@Beeps: Met deze periode kunnen ze toch ook wel een vruchtje zien, denk ik? @Tinkerbell: Het blijft spannend bij jou meis. Geen bloed geeft moed! @Testers: Roze, roze, roze! @Hematoom: Is een bloeding (Bloeduitstorting - Wikipedia). Ik heb zelf niet gebloed (gelukkig), ze zagen het op mijn echo. @Termijnecho: 17 september! @Kleding: Zit nu al een tijdje in positiebroeken, heerlijk! Die knellen niet zo. Het buikje begint al aardig te groeien En ja, ik weet het: buikfoto! Ik zal mijn man vanavond echt eens tackelen daarover Excuus voor de vertraging.
@leeuwtje.. Jaaaa buikfoto!!!! Leuk leuk leuk! Aahhh het was vanochtend 5 uur! Gisteren half 6.. Wordt er een beetje flauw van! Hopelijk morgen gewoon weer een normale tijd.. Half 7 mag ook! Hihihi Ik ga me haasten naar het werk. Ondanks alle tijd nog haast hihihi
zo wordt een spannend weekend qua testers! leuk zeg! Tinkerbell ietsje eerder, ook spannend,.. ik ga duimen! lache die hormonen verhalen! fantastisch.. eerst om de dag sex en nou geen gefriemel aan je lijf! zielig die mannen... Ik heb vrede met de echo volgende week dinsdag, ik begrijp ook dat ze niet veel kunnen doen nu, ze kunnen inderdaad een vruchtje zien, maar dan weet je nog niets. Je zou alleen dus eerder kunnen horen dat het slecht nieuws is.. Maar ik heb goede hoop, nog steeds last van mijn borsten, en absoluut geen buikpijntje gehad, dus ik hoop maar op zo'n hematoom-ding! Fijne dag dames!
Ik zit nu op cyclusdag 32, maar dat zegt niks.. ik heb nog totaal geen cyclus waar je een peil op kan trekken, ook niet gehad voor ik zwanger raakte van mijn zoontje. Ik heb toen goed leren luisteren naar mijn lichaam en deze cyclus heb ik de 26e denk ik mijn ei gevoeld. Dus spannend. ik was wel ovulatie testen gaan gebruiken maar die was ik na een tijdje ook zat, bleven nagatief en ze waren op. Paar dagen later dacht ik dus mijn ei te voelen.. haha geen test meer in huis. Nou ja, van het weekend weet ik denk ik meer. @ leeuwtje Foto @ Sanjor, hier is mijn zoontje nu pas wakker aan het worden meestal is hij om half 6 toch wel klaar wakker. Dit is zo lekker rustig opstarten zo @ Beebs, nog heel even volhouden, over een weekje heb je hopelijk een super echo en kan je gaan proberen te gaan genieten. Pfft.. heb echt met je te doen hoor @ hormonen; oef ik was niet zo gezellig op bepaalde momenten toen ik zwanger was. Maar ik kon vooral vreselijk (om helemaal niets) gaan zitten huilen, haha ik huil normaal noooooit, mijn man wist niet wat hij mee maakte Ben benieuwd hoe dat deze keer is. qua gefriemel, ik was zo beroerd de eerste maanden, alleen de gedachte al aan enige bezigheid maakte me nog misselijker. Moet wel lachen om je opmerking beebs, idd eerst om de dag en dan ineens helemaal niks.
Goedemorgen! ten eerste alle zwangeren gefeliciteerd!!! nu wij nog.. ik had afgelopen weekend erg veel last van cervixslijm maar heb niet duidrlijk een ei gevoeld wat ik meestal wel heb.. misschien is die er wel stiekem doorheen gekropen.. Dat slijm was overduidelijk aanwezig.. bah.. haha.. hier slaapt mijn zOon lekker uit.. soms vraag ik me wel af of het wel goed is aangrzien hij vaak wel 13a14 uur slaapt.. zeggen jullie.. wakkermaken? of lekker brunchen.. buikfotos zijn welkom! ik mis die van mij! sorry voor spelfouten.. zit mobiel en die is flink beschadigd omdat mn zoon hem "in de weg vond liggen" en wegsmeet.. zucht!
Hi meiden, wat spannend hier voor sommigen! Ik baal nog best dat het deze keer niet gelukt is, maar aan de andere kant heb ik nog niks te klagen het was nog meer de tweede ronde. Vol goede moed op naar de volgende ronde. Bij ons zoontje was het de derde ronde raak, ik hoop op net zo'n succes deze keer We gaan er in ieder geval flink ons best voor doen. WIl iemand de lijst voor me aanpassen? Mijn nieuwe NOD is 01 okt!
oh Leeuwtje, wat een mooi buikje zeg!! Ik denk dat al veel mensen je hebben gevraagd of je zwanger bent of niet?
@leeuwtje, mooie foto! @sanjor, zal idd een mooi verjaardagscadeau zijn! Duim duim! @sonja, slaapt ie 's middags dan ook nog goed? Dat is meestal hier dan een probleem!
Nou.. het lijkt af en toe net een kleine baby.. hij gaat savonds om 20.00 naar bed.. eerder wil hij niet en tussen 09.30-10.00 word hij wakker.. Hij gaat om 12.30-13.00 weer naar bed.. dan heeft hij ook echt wallen en word ie kriebelig.. dan slaapt hij tot ongeveer 15.00-15.30.. en dan is hij fit tot 20.00.. ik vind het natuurlijk heerlijk.. ik werk namelijk avonddiensten van 16.00 - 23.00 dus zou ook niet graag om 6uur weer naast mn bed staan.. maar vraag me soms af of er geen reden achter zit waarom hij zoveel slaapt.. of dat ik gewoon gezegend ben