We gaan voor een tweede! Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanjor, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valley82

Valley82 Actief lid

18 aug 2012
    151
    0
    0
    Verpleegkundige in hart en nieren
    Zaandam
    Ik zie inderdaad ook een lichte streep...oeeewwwww duim voor je!
    Over 2 dagen moet ie veel duidelijker zijn!
    Alvast een klein beetje gefeli!

2. Valley82

Valley82 Actief lid

18 aug 2012
    151
    0
    0
    Verpleegkundige in hart en nieren
    Zaandam
    Nou hopen dat het besmettelijk is en we allemaal een positief resultaat mogen hebben.
    Ik mag donderdag testen maar durf dat dan nog niet.
    Wordt meestal ongesteld op de dag dat ik me voorneem om te testen...:)
    Duimen draaien mensen en blazen met die hcg!

3. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fee: Jaaa, ik zie hem ook!! Super. Je kon je dus niet inhouden haha ;) Woensdag nog een keer en dan hopelijk nog duidelijker.

4. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    @ fee jaaa ik zie m ook!! gefeliciteerd!!

@valley, ik mag woensdag testen, maar omdat ik ook niet kon wachten heb ik vanmorgen getest.. helemaal wit.. ik was gisterochtend zooooo ziek dat ik dacht ik ben hartstikke zwanger en heb voldoende HCG wat me zo ziek maakt.. maar niet dus..
    Tja wachten duurt echt lang!! ik ga proberen morgen niet te testen en dan woensdag pas!

Als ik deze maand niet zwanger ben, dan sla ik de komende 2 maanden denk ik over. wat zouden jullie doen? Wij gaan eind oktober naar Thailand.. als ik niet nu zwanger ben, maar wel nog voor die tijd, zit ik in de eerste 3 maanden met eventueel alle kwaaltjes. Vorige keer had ik geen last v misselijkheid ed, maar je weet het natuurlijk bij een 2de niet.. zouden jullie gewoon door klussen met kans op misselijkheid op vakantie (ik vind misselijkheid namelijk echt verschrikkelijk, zeker als je zolang moet vliegen) ..

Maar ja alles kan nog..

Fijne dag vandaag dames!

5. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @FEE: Yay! :D

@Beeps: Lastig. Denk je dat je het zelf 'trekt' om maanden te wachten?

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Fee: jaaaa ik zie het ook!!! Gefeliciteerd!!!

Grietje: jeetje wat schrikken zeg!! Hoop dat het niks is:(

Beeps: lastig!! Ik was ook heel erg misselijk.. Maar niet elke zwangerschap is natuurlijk hetzelfde..

Mijn schoonzusje is ook zwanger!!! Eindelijk na 1,5 jaar.. Zou leuk zijn als ik nu ook zwanger zou zijn deze ronde:D

Vandaag een bruiloft dus ga me zo maar klaar maken ...

7. Kimmy

Kimmy Actief lid

25 jun 2010
    315
    0
    0
    @ fee: wow, ik zie ook een streep, spannend!!

@ Beeps: lastig, ik zou zelf niet langer kunnen wachten en het gewoon aan het lot overlaten, maat ik had vorige keer ook bijna geen last van misselijkheid..wat zegt je gevoel? Kan je dek je 2 maanden wachten?

@ hier: vorige week ziek geweest. Ongi is nu helemaal weg. Ga straks ovutesten kopen, wil nu echt m'n ei vinden ;). Ik begin dan vandaag gelijk, omdat m'n cyclus iets kort is. Em dan aan de klus :p

8. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Fee, ik zie hem ook! Heb je vandaag weer getest? Of wacht je een paar dagen?

Beeps, ik persoonlijk zou niet wachten. Maar dat komt omdat wij best lang bezig zijn geweest voor mijn zoontje. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Misselijk in het vliegtuig is idd niets. Maar wel voor een heel goed doel natuurlijk ;)

Kimmy, fijn dat je weer opgeknapt bent!

Sanjor, gefeliciteerd met je schoonzsje! Veel plezier vandaag op de bruiloft, het is er mooi weer voor

Sonja, hoop snel duidelijkheid voor je!

Grietje, wat naar. Wanneer krijg je uitslag?

Hier een ziek mannetje, hij ligt nu weer te slapen zodat ik even kon eten en een kopje koffie kan drinken. Nu wat doen in huis! Kan ik straks me weer volledig richten op de kleine man!

9. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    @Sanjor, jeetje dat is leuk! is het voor hun de eerste?

@Groen, pff zielig zeg, met dit weer is het extra erg om ziek te zijn of om een ziek kind te hebben, hopelijk doet het slapen hem goed!

10. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Hoi

Fee: proficiat!!!!

@hier: nouja, ik weet nog niet veel meer eigenlijk. Zaterdag heb ik bijna niet geslapen omdat ik me zo'n zorgen maakte...

De bloedtesten waren twijfelachtig (eerste test vreemd maar tweede test was duidelijk negatief, dus geen zorgen). M'n huisarts ging m'n gyn op de hoogte brengen en eventueel uit voorzorg een antibiotica voorschrijven (eentje waar ik en de vrucht tegen kunnen dan).

Mijn afspraak met de gyn is op woensdagmiddag gezet (een heel stuk vroeger als eerst).

