Hallo dames, Allereerst leeuwtje van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan! Ik heb begin april mijn spiraaltje laten verwijderen en zit nu in ronde 3. Mijn eerste 2 cyclussen waren prima, alleen zit ik nu alweer op dag 40 en nog geen posi test in handen gehad... Heb sinds vandaag wel wat meer krampjes en steekjes en behoefte aan chocola, teken dat de ongi er aan komt. en zo niet... dan test ik einde van de week nog een keer... spannendddd...! Succes allemaal! Groetjes, mammamia
Voor Etienne was ik aan de pil en had ik ook een onregelmatige cyclus van soms wel 70 dagen! Raakte toen na 8 maanden zwanger, maar was mijn 5e cyclus... nu dus spiraaltje gehad (minder hormonen) maar vrees ik weer op onregelmatige cyclus... slik wel etos zwanger worden pillen en toen ik die bij Etienne slikte raakte ik in die ronde zwanger haha... Ben trouwens 30 jaar, manlief ook. ruim 10 jaar samen, 7,5 jaar samenwonend, 4 jaar getrouwd. Werk op een kinderdagverblijf. Meer weten? Ik hoor het wel... X
Ik heb ook regelmatig een erg lange cyclus. Nu lijkt het weer zo te zijn nou ja, het is de eerste keer gelukt, nu vast ook weer Ik hoor wel vaker over de Etos zwanger worden pillen, wat zijn dit voor pillen en wat voor bijzonders is hier aan dan?
Hoi allemaal. Wij willen ook voor een tweede gaan.onze dochter is wel pas 15 maanden maar aangezien deze zwangerschap een wonder was (toch spontaan zwanger nadat we op ee icsi-lijst stonden) willen we vroeg beginnen .volgende week een afspraken bij de gyn..maar hoop stiekem dat de mmm ons dit keer bespaard blijft.. Liefs
Mag ik meekletsen? Wij moeten alleen wel eerst ons appartement verkopen maar zodra we een huisje hebben (hopelijk duurt het niet al te lang) gaan wij ook voor de tweede.
Goed idee ! En als jij hem wilt maken graag @ andere nieuwe damens: Welkom Ik ga nu weer proberen te slaPen. Dochter spoOkt. Dus was ff kort.....
Slaap ze Wat is dat momenteel met 3 uur 's nachts? Mijn dochter was afgelopen nacht ook al wakker op die tijd.
De Lijst Naam Zwanger NOD Bevaldatum Sanjor ? - MiniMe81 ? - Moon81 ? - Guusje27 ? - riv 30 Juli - Kimmy 22 Juli - Krabbeke ? - Doortjuh ? - BellaNoa 25 Juli - blauwespeen 13 Juli - Muisje88 ? - 2g4e ? - Leeuwtje83 Ja 16 Juli 24 Maart 2013 Beeps ? - flippo ? - Naad24 ? - Senna999 ? - Stando ? - aannaa ? - mamamooimeisje ? - angellinda ? - FEE88 ? - Pleak ? - Ros84 ? - beebje082011 ? - aggy ? - Tinkerbell1987 ? - MoessieLin ? - mammamia 7 Juli - ricmar94 28 Juli - fredje ? - Redrose82 20 Juli -
Let maar niet op het feit dat het niet mooi uitgelijnd staat (stom forum). Ga ik nog proberen te fixen.
