@beeps, wat een geduld moet je hebben! Kan me voorstellen dat je down bent! Kop op meid! @sleepy, leuk van je oma! Ik weet eigenlijk niet hoe wij het gaan vertellen, moet ik nog even over nadenken @even ego, vanmorgen weer getest en nog steeds licht streepje , hij zou toch donkerder moeten worden?
Misschien dat ik dan gewoon een week haar eigen luiers mee geef.. Ben namelijk ook geen Fan van de kruidvat luiers..
@ aggy, je bent nog op vakantie toch, anders een fotootje, kunnen we mee kijken.. had je nou gister getest of eergister? Je hoopte natuurlijk op een veel duidelijkere test! @beebs, jeeetje jij moet lang in onzekerheid zitten! Vind het wel een beetje erg lang, zo veel stress is ook niet goed. hele dikke knuffel!
@sanjor Ik wou het ook al zeggen van de billendoekjes, ik merk bij mijn zoontje dat als hij al een lichte uitslag heeft dat de billendoekjes het alleen maaar erger maken. Dus zodra hij uitslag heeft was ik hem ALLEEN maar met water, en dan lekker bepanthen erop en gaat het meteen weer weg. Geen natte doekjes bij uitslag hoor die zijn toch net te agressief. Zo dat was even snel over de luieruitslag. Beeps wat vervelend over 2 weken pas, en heb je niet al rondgekeken of je het ergens tegen betaling kan doen?
@aggy, positief is positief, bij iedereen stijgt dat hormoon toch verschillend, heb je er al een digitale test tegenaan gegooid?
@Aggy....inderdaad de HCG stijging is bij iedereen anders dus dit wil voor zover ik weer niet zoveel zeggen hoor...zolang je positief test ben je zwanger! Kan me wel voorstellen dat je twijfelt, dan doe ik ook nog steeds...hoort erbij...
zeker nog een keer bij de huisarts langs kan best wel weer een schimmeltje zijn,. heeft mijn kleine man laatst ook gehad.
Hier nog steeds geen ongi dus ga morgen ochtend testen! Dus morgen meer nieuws en hopelijk positief nieuws haha.
Wauw al veel meiden zijn zwanger zeg! Ook nog velen op het wachtbankje, succes meiden! Hier begint het steeds meer te kriebelen. nu weer iemand uit onze vriendenkring die zwanger is waarvan zoontje even oud is als Isabella. maar helaas nog geen koper voor ons appartement dus we zullen echt moeten wachten. ben wel bezig om m'n cyclus bij te houden. eerste bijgehouden cyclus was 26 dus als dat zo blijft zou dat mooi zijn. Zijn er al zwangere buikjes gepost? Ik ben dol op die foto's! Miste in het begin mijn buik helemaal niet maar dat kwam later. dus dames show jullie buikjes!
@tinkerbell: spannend!!!!! Heb je al getest? Hoe is het verder dames? Gaan jullie nog wat leuks doen van t weekend???
@2g4e, wat jammer dat jullie huisje nog niet verkocht is! Nog even geduld dus.. (iets wat ik nooit heb hahaha) @ sleepy, ik ga bij m'n vriendinnetje slapen. Haar zoontje is 4 dagen ouder dan Lisa dus dat wordt dolle boel! Haar heb ik trouwens via Zp leren kennen! @riv, ik denk dat je het tegen mij had over de ha.. Mss moet ik dat wel weer doen idd.. Ik kijk het nog even aan. Ik bedenk me nu dat ik ook gewoon direct terug kan in heg zh bij de dermatoloog.. Goeie!!!
@2g4e - na de bevalling was ik zo blij mijn oude figuur terug te hebben en had ik ook helemaal niks met zwangerschapsbuikjes maar nu mis ik het ook weer heel erg! Grappig is dat, zo is het altijd in het leven als het er opeens niet meer is realiseer je je hoe bijzonder het allemaal was @dames maar ik ben wel benieuwd ook naar de buiken, gaat het bij jullie nou sneller die buik nu bij de tweede? Bij de eerste kon iedereen het al met 8 weken zien, het ging bij mij heel snel, ik ben benieuwd hoe dat bij een tweede zou gaan. @Tinkerbell, al getest?!?
Hey meiden ik heb getest maar weer negatief dus dat word weer afwachten. Ik dacht al dat ie negatief zou zijn want voel me niet zwanger dus hoop dat ik dan nu maar snel ongi word anders word me cyclus wel heel lang... als ik volgende week nog niet ongi ben doe ik nog een test en als die dan weer negatief is dan wacht ik tot volgende maand. Heb namelijk 1 X meegemaakt dat ik een maand had overgeslagen dus we zien het wel weer.
@Tinkerbell, balen zeg, hopen dat de ongi dan snel doorbreekt! @2g4e, jammer van jullie huisje en in deze tijd is het al zo lastig. Maar wie weet komt er snel een koper! Positief blijven! @buikje, bij de eerste was er niet snel een buikje, rond 17 weken ergens denk ik maar nog heel klein. Ben benieuwd hoe het nu zal gaan. @hier, al terug van vakantie hoor! Streep is streep idd maar toch haha...Ga morgen een laatste test er tegenaan gooien. Voel me wel zwanger, veel buikpijn, had ik bij de eerste ook maar toen een en paar weken later. En een beetje misselijk af toe. Dit weekend verder lekker rustig aan, ben nu alles aan het wassen van de vakantie (hoezo rustig aan)
Ach wat balen, op naar de volgende ronde dan maar. Inderdaad ik denk dat je meestal toch wel voelt als je zwanger bent, vooral als je het al eens hebt meegemaakt. Ik snap nooit van mezelf waarom ik voor/op nod test, eigenlijk weet ik altijd al dat het niet raak is. Hebben jullie allemaal ook zoveel testen telkens in huis? Het is zo leuk een test te kopen vind ik, maar nog leuker als ie eens positief zou zijn!!
ach ja ik zie het wel allemaal, bij mijn zoontje teste ik ook pas op dag 42 positief en had toen altijd een cyclus van 32 dagen en op dag 40 had ik ook nog een test gedaan maar die was omo wit. dus kan nog alle kanten op hier haha. en dat ik me niet zwanger voel had ik juist ook bij me zoontje maarja daar ga je niet weer vanuit natuurlijk. ik kreeg pas kwaaltje met een week of 8. Het enigste wat ik had was die ongi krampen van te voren heb ik nu ook soms. ik heb wel veel witte afscheiding trouwens nu en als ik me goed herinner had ik bij me zoontje een dat ook maar dan wit geelig. maaarjaaa wachten wachten wachten hahaha. toen ik de eerste x zwanger wou worden was ik er ook veel meer mee bezig allemaal toen wou ik zo graag helemaal na die mk´s en nu heb ik meer van we zien wel wanneer het komt en of het allemaal wel wil lukken, en zo niet ben ik ook blij dat ik teminste 1 gezonde zoon heb, want er zijn genoeg vrouwen wie dat helemaal niet kunnen krijgen dus ik ben al blij met wat ik heb en als er nog 1tje mag komen is dat alleen maar mooi toch.
Ja proberen zwanger te raken moet je erg geduldig voor zijn. Bij mijn zoontje was ik binnen 2 maanden zwanger dus ik heb nooit geduldig hoeven zijn