Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 riv-----------------5 April 2013 mamamooimeisje------16 april 2013 grietje 77----------13 april 2013 krabbeke------------22 april 2013 ? blauwespeen---------26 april 2013 Sleepy84------------2 mei 2013 Bezig voor een tweede NOD Redrose82------------20 Juli - overtijd! BellaNoa-------------25 Juli - overtijd! MoessieLin-----------2 Aug - overtijd! Stando---------------10 Aug - overtijd! Kimmy----------------16 aug - overtijd! FEE88----------------21 Aug Beeps----------------22 Aug Valley82-------------23 Aug Mammamia-------------25 Aug ricmar94-------------25 Aug aggy-----------------26 Aug Groen29 -------------28 Aug Tinkerbell1987-------30 Aug MiniMe81-------------06 Sep Sanjor---------------10 sept Froggieh-------------11 Sep Pleak----------------14 sept SonjavT--------------21 sep Gezellige mee kletsers Moon81 Guusje27 Doortjuh Muisje88 2g4e-----------------(wachten op huisje) Naad24 Senna999 aannaa angellinda beebje082011 fredje
@Sleepy: Gefeliciteerd!!! @Grietje: Ooh wat K*T zeg! Zoiets komt nooit op een goed moment, maar nu is het wel extra shit natuurlijk. Heeft hij wel gewoon recht op WW? Hopelijk vindt hij snel wat anders! @Leeuwtje: Ik vind het een goed idee om de lijst op te schonen. Dan wordt het ook wat overzichtelijker, en sommige dames zijn alleen de eerste dagen van het topic geweest, en daarna nooit meer. @Ricmar: Kaartje ziet er goed uit, kan nog alle kanten op (ook de roze!)
Sleepy: gefeliciteerd!!! Hier: ja, hij heeft ook gewoon recht op WW Maar tis een slag in het gezicht he...
Leeuwtje: mijn idee!! Schoon het maar op! @ grietje.. Ik was ook overbodig na een re-organisatie. Maar ben heel goed terecht gekomen door het sociaal plan.. Hebben ze dat niet bij je man z'n werk? Vandaag aan de poets! Lisa is op het Kdv dus kan ik in een ruk door.. Als het zonnetje zo nog door komt even in de zon zitten
@grietje, wat een pech zeg! Zo niet leuk! Hoop dat het snel weer goed komt. @Sanjor, lekker he even een dagje zonder dreumes! Kan je tenminste even wat doen. Hier ook een dagje naar pake en beppe. @leeuwtje, schoon maar lekker op! @Beeps, het kan nog! Duim duim! @hier, ook nog steeds op het wachtbankje. Gaat me niet snel genoeg, ben zo benieuwd!
@Grietjes....jee meis wat ontzettend rot zeg! Sterkte @Leeuwtje...goed idee opschonen...wil je mij dan op 30 april zetten als uitgerekende datum? Had verkeerd gerekend....En ik kan het via mijn tel. niet aanpassen
Leeuwtje wil je mij op roze zetten?!!!!!!!!! Denk dat ik kan stellen dat ik zwanger ben ... met middagurine en net daarvoor geplast... Yeeeeeeh haha heb een kv 2v5 test gedan wat houdt ik toch van die dingen binnen een seconde!!
@ fee: Jeeee goed nieuws! Mooie test hoor! Gefeliciteerd! @ sleepy: ook goed nieuws, jij ook van harte! @ gaat goed hier met al die zwangeren! Nu duim ik voor de rest en voor mezelf hihi! @ riv: mooie echo! @ nieuwe nod: 7 september! Wil iemand voor mij lijst aanpassen, lukt niet op m'n iPad
@fee: jeueuj, wat goed! das een hele duidelijke @Grietje: dat is vervelend, ik heb het zelf ook gehad vorig jaar. Je hoort het ook overal in je omgeving. Sterkte ermee. @sanjor: zo das lekker, zou ook wel zo'n dagje willen . Ik ben gebonden aan zijn slaaptijden als ik wil poetsen en als hij bij de gastouder is dan werk ik zelf haha. @iedereen op het wachtbankje: spannend, ik duim voor jullie! @hier: zijn gangetje, lastig om mijn mond te houden. Vandaag bijna mijn mond voorbij gepraat bij een collega Even mopperen: schrikken jullie ook elke maand van de rekening van jullie kinderopvang (als je die hebt) das toch nie normaal meer :x Zo...dat moest er even uit...
@ krabbeke: ja enorm, hier ook iets van 640 euro. Krijgen nog wel iets terug gelukkig,maar vgl mij wordt het volgend jaar weer duurder. Dochter gaat 2 dagen, maar laat staan met 2 kids
@krabbeke, je schrijft over een gastouder, is die ook zo duur dan? Ligt er ook aan hoeveel je werkt natuurlijk maar ik betaal gemiddeld 250 voor 2 dagen bij een gastouder.
Hier voor ong. 10 uur per week naar de gastouder. Wij betalen 6,15 euro per uur. Dit is incl. de bemiddelingskosten van het gastouderbureau. Maar ik ben wel een beetje aan het rond zoeken of het niet goedkoper kan. Omdat ik niet altijd hele dagen werk, soms maar 3 uur, is een kdv niks voor ons. Die zijn niet flexibel genoeg. De afgelopen maand veel extra gewerkt, voor 54 uur moeten we 332 euro betalen. Weet eigenlijk niet echt of het goedkoper zou kunnen
mooie test fee @ krabbeke, ik vind 6.15 voor een gastouder best duur. Aan mijn gastouder ben ik 5.90 kwijt, scheelt een een maand (laat staan jaar) toch behoorlijk veel!
@FEE....gefeliciteerd !!!! en we schelen maar 3 dagen samen, wat leuk ! @Krabbeke ja hier een rekening van 851,- en we krijgen 519,- terug.... Ik weet wel dat je voor een tweede kindje meer terugkrijgt dan voor de eerste...
Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 riv-----------------05 April 2013 mamamooimeisje------16 april 2013 grietje 77----------13 april 2013 krabbeke------------22 april 2013 ? blauwespeen---------26 april 2013 Sleepy84------------30 april 2013 FEE88---------------30 april 2013 naad24--------------? Bezig voor een tweede NOD Beeps----------------22 aug Valley82-------------23 aug Mammamia-------------25 aug ricmar94-------------25 aug aggy-----------------26 aug Groen29 -------------28 aug Tinkerbell1987-------30 aug MiniMe81-------------06 sep Kimmy----------------07 sep Sanjor---------------10 sep Froggieh-------------11 sep Pleak----------------14 sep SonjavT--------------21 sep Gezellige meekletsers Guusje27 2g4e-----------------(wachten op huisje)