De Lijst Naam Zwanger NOD Bevaldatum Sanjor 31 juli - MiniMe81 ? - Moon81 ? - Guusje27 ? - riv 30 Juli - Kimmy 22 Juli - Krabbeke ? - Doortjuh ? - BellaNoa 25 Juli - blauwespeen 13 Juli - Muisje88 ? - 2g4e ? - Leeuwtje83 Ja 16 Juli 24 Maart 2013 Beeps ? - flippo ? - Naad24 ? - Senna999 ? - Stando ? - aannaa ? - mamamooimeisje ? - angellinda ? - FEE88 ? - Pleak ? - Ros84 ? - beebje082011 ? - aggy ? - Tinkerbell1987 ? - MoessieLin ? - mammamia 7 Juli - ricmar94 28 Juli - fredje ? - Redrose82 20 Juli - Ik heb hem voor mezelf even ingevuld het is natuurlijk wel een beetje natte vinger werk he.. Is pas me eeste ronde. Maar vorige keer na 9 jaar de pil had ik een normale maand zeg maar (kan even niet op het woord komen hahaha)
Echt vreselijk is het! Ze wilt niet gaan slapen in de avond, ze wordt continu wakker en in de nacht ook weer... Is er niet ergens een sprong met 20 maanden?? Echt om knetter van te worden hahaha Ik heb sinds gisteren buikkramp.. Echt van die ongi krampen.. Zou dat mn ei kunnen zijn? Normaal voel ik die niet.. En dacht ook niet dat het een paar dagen kon duren die kramp? Nou ik ga de kleine uit bed halen en de race tegen de klok beginnen
mijn nod is rond 23 of 24/7. hier ook zo een nachtbraker, ben er 2x uitgeweest vannacht om de speen terug te geven. ze beseft snachts nooit dat ze dat ding ook zelf terug kan doen pff vermoeiend. dus ik zit nu heerlijk met wallen onder mn ogen. ovulatiepijn; volgens mij duurt dat toch niet langer als een dag? ik voel het bijna nooit heel soms een paar uur wat steken maar mn ei komt dan pas en dag later. misschien de pijn van dat het eitje op springen staat? hier geduldig (ahum) aan het wachten tot mn nod. bij ieder dingetje denk ik van ohh had ik dat toen ook? vind het wel spannend hoor.
Wat leuk die lijst! snap alleen niet hoe het allemaal werkt om over te nemen, mijn NOD is 21 juli maar ik ga vrijdag al proberen te testen want dan ben ik jarig, zou het mooiste kadootje zijn wat ik me kan wensen!! Hier ligt de kleine sinds 19u gister nog te slapen.. gelukkig ben ik vrij op dinsdag! Ik heb wellicht een tip op die speen die snachts uitvalt: wij doen een speendoekje aan de speen, die maken we met een veiligheidsspeld aan de binnenkant van zn slaapzak vast, zo kan de speen nooit ver weg vallen en vindt hij hem altijd zelf! groetjes!
Leeuwtje gefeliciteerd!! Heb mezelf ook ff ingevuld... Naam Zwanger NOD Bevaldatum Sanjor 31 juli - MiniMe81 ? - Moon81 ? - Guusje27 ? - riv 30 Juli - Kimmy 22 Juli - Krabbeke ? - Doortjuh ? - BellaNoa 25 Juli - blauwespeen 13 Juli - Muisje88 ? - 2g4e ? - Leeuwtje83 Ja 16 Juli 24 Maart 2013 Beeps ? - flippo ? - Naad24 ? - Senna999 ? - Stando ? - aannaa ? - mamamooimeisje ? - angellinda ? - FEE88 ? 18 juli Pleak ? - Ros84 ? - beebje082011 ? - aggy ? - Tinkerbell1987 ? - MoessieLin ? - mammamia 7 Juli - ricmar94 28 Juli - fredje ? - Redrose82 20 Juli - Ben echt zo benieuwd zit dus in de eerste ronde alleen ontrekkingsbloeding gehad van de pil... nog geen tekenen van ongesteldheid. Is hier iemand die de testen van zwanger en kids (heeft) gebruikt? ik heb ze gisteravond besteld dus komen ze waarschijnlijk morgen binnen... Is er nog iets waar ik op moet letten vals positief etc?
Ik laat bij mezelf een ? staan, durf niet te zeggen wanneer m'n nod is......moet afwachten hoe m'n cyclus is. Ben benieuwd