'k Heb mijn moeder nog eens uitgevraagd en die had de cirkel gezien op vakantie. Ik werd daar echt door vanalles en nog wat gebeten waardoor mijn moeder had gekeken en toch vroeg of ik daar geen jeuk had. Ik had niets gemerkt. De cirkel was volgens haar heel vaag en zo'n 4 cm diameter... De plek heeft er niet lang gestaan en m'n vriend heeft hem nooit gezien terwijl hij me elke dag met aftersun insmeerde.

Heel toevallig dus gezien.

Ik heb al een tijdje last van pijn in de rechterheup, rechterkaak en rechter kant van rug, zonder aanwijsbare reden. Volgens arts waren het ontstekingen door overbelasting.

Misschien had ik al eerder een besmetting ... maar de vlek zou willen zeggen dat ik het nog maar net opgelopen heb, ongeveer precies op het moment dat ik zwanger raakte. Dan zou het ook normaal zijn dat er nog amper antistoffen aan te tonen zijn.

Straks bel ik nog eens met m'n verhaal (kan vanaf 14u) want ik ben stilaan gek aant worden. // waarom zoek ik ook alles op op het internet

11. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    @grietje, jeetje wat heftig joh.. ik denk als ik het zo lees dat jij straks gerustgesteld gaat worden, je schrijft dat de 2de test negatief was, dus geen zorgen.. dan is dat wat ze je straks nog eens gaan vertellen.. zo'n vlekje hoeft toch niets te zeggen, die heeft er blijkbaar maar eventjes gezeten, kan van alles zijn geweest!

ik hoop dat je straks ophangt en alle zorgen kan laten varen en kunt genieten!!

sterkte!!

12. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    grietje heel veel sterkte en succes,

De mensen die zwanger zijn gefeliciteerd.
    Die wachten heel veel succes.
    Er zijn er zoveel nu ik kan het niet meer bijhouden.

13. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hier vanmorgen naar de verloskundige geweest voor een echo.
    Ze heeft hem gewoon gemaakt via mijn buik.

Het zat gelukkig in mijn baarmoeder en het hartje klopt.Ze kon nog niet heel goed meten ze denkt zelf dat ik iets minder ver ben dan 7 weken, In begin oktober krijg ik nog een echo,
    Liefs iedereen,.

Bijgevoegde bestanden:

14. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    @riv, wow wat mooi! Fijn dat het goed is! Lekker van genieten!

@FEE, das toch best een duidelijke test!:D

@grietje, hoop ook dat je na het telefoontje gerust gesteld bent!

@sanjor, wat mooi dat je schoonzus zwanger is, vind dat altijd zo mooi als het dan toch lukt bij mensen die zo lang hebben moeten wachten!
    Veel plezier vandaag op de bruiloft!

@beeps, lastig, dat is een overweging die je zelf moet maken. Wil en kan je nog 2 maanden wachten? Maar als je nu zwanger bent heb je toch ook nog kans op misselijkheid in oktober.

@hier, wachten, wachten, wachten. Ben zo bang dat we er toch nog naast zaten! Nou ja mijn man denkt dat het nu wel raak zal zijn!;)

15. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

15 mei 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    @FEE....jaaa ik zie hem ook! Alvast gefeliciteerd!

@Grietje..jee wat rot allemaal, enne niet teveel op internet kijken, dan wordt je helemaal gek!

16. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

15 mei 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    O enne wil iemand het lijstje aanpassen? hihi
    Ik ben nml uitgerekend op 2 mei 2013

Mijn NOD is woensdag of donderdag dus ik dacht laat ik toch eens een testje wagen...
    De clear blue test die ook aangeeft hoe lang je zwanger bent...

En hij gaf aan.......

ZWANGER 1-2 ( betekend 3-4 weken zwanger) !!!

Ongeloofelijk in de eerste ronde!!!
    Ben ontzettend blij maar ook ontzettend bang! Bij mijn dochter kreeg ik nml eerst een miskraam en de zwangerschap erna ging het goed...dus we zullen zien...

17. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    @riv, wow wat mooi!

@sleepy, gefeliciteerd!!!

18. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    @sleepy, geweldig! Gefeliciteerd! Snap je angst wel, heb hetzelfde gehad dus onbezonnen zul je nooit meer zijn! Maar probeer er een beetje van te genieten!

Gaat wel hard zo met iedereen!:D

19. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    ik werk met ouderen.Het is mijn passie om al die o
    Nou ik ben vanmorgen denk ik ongesteld geworden.. alleen normaal bloed ik altijd best erg.. en nu kan ik een hele dag met een klein inlegkruisje.. heb ook totaal geen ongesteldheidsklachten.. dat scheelt dan weer..
    en innestelingbloeding 3dagen overtijd lijkt me gek dus ga maar naar de volgende ronde!

gefeliciteerd en succes allemaal.. hopelijk kan ik gauw op de roze wolk mee!

20. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    @FEE: nou dat is toch wel duidelijk hoor :D

@BEEBS: wij gaan in november naar Egypte en heb helemaal niet bij stil gestaan dat mocht het voor die tijd lukken dat met misselijkheid enzo. Bij de eerste ben ik nauwelijks misselijk geweest, en ik zou echt geen 2 maanden kunnen/willen overslaan. Dus wij gaan gewoon lekker door! Misschien ben ik voor die tijd nog niet eens zwanger.

@ Sleepy. Gefeliciteerd! Spannende tijd nu zo te lezen. Geeft wel moed in de eerste ronde zwanger. Wij zijn nu ook in de eerste ronde, zou geweldig zijn als t nu ook raak is!

Deel Deze Pagina