Ik heb dat 1 keer gezien, vond het zo bizar! Ging over een vrouw die buikpijn kreeg in bad en toen bleek ze dus achteraf aan het bevallen te zijn maar vond het allemaal wel héél groots gebracht..
Het klussen valt wel mee hoor, het zijn geen grootste dingen, dan zou ik misschien toch ook wel afhaken maar verder vind ik het wel leuk om te doen. Maar ik mis wel een paar extra handen. Mijn vader komt elke avond een uurtje helpen, mijn moeder heeft geholpen met schoonmaken, maar daar gaat het verder niet zo lekker mee, vandaar 'maar' het uurtje van mijn vader. Mijn schoonouders passen soms op, maar dat gaat niet echt zonder slag of stoot, mijn schoonmoeder moppert steeds als we het vragen, zegt dingen als 'maar ik heb zelf ook een huishouden' dus die vragen we maar zo min mogelijk. Een vriendin van mij past 's avonds soms op maar dat zijn max twee avonden in de week. het is dus een beetje behelpen. Maar uiteindelijk komen we er wel Het andere 'klussen' mijn man heeft toevallig nu ook net avond dienst, gister dacht ik mijn eitje te voelen, maar ik had vandaag ook van die krampjes dat ik toch weer ging twijfelen. Hij is al om 21.30 uur thuis, alleen ben ik nog een tijd in het huis bezig geweest en hij is moe dus vanavond zit er verder ook even niet in, maar gister wel dus hopelijk is dat al voldoende. Kan daar toch behoorlijk ongeduldig van worden haha ik hoop zo over twee weken op een positieve test, zeker als je alle goede berichten hier lees dan gaat het helemaal kriebelen
@Buikfotos: Ik zal er ook eens eentje maken wanneer ik weer thuis ben, hij groeit al aardig Ben mijn buik ook steeds aan het aaien, wat eigenlijk niet zo logisch is. BM zit nog zo laag, ik ben mijn darmen aan het knuffelen @Wachtdames: Mijn duimen draaien voor jullie! @Niet weten dat je zwanger bent: Daar was nog een topic over laatst op ZWP, het komt vaker voor dan je denkt. Ik probeer het te vinden, maar de zoekfunctie hier is behoorlijk bagger.
@ pleak, hopelijk is het raak! Testen we over 2 weken allebei positief!! @leeuwtje, haagahahhahaha lig helemaal in een deuk om je berichtje! Las het in bed al en moest lachen.. Me vriend keek me echt Heeel raar aan dat ik tegen me telefoon aan het lachen was hahaha Ik heb vandaag teamuitje tot 22.00 uur.. Geen zin in.. Ze gaan de nieuwe strategie tonen enz. En we zitten op een boot.. Hmmm zin maken dan maar
Mijn buurmeisje was al 5 maanden zwanger eer ze het doorhad... Ze nam haar pil nog en werd ongi. Ze is in die tijd naar 3 of 4 festivals geweest, ze is bevallen van een gezonde jongen... @ financieel: ja, dat gaat gelukkig wel, vriend wordt ook nog 6 maanden uitbetaald... Wij waren bedrijfswagen, laptop van het werk, gratis telefoon, ... gewoon. Heel wat luxe die we kwijt zijn. Ik heb wel nog een eigen wagen en ons kdv is niet duur dus we redden ons wel
grietje hopelijk vind je man snel een andere baan en kunnen jullie samen gaan genieten van jullie zwangerschap, Komt goed. En zet hem op.
@leeuwtje: hahaha Lol!! @griet: gelukkig dat jullie het nog wel redden, dat kun je er anders ook niet bij hebben nou. vervelend allemaal, ik hoop dat hij snel iets anders heeft. @tlc: bij ons zit tie op 19...ziggo Ik vond 'one born every minute' ook altijd wel leuk. Komt nu niet meer, maar ook wel echt amerikaans! @hier: bleh! Geen top dag vandaag, vreselijk moe. Ik zie er niet uit, bleekjes, haar zit vreselijk...en nu ook nog eens erg misselijk.
Bedoel je deze? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/244607-verhalen-over-niet-weten-zwanger-bent.html
He meiden breek even in op mijn vakantie! Snel even een beetje gelezen maar geen nieuwe zwangeren volgens mij?? @sanjor, naar van je schoonzus bah dat zijn vervelende berichten. @grietje, ook nare berichten maar fijn dat jullie niet direct in de problemen zitten @pleak, schoonmoeders!!! zucht.... @ one born every minut is nu ook op tv, weet zo niet meer welke dag en zender Afgelopen weekend getest en omowit helaas Ben nog niet ongi maar heb wel het gevoel het te worden. Als ik morgenvroeg nog niet ongi ben dan heb ik nog een testje liggen. Je blijft toch een beetje hoop houden he?
Ik ga heel hard voor je duimen! Zolang je nog niet ongesteld ben is er hoop toch? Die krampen hoeven niets te zeggen, toen ik net zwanger was van mijn zoontje had ik steeds van die krampen. (duim duim duim ) Fijne vakantie verder en hopelijk morgen goed nieuws
@TLC....ik kijk op die zender altijdnaar extreme couponing...geweldigprogramma! @allemaal....ff korye reactie hier want zit via me tel hier e n leest en schrijft niey zo makkelijk. Hier gaat t goed! 5,1 week zwanger en voel me goed, alkeen wat moe. gisteten bij verloskundige aangemeld en 18-09 eerste afspraak en dan21-09 bij 8,5 week eerste echo in t echocentrum. helaas heeft onze verloskundige geen echoapparatuur. Wel leuk zijn dezelfde verloskundigen nog als bij mijn dochter! Sorry voor de spelfouten....stomme telefoon! Waar is t lijstje? Kunnen we weer zien wie wanneer test, spannend!