@Beeps: Oeh wel even spannend! maar inderdaad hoeft niets te betekenen, maar kan me voorstellen dat je ongerust bent. ik hoop op een goede afloop! @Lijst: Jeetje al bijna de helft van de lijst op roze! Wat goed zeg! hopelijk mogen wij (de rest) snel volgen @Blauwespeen: Van wanneer is jullie zoontje? @TLC: Ja ik heb geloof ik alle afleveringen van I didnt know I was pregnant gezien (wordt vaak herhaald). Ik heb heel vaak gedacht dat ik misschien ook wel zwanger was zonder het te weten (toen ik nog niet zwanger wilde worden). Best eng dat dat dus blijkbaar kan! Nu zou ik dolgraag zwanger willen zijn, maar dan wil ik het wel graag weten van tevoren, dan kan ik er tenminste voor de volle 100% van genieten (aangezien dit ook mn laatste zal zijn) @Werk: pfff ja jammer dat de arbeidsmarkt zo slecht is nu. Ik zou graag ook een geheel nieuwe uitdaging aangaan, maar ik wacht nu eerst tot de (hopelijk) tweede er is. Wel zo veilig voor mn contract. Daarna heb ik alle tijd om iets anders te zoeken (en hopelijk zijn er dan weer wat meer vacatures) @Minniej: Welkom! Klets jij niet ook mee bij het NOD-lijst-topic? @Beeps: Als je gewoon de vk belt en je uitlegt waarom je je zorgen maakt, dan doet ze het misschien wel gratis. De verloskundige die ik had deed daar niet zo moeilijk over. hopelijk bij jou ook het geval!
@ MinnieJ; welkom @miniMe; veel op roze he! @ Beebs; Ik hoop voor je dat je snel een echo kan krijgen! Ik heb in mijn vorige zwangerschap ook een keer zelf een (pret)echo gehad omdat ik me zoveel zorgen maakte en even geruststelling nodig had dmv een echo. Nou had ik een zeer gecompliceerde zwangerschap en in het ziekenhuis al erg veel echo's maar had toen gewoon even een kijkje in mijn buik nodig zonder allemaal medische rompslomp. Achteraf was ik er erg blij mee , kleintje zwom vrolijk rond en ik was weer gerustgesteld.
@Beeps: Ik duim voor je meis, het kan idd 2 kanten uitgaan. Ik hoop dat je snel een echo kunt regelen. Wat dat betreft heb je mazzel in NL, daar kun je als particulier een echo regelen. Hier krijg je dat echt niet voor elkaar zonder verwijsbrief van de HA / VK. Gelukkig is mijn VK niet lastig met dat soort dingen @Lijst: Er zijn best wat dames overtijd, wanneer gaat er getest worden? @MinnieJ: Welkom! Wat is je NOD? Dan zet ik je op de lijst
Goedemorgen dames, lieve berichtjes allemaal! ik bloed nog steeds, maar nog steeds zonder buikpijn en met gespannen borsten.. heel veel meer symptomen had ik niet.. dus kan ook niet merken of die zijn afgenomen.. ik ga straks mijn vk weer bellen, om deze update te geven, en te vragen om een inwendige echo, als ik gestopt ben met bloeden. Wil ook weten als het mis is gegaan dat mijn baarmoeder leeg is. Maar een heeeel klein beetje hoop heb ik stiekem nog.. ik ken een paar meiden die hun hele zwangerschap door veel hebben gebloed en gewoon gezonde kindjes hebben.. dus ik durf de hoop nog niet te laten varen. Aan de andere kant maak ik me wel zorgen over mijn cyclus die nu dan in de war is enzo. maar het heeft geen zin om te speculeren.. sorry beetje ego verhaal, tis ook zo'n rotsituatie.. bah.. vorige week had ik nu mooie testen.. fijne dag dames
Oh meis, het is ook lastig. Klaag maar hoor, daar zijn we voor. En wat betreft bloeden tijdens de zw, mijn moeder was al iets van 3 maanden zwanger van mijn zus voordat ze erachter kwam. Ze bleef steeds ongesteld worden. Zo kan het ook. Blijf hopen, wij hopen met je mee! @MinnieJ: Ik zal je er later bij zetten, gaat lastig vanaf d iPad
He meid wat vervelend toch, ga maar gauw voor zo'n echo want een mens heeft in ieder geval duidelijkheid nodig, het lijkt me vreselijk eerst positieve testen en dan dit. Maar wie weet zoals je zegt blijft het bij wat bloedverlies, ik heb het ook vaker gehoord. Maar toch zou ik echt even zo snel mogelijk de boel na laten kijken, gewoon voor je eigen gevoel. Sterkte en bel maar gauw de VK of anders een andere praktijk die zo'n inwendige echo wil doen.
Jeetje...een maand is nog nooit zo langzaam voorbij gegaan zeg... Nog eenweek voor mijn ei...en nog 3!!!! Weken voor er duidelijkheid komt...niet leuk meer...maar ja...we moeten geduldig blijven..
hey meiden, echt super jullie lieve berichtjes! Ik heb de vk gemaild, wil ze niet elke dag op de spoedlijn storen.. heb gevraagd of ze op een of andere manier duidelijkheid kunnen scheppen dmv echo of bloedtest ofzo.. Mijn moeder heeft ook gebloed bij mijn zusje, was vervolgens een nare zwangerschap met veel bedrust, maar goed, die deed het nog zeg maar, en mijn nicht heeft bij 18 wkn zwangerschap 1 vd tweeling verloren, zitten bij ons in de familie, dus dat hoop ik ook nog ergens.. Je gaat uit wanhoop rare dingen denken, dus af en toe hoop ik nog.. ik heb namelijk nog gespannen borsten, wordt eigenlijk alleen maar erger, en ik heb geen buikpijn.. maar ja blijft gissen.. bednkt voor het medeleven ladies! @valley82, erg he, ik snap ook niet dat we zo gemaakt zijn hoor, vrouwen moeten baren, maar moeten elke keer een eeuwigheid wachten, had ons de halve maand vruchtbaar laten zijn.. snap het echt niet!
dag meiden, er is weer veel geschreven. Even bij moeten lezen. @beebs: jeetje, wat naar zeg. Ik hoop dat het allemaal goed zit en dat je snel duidelijkheid krijgt. Ik heb voor mijn zoontje een vmk gehad, maar dat was ook wel heel duidelijk. Hele erge buikkrampen, en heel veel bloedverlies, liep letterlijk leeg zeg maar Bij de zwangerschap van mijn zoontje in week 11 bruin verlies en later ook rood bloed verlies gehad. Geen krampen oid. Ik ben mocht toen komen voor een echo en alles was goed. @minnieJ: welkom! @blauwespeen: of ze je mag feliciteren? beetje vreemd, ook al zou het niet de bedoeling zijn geweest, dat vraag je dan toch niet @hier: moe...! gister om 20.15 uur al op bed. Morgen de opa's en oma's inlichten. Leuk momentje vindt ik
@krabbeke, dank je, dat geeft me een beetje hoop, ik heb veel bloedverlies, maar loop niet leeg zoals jij aangeeft, en geen krampen.. poeh haal overal hoop uit .. Super leuk om het morgen de opa's en oma's te vertellen, hoe ga je dat aanpakken?
We gaan morgen een dagje weg met zijn allen. Ze komen dan eerst hier naar toe. Onder het mom van een bedankje voor het oppassen wat ze altijd doen, geven we een bosje bloemen en iets wat ons zoontje gemaakt heeft. We willen een fotolijst geven met 3 vakjes. In 1 een tekening van T. in 1 een foto van hem en in 1 vakje een vraagteken. Kijken of ze het door hebben. Ik hoop echt voor je dat het goed komt, vreselijk om zo in onzekerheid te zitten. Ik zal voor je duimen, dikke knuf!
Ik had rond 17 weken ineens bloedverlies. Niet veel, maar bloed is bloed. Gelijk in paniek gebeld! Blijft zo schrikken!! Je hebt geen rust tot je weet waar het vandaan komt... bleek bij mij door de placenta te komen (voorliggend). Dus Beeps... hoop dat je gauw weet waar het van komt!! En die hormonen laten je gekke dingen doen en denken... Gister toevallig iemand 'One born every minute' gezien op Net5??? Daar was ook zo'n hormoon bommetje!!
@ Krabbeke: Leuk idee!!! Ben benieuwd, zullen ze toch wel begrijpen?? @ de rest: Al plannen/ ideeën hoe jullie het willen gaan vertellen als het dit keer raak is?
Nou hier heeft er weer eentje getest gisterochtend! De test bleef me veels te wit en heb m dus in de prullebak gegooid! 10 minuten later er toch weer uit gehaald om toch nog even te spieken en wat zag ik tot mn grote verbazing...een heel licht streepje! Vanmorgen een clearbleu gedaan en weer een lichte kruis! Dus meiden ik heb mn vermoeden en hoop dat ik op roze kan! Zal morgen nog weer even testen, gaan dan ook naar huis! @beeps, heb net even snel bijgelezen en wil je toch na mijn bovenstaand verhaal even succes wensen en het komt vast goed!
Sanntje..dat heb ik ook gezie..wat een krijsend mens man.. Serieus bij 2 cm al zo uit je dak gaan...jeetje dat wordt nog wat. Laatste was wel zielig...die hartslag...had ik ook met mijn dochtertje...hartslag herstelde ook niet meer maar er was geen ok beschikbaar dus mijn kindje hebben ze er uit getokken...letterlijk.. Horror....iet voor niets dat ik nu 10 jaar later pas denk aan een 2e..
Als het bij ons zover is gaan we het bekend maken door middel van slabbertjes waarop staat..allerliefste opa enz.. Mijn eigen moeder woont in Spanje... Dus dat wordt lastiger...daar moet ik nog wat op verzinnen.. Alle leuke ideeen zijn welkom! Wie heeft er een leuk idee?
@ Aggy spannend!!!! Nog eentje op roze, 't word een beetje eenzaam straks op rood Al vast gefeliciteerd!! @ vertellen: we zijn aan het verhuizen, op de deur van mijn zoontje komt zijn naam en op de extra slaapkamer willen we op de deur een vraagteken plakken en een tekst in de trant van 'verwacht op ??-??-???? Lijkt me ook wel leuk om ons zoontje een shirtje aan te doen met de tekst hoera ik wordt grote broer, maar da's iets meer standaard.
Hoi meiden, Ik heb lang niks geschreven heb het druk druk druk.... Hier nog geen ongi maar de dag is nog niet om haha Wel heb ik gister een test gedaan maar die was negatief, maar bij me zoontje teste ik ook pas na nod positief. Dus we zullen zien. Ik voel me niet zwanger heb ook geen symptomen maar ook dit had ik niet bij me zoontje. Heb alleen wel een beetje ongi krampjes dus het zal er straks wel door komen.