Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 riv-----------------5 April 2013 mamamooimeisje------16 april 2013 grietje 77----------13 april 2013 krabbeke------------22 april 2013 ? blauwespeen---------26 april 2013 Bezig voor een tweede NOD Redrose82------------20 Juli - overtijd! BellaNoa-------------25 Juli - overtijd! MoessieLin-----------2 Aug - overtijd! Stando---------------10 Aug - overtijd! Kimmy----------------16 aug - overtijd! SonjavT--------------18 aug FEE88----------------21 Aug Beeps----------------22 Aug Sleepy84-------------23 Aug Mammamia-------------25 Aug ricmar94-------------25 Aug aggy-----------------26 Aug Groen29 -------------28 Aug Tinkerbell1987-------30 Aug MiniMe81-------------06 Sep Sanjor---------------10 sept Froggieh-------------11 Sep Pleak----------------14 sept Gezellige mee kletsers Moon81 Guusje27 Doortjuh Muisje88 2g4e-----------------(wachten op huisje) Naad24 Senna999 aannaa angellinda beebje082011 fredje Ik heb het zelf even veranderd! Fee, die van jou ook!
@Blauwespeen: JOEPIE!!! Van harte gefeliciteerd, wat geweldig @Grietje: Helemaal mee eens, het is maar een forum
Mijn vruchtbare dagen komen er (als het goed is) aan. Net in het weekend dat het 35 graden wordt! Iemand nog tips wat betreft het klussen met dit weer? Als we 2 minuten bezig zijn, zweten we ons al kapot... manlief is er dus ook niet echt voor te porren met dit weer. Ik denk dat ik de ventilator eens van zolder ga pakken..
blauwe speen jippie geweldig man. Leuk. Gaan jullie nog wat leuks doen? Ik moet zometeen werken en dan heb ik weer drie dagen vrij heerlijk.We gaan naar het meer, naar het meer en naar het meer. Het wordt warm. We hebben een verjaardag en zondag ook nog een verjaardag. Dus allemaal leuke dingen,. Oh ja en maandag de echo om 11 uur. Spannend. Fijne dag allemaal.
@blauwespeen, super gefeliciteerd! Geniet ervan! @minime, geen tips haha dus die ventilator lijkt me een goed plan! Succes! @riv, spannend eerste echo! Toch een eerste mijlpaal en of alles goed is! @hier, we gaan maar niet te veel doen met dit warme weer. Lekker naar het strandje en afkoelen!
Hallo Wij gaan ook voor een broertje of zusje voor onze dochter. Ben half juni gestopt met de pil en vandaag maarzo ongesteld worden na 34 dagen bij mijn dochter was ik helemaal niet meer ongesteld geworden deed gewoon elke maand een test haha dus hoop dat het nu regelmatig blijft is wel zo makkelijk en ook Wij hopen dat het binnen een paar maand gebeurd zodat we een lente of zomer kindje krijgen onze dochter is van december net voor de kerst dat is niet altijd leuk.. Succes allemaal Gr. Kim
Blauwspeen super gefeliciteerd! Wij hebben nog een lange maand voordat er getest kan worden. Vandaag laatste ongi dag gehad, dus vanaf morgen om de dag klussen! (lekker met dit weer.... ) Gelukkig heeft mijn man er geen last van die kan wel elke dag klussen, lekker ventilator aan en knallen Hihi
Blauwe speen gefeliciteerd !!!!! IK WIL OOK!!!!!!!!! Klussen met dit weer: neeehhh hahaha ik kan me er echt niet toe zetten. Gelukkig is de vruchtbare periode nu nog niet. Lisa is weer helemaal beter Wij gaan van het weekend hopelijk een dagje naar zee. En maandag bruiloft. Dinsdag extra dagje vrij Mijn borsten doen nu al 3 weken pijn. Ze zijn best gevoelig! Zo raar! Dit had ik nooit. Behalve toen ik zwanger was...
blauwe speen: Gefeliciteerd!!!! Jeetje wat worden er veel achter elkaar zwanger, hopelijk is het besmettelijk
Ik geloof dat ik de oplossing gevonden heb: Gewoon om 7 uur 's ochtends klussen! Het was heerlijk koel in onze slaapkamer vanochtend
Vandaag is mn nod.. zit eigenlijk op mn ongie te wachten maar tot nu toe geen symptomen.. ben nu aan het werk dus gaat testen niet lukken.. als er vanmiddag npg niks te zien is ga ik een testje wagen.. ben onderhand gewoon zwnuwachtig.. maar verwacht er vrij weinig van aangezien ik 3dgn voor nod nega teste..
Ik zal een beetje besmetting die kant op blazen. Waar mag het heen? Dan besmet ik iedereen die het maar wil! Ik loop in de wolken! Kan de hele dag aan niest anders denken. Zo leuk! Bedankt voor alle felicitaties. Hopelijk volgen jullie snel! De eerste reactie van man mijn trouwens: waarom maak je me daarvoor wakker? Was nog niet helemaal helder geloof ik. En toen hij het door had: Hopelijk is het een meisje. Want een jongens naam weet ik niet! Toch ook wel een beetje bang/onzeker. Want onze oudste is nog maar 7 maand. Dus het zal druk worden. Wat een weertje, heerlijk. Morgen zijn we allebei vrij, dan maar eens lekker naar het zwembad. En hopen dat het niet te druk is! En klussen met dit weer, tja, in de ochtend zou ik zeggen. Vind ik zelf altijd al lekkerder. Een paar die bijna gaan testen. Ik hoop ik roze voor jullie spannend! Geniet van het weer, want voor je het weet is het weer regen in NL
@Sonja: nou wie weet! Zegt niets hoor als je 3 dagen geleden nog negatief testte. Ik duim voor je! morgen een testje? @Blauwespeen: Ik ben gewoon helemaal blij voor, ik leef zo met je mee! Het is zo'n spannende maar ook geweldige tijd! Zeker het begin, als nog niemand het mag weten Hebben jullie het al jullie ouders verteld?