Truste!!! Hier is het rotweer! Vorige week boven de 30 graden en nu de helft met stromende regen en onweer
@Sanjor....heey da's toevallig.... WFT Basis heb ik al en WFT Consumptief en WFT Schade ook....Nu WFT Leven en Hypothecair krediet nog....inderdaad erg pittig! Werk jij ook in de financiele wereld? Ik werk bij een bank.... @allemaal....wat een weer he? Dadelijk ff luchen met man en dochter en na haar middagslaapje nog ff de stad in, koopzondag...We willen het duplofamiliehuis gaan halen. Is nu met 15% korting en ik heb nog vvv bonnen ter waarde van 30,- dus das leuk shoppen! Zetten we dan op zolder voor sinterklaas alvast...
Nee werk in de verkoop hahaha. Maar werk wel voor me moeder op een administratiekantoor. Ik heb financieel bloed in me (schijnt) en dacht is nooit mis een diploma van wft. Ben al 2 jaar bezig hahaha. Begon tijdens me zwangerschap. Tijdje niet gedaan en nu weer opgepakt. Wil uiteindelijk wel de financiële wereld in
O leuk! Ja als je de financiele wereld in wil dan is het WFT basis diploma heel waardevol! Is bijna overal verplicht tegenwoordig. Ik vond Basis en Schade erg moeilijk de rest valt gelukkig mee....
Hier doen we weinig op vrijdag en zaterdag avond. Ik ga meestal een van de avonden weg, naar vriendinnen. De andere lekker op de bank hangen. ik hou wel van het burgelijk leven. Hier een hele, hele rustige zondag tot nu toe. Ik was er om negen uur uit. Me man slaapt nog steeds Ik heb ons jochie eten gegeven. Die was na een ruim half uurtje al moe, dus weer in bed gedaan. En die slaapt nog. Lekker even tijd voor mezelf alles te doen wat ik de hele week al wou doen! Heerlijk soms. Maar inderdaad, wat een weer weer hier in NL. Vorige week 30 graden en nu regen, regen en nog eens regen. Geniet van het weekend allemaal
Wij hebben hier ook echt een relaxte zondag...8 uur wakker...9 uur naar beneden...toen gingen manlief en dochter een heel dorp bouwen met de duplo en kon mama ff lekker boven een stofdoek overal doorheen halen...ff gelunched en nu dochterlief lekker op bed en papa en mama nog in pyama ff bankhangen...straks nog ff naar de koopzondag en dan vanavond lekker op de bank gooische vrouwen kijken! I love lazy sunday!
Blauwe speen, zooo jouw man kan uitslapen zeg! Sleepy, ligt dus niet aan mij dat het lastig is! Hoe is de vraagstelling op het examen? Is het een lastig examen?
Hoi, Hier ook regen hoor... @wakker wordertje: ja , hier ook, sinds een week elke nacht een keer rond 4u... @ vrijdag zaterdagavond: tja, soms tv, soms familiebezoek en soms krijgen we zelf bezoek. De weekends zitten altijd wel redelijk vol @ financiele wereld: niets voor mij, ooit zelfstandig geweest, pff, wat een drukte met die facturatie en doktersbriefjes enzo... Een ex van me, 10 jaar geleden hoor, zat in de bankwereld, hoofd zelfs. Ik begreep eigenlijk niet veel van wat ie deed... Geef mij maar de paramedische sector @hier: man is redelijk depressief om wat gebeurd is, vrijdag gingen we de firmawagen, laptop en gsm afgeven. Echt pijnlijk, vooral omdat er niet echt een goede reden werd gegeven, komt over alsof ze hem gewoon beu waren... Hij voelt zich wat bedrogen denk ik. Tis moeilijk om hem op te beuren @ echo: nou, die was goed zoals gezegd, maar blijkbaar had mijn baarmoeder al een grootte die past bij iemand van 10 weken terwijl ik 6 weken was... Toen is ze beginnen kijken of het er geen twee waren! Ik ben eigenlijk wel blij dat het niet zo is!
Even een vraagje.. Gisteren was m'n ei als het goed is.. Ik kan of vanavond of donderdag weer klussen. Eigenlijk heb ik vanavond geen zin. We hebben gisteren wel geklust. Wat zouden jullie doen?
Geen zin = niet klussen. Tenminste zo denk ik erover. Als je gisteren geklust heb hoeft het vandaag niet. Donderdag heeft het voor je ei geen zin meer. Maar wel voor de lol tegenvraag: plan je het altijd zo? Omdat je nu al weet wanneer het deze week kan.
Hahaha nee normaal niet.. Maar m'n vriend werkt ook vaak avonddiensten. Ik zie hem dan niet. En nu voor mn ei denk ik vast vooruit.. Als het klussen vanavond nog zin heeft dan wil ik het best doen,. Ik heb vandaag ook wel wat kraampjes en steekjes. Dus mss pas vandaag me ei.. Kan ook nog.. Hmmm mss doe ik het maar voor de zekerheid. Wil niet dat ik als ik ongesteld wordt spijt van krijg.. Had ik toen toch maar geklust. Hahahaha. Heel erg dit!!
Nou, heel herkenbaar hoor. Als ik weet dat mn ei eraan zit te komen, plan ik ook wanneer we het beste kunnen klussen. Deze maand hebben we echt om de dag geklust in mn vruchtbare periode, en ja, dan moet je soms ook even zin maken Ik heb donderdag mn ei gehad. Woensdagavond voor het laatst geklust, zou wel goed moeten zijn. We hadden vrijdag ook wel kunnen klussen, maar toen hadden we allebei niet zoveel zin, dus toen dacht ik ook laat maar. Waarschijnlijk had het dan ook al geen zin meer gehad (was al meer dan 24 uur na mn ei). Nu is het weer afwachten....
Vandaag voelde ik ineens mijn ei Hier dus ook klussen wie weet kan ik dan over twee weken ook op roze Vandaag druk in ons huisje bezig geweest vanaf 07.00 dus best moe, maar ach voor de goede zaak heb ik een hoop over Vandaag was ik toch pissig op mijn schoonmoeder, Ik was dus vanmorgen al zo vroeg vertrokken naar ons nieuwe huisje, mijn man paste op ons zoontje en mijn schoonouders zouden van 13.00 tot 17.00 oppassen. Daarna kwam mijn man ook helpen met klussen. We kwamen om half 5 weer thuis, even snel onder de douche gesprongen en toen even bij mijn schoonmoeder gaan zitten m te vragen hoe het vanmiddag was gegaan. Ze keek me met zo'n verwijtend hoofd aan (eigenlijk kijkt ze meestal, maar toch.. deze keer nog erger) Ik heb hem maar een ander broekje aan gedaan, want ik had hem op de grond gezet en toen zat er stof aan zijn broekje, nou meid jouw (waarom mijn ??) vloer is echt niet goed schoon hoor! Gelukkig kon ik nog een ander broekje vinden (in zijn kast hangen heeeel veeel broekjes ??) sluit ze haar verhaal af met: Die ARME jongen? Ik ontplofte bijna tot ik realiseerde dat mijn zoontje erbij zat en zei zo rustig mogelijk: Ik vind het niet zo leuk dat je dat zo zegt, antwoord ze gelijk: nou het is toch zo. Toen ben ik er maar over opgehouden. Ik had vanalles kunnen zeggen om mijzelf te verdedigen, maar ik had er niet eens de puf meer voor. Toch jammer, ik doe zo'n mijn best om alles met de verhuizing zo stress-loos mogelijk voor mijn zoontje en man te laten verlopen, zorg dat alles steeds spik en span is (behalve vandaag dan) en probeer ook nog heel veel in het huis te klussen als ik oppas voor de kleine kan regelen of als mijn man thuis is. Haar opmerking raakte me echt. zucht, maar ja, loslaten maar ik kan er verder toch niks mee.. Maar moest het even kwijt @ grietje, rot hoor voor jou en je man! Hopelijk voelt hij zich snel wat beter! Vraagje over je echo, weet je waarom je baarmoeder dan al de grote heeft van een zwangerschap van 10 weken?
Pleak, dikke knuffel! Schoonouders zijn soms heel lastig!!!! Moet jij alleen klussen in het huis? Kan je man niet meehelpen? Of heb ik het niet goed begrepen? @minime, gelukkig ben ik niet de enige die het pland.. Toch vanavond voor de zekerheid geklust! Heb de hele tijd steekjes rechtsonderin dus mss vandaag toch me ei.. Me schoonzusje smste net dat ze een vmk heeft gehad.. Balen!
Mijn man helpt wel zo veel mogelijk mee met klussen, maar hij heeft het net heel druk op zijn werk en moet erg veel overwerken. En ik ben er meestal ook iets handiger er in. Je hebt het dus wel goed begrepen Balen voor je schoonzusje zeg! enne over ei.. over 2 weken testen en dan weet je meer spannend
@Sanjor: Och, nee toch? Knuffel voor je schoonzus! @Pleak: Goed van je dat je je in wist te houden t.o. je schoonmoeder!
@grietje, poeh heftig zeg voor jou en je man. Hoe voel jij je eronder? Dat je man zijn baan verliest is één ding, maar dat hij ook nog zo verdrietig is is natuurlijk extra erg.. God zij dank heb je maar 1 kindje in je buik.. moet er niet aan denken dat het er 2 zijn hier, ik ken de verhalen wel hoor: willen er nog 1, krijg je er 2.. Maar ja, eigenlijk ook rijkdom natuurlijk! @Pleak, verschrikkelijk je schoonmoeder, hoe durft ze!!!! Knap dat je rustig bent gebleven! Ik heb ook zo'n rotschoonmoeder, toen ik 40w5d zwanger was heeft ze me uit staan schelden!! vervolgens 16 weken op zich laten wachten om de kleine te komen bekijken.. kutwijf.. @sanjor, wat erg van je schoonzusje, bah zeg.. @hier, ik heb al moeite met mijn broeken, slaat nergens op maar ik heb al een buikje wat ik vorige x bij 9 weken had, echt een strak tuutje (vol met darmen die me beheurlijk dwars zitten!) ga vandaag de vk bellen! Fijne dag dames!
Goedemorgen Vannacht een rustig nachtje gehad gelukkig. Het is trouwens niet zo dat hij echt wakker wordt, maar je hoort hem dan kreunen, zeuren en mopperen half in zijn slaap. Maar ja, ik lig er toch wakker van @Sanjor: Goed dat je gister toch zin gemaakt hebt, hihi. Hier was het tot 3 x zo dat als ik buikpijn kreeg en dus dacht dat ik me ei had, maar toch nog even aan de klus gingen, ik 2 weken later zwanger bleek te zijn. vervelend van je schoonzus. @Pleak: He bah dat kun je er nu echt niet bij gebruiken. Een beetje stof...lekker belangrijk. Hier altijd wel kattenharen in huis en dus ook op zoontjes broek. Ookal stofzuig ik elke dag je kunt het niet voorkomen met 3 (langharige) katten. Gelukkig heeft mijn schoonma het ondertussen wel geaccepteerd @beebs: ze zeggen dat je bij een tweede eerder een buik krijgt
Hoi dames! @ pleak: bah wat een kreng is jouw schoonmoeder, knap dat je zo rustig bleef hoor! @ sanjor: goed aan de klus geweest! Nu hopen op een mooie test over 2 weken @ hier: ik had vrijdag rond 18uur nog een nega ovu test, zaterdag was die vanaf 12 uur 2x posi en zondag weer nega. Dus denk dat m'n ei is geweest. Vrijdag en zaterdag was last van buik gehad en at was zo dag helemaal weg. Ik gok dus dat m'n ei in de nacht van zaterdag op zondag is geweest. Stond op de bijsluiter 24-48 uur na begin van de piek. we hebben donderdag, zaterdag en zondag geklust. Hopelijk goed werk verricht
@ onrustig slapen: pfff ons meisje sliep altijd heerlijk door, behalve als ze ziek was of tandjespijn had. Nu zijn de afgelopen 2 maanden 4 hoektandjes doorgekomen, waterpokken gehad en alles lijkt achter de rug, maar nog steeds erg onrustig en veel wakker worden..hopelijk snel voorbij. Vannacht ook uurtje onrust en nu slaapt mevrouw nog zo maar even wakker maken voor ontbijt,,