Drink op een verjaardag gewoon 1a2 biertjes. Zodra ik een positieve test heb natuurlijk niet meer. Maar idd, rauw vlees en de kattenbak verschonen doe ik dan niet meer. @ Fee, jammer dat er nog niets te zien is, maar wie weet.. misschien is je cyclus iets langer deze keer idd.
toen ik wist dat wij er weer voor gingen ben ik gestopt met af en toe een biertje drinken. Heb gekozen voor alcohol vrij rose biertje. heerlijk. En ik eet sowiezo geen vlees. Ik kies er niet voor. Nu ook niet.
Hoi meiden Ik eet ook nu nog alles hoor En drink af en toe een lekker glaasje rose. Als ik positief test dan stop ik daar uiteraard mee.. Lisa is weer zo goed als beter. Vandaag naar het kdv geweest en ze gaat morgen ook weer.. Gelukkig!! @fee, jammer meis! Maar je hebt nog heel veel kans!
Eten: ik houd niet zo van rood vlees dus dat eet ik sowieso niet zoveel. Ik heb er ook niet op gelet voor ik zwanger was. Voor mijn eerste luste ik wel af en toe een glaasje witte wijn of rose. Toen ik zwanger was, dit niet meer gedaan en ik heb 11 maanden borstvoeding gegeven, dus ook niets gedronken (alcohol dan he ) Dus eigenlijk nu maar 1,5 maand de tijd gehad om weer alcohol te kunnen drinken, maar ik denk dat ik na 3 slokken al teut zou zijn geweest haha, Niet gedaan dus, ik geef er niet zoveel om. Tip: Bij de gall&gall hebben ze hele lekkere alcohol vrije prosecco
Ik let die 2 wachtweken niet specifiek op wat ik eet. Ik eet sowieso geen rood vlees of filet ofzo (houd ik niet van) en alcohol drink ik ook praktisch nooit, dus geen probleem. Alleen deze maand zijn we in de wachtweken op vakantie in Frankrijk, en schoonzus wil dan naar een wijnproeverij. Lijkt me heel leuk, dus dat ga ik ook gewoon doen. Ik geloof niet dat het in dat stadium al kwaad kan.
@Sanjor, fijn dat je meissie weer wat beter is! @Fee, wie weet komt het nog! We duimen gewoon verder! @nieuwe meiden, welkom! @leeuwtje, dat hoop ik maar, we hebben het net maar weer gedaan aangezien mn testje toch wat donkerder was vanmiddag en ik toch wel iets voel onderin!! Als het nu niet goed is weet ik het ook niet meer! @krabbeke, maar niet te veel over nadenken, lekker genieten nu! @hier alles zn gangetje, nu maar afwachten. Volgende week vrijdag op vakantie, daar maar testen! O ja weet niet meer wie het vroeg maar we zitten in ronde 2.
Hoi dames ik ben nieuw hier. 11 augustus laatste pil geslikt nu ongi.. dan begint de eerste ronde. Voor ons is het een tweede kindje hebben een zoontje van 8 maanden. We doen het rustig aan, het komt wanneer het komt!
Leuk zeg al die nieuwe mensen! Welkom! Klets gezellig mee. Weet iemand nog waar de lijst is? Misschien leuk om bij te werken. Ik kan hem niet vinden. Iemand had het over fouten maken op het forum. Als het richting mij bedoelt was, helaas. Mijn nederlands is niet zo best. Dat weet ik, maar ik zie het niet. Ik doe mijn best om foutloos te schrijven, alleen kan ik dat niet. Altijd al een probleem geweest, veel bijles gehad, veel onvoldoendes op school voor gekregen. Maar ik ben blij dat ik kan lezen en ook nog begrijpen wat er staat. Over eten en drinken. Ik drink al sinds mijn vorige zwangerschap niet meer. Ik dronk al weinig, dus het is makkelijk om het te laten staan. Daarbij het ik het weer geprobeerd maar heb ik me twee dagen rot gevoelt/misselijk/hoofdpijn gehad. Dus ik laat het wel. Wel vandaag een lekker biefstukje gegeten, gewoon omdat het lekker is! Beterschap aan alle zieke kindjes! Morgen hoop ik vriendlief te verrassen met een positieve test... Ik heb er al kriebels van in me buik eigenlijk. Ik vind het spannend. Ik heb geen tijd om het gelijk aan jullie te laten weten want we gaan weg en kom pas savonds laat weer thuis. Bijna weekend! Heerlijk. En wat een lekker weer word het. Iemand al plannen gemaakt voor het warme weekend? Weltrusten en tot morgen (en ik hoop met roze nieuws!)
@Sanjor: Fijn dat je er weer bent, en dat je dochter aan de beterende hand is Heb je al een naam gevonden voor je kitten? @FEE: Er is nog hoop, we wachten af @blauwespeen: Spannend, morgen testen! Ik duim voor je! @Alcohol: Tussen mijn ei en mijn NOD dronk ik nooit, voor de rest lette ik niet zo hard op eten/drinken. Misschien een beetje overdreven, maar het zat me nooit lekker om dan alcohol te nuttigen. Ik drink toch al nooit veel, dus om het te laten staan valt mij niet zwaar. En nu ga ik zeker een jaar teetotal (zwanger en BV geven )
Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 riv-----------------5 April 2013 mamamooimeisje------16 april 2013 grietje 77----------13 april 2013 krabbeke------------22 april 2013 ? Bezig voor een tweede NOD Redrose82------------20 Juli - overtijd! BellaNoa-------------25 Juli - overtijd! MoessieLin-----------2 Aug - overtijd! Stando---------------10 Aug - overtijd! blauwespeen----------16 Aug - overtijd! Kimmy----------------16 aug - overtijd! FEE88----------------18 Aug SonjavT--------------18 aug Beeps----------------22 Aug Sleepy84-------------23 Aug Mammamia-------------25 Aug ricmar94-------------25 Aug aggy-----------------26 Aug Groen29 -------------28 Aug Tinkerbell1987-------30 Aug MiniMe81-------------06 Sep Sanjor---------------10 sept Froggieh-------------11 Sep Pleak----------------14 sept Gezellige mee kletsers Moon81 Guusje27 Doortjuh Muisje88 2g4e-----------------(wachten op huisje) Naad24 Senna999 aannaa angellinda beebje082011 fredje
Leeuwtje, zou je nog een aanpassing willen doen? Mijn nod is 19 augustus. Dus ben hela as nog niet overtijd
Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 riv-----------------5 April 2013 mamamooimeisje------16 april 2013 grietje 77----------13 april 2013 krabbeke------------22 april 2013 ? Bezig voor een tweede NOD Redrose82------------20 Juli - overtijd! BellaNoa-------------25 Juli - overtijd! MoessieLin-----------2 Aug - overtijd! Stando---------------10 Aug - overtijd! Kimmy----------------16 aug - overtijd! FEE88----------------18 Aug SonjavT--------------18 aug blauwespeen----------19 Aug Beeps----------------22 Aug Sleepy84-------------23 Aug Mammamia-------------25 Aug ricmar94-------------25 Aug aggy-----------------26 Aug Groen29 -------------28 Aug Tinkerbell1987-------30 Aug MiniMe81-------------06 Sep Sanjor---------------10 sept Froggieh-------------11 Sep Pleak----------------14 sept Gezellige mee kletsers Moon81 Guusje27 Doortjuh Muisje88 2g4e-----------------(wachten op huisje) Naad24 Senna999 aannaa angellinda beebje082011 fredje
@blauwespeen: ik had het over spelfouten/grammatica fouten, maar daar bedoelde ik jou absoluut niet mee hoor. Helemaal niemand in het bijzonder, was meer een algemene opmerking.
He Leeuwtje wil je nog een wijziging doorvoeren en die van mij op 21 aug zetten... houdt dinsdag toch maar aan, aangezien ik vorige maand ook een cyclus van 31 dagen had...
Ja ja ja, leeuwtje, wil je nog een keertje veranderen naar roze!!! Ik had een plusje! 26April mag erbij.... Spannend maar blij ben ik
Gefeliciteerd blauwespeen! Wat betreft spelfouten: zelf werk ik met kinderen met dyslexie... Op fora erger ik me niet echt aan spellingsfouten al moet ik me soms inhouden dingen te gaan verbeteren... Maar nog eens, we zitten op een forum, zelfs sms-taal mag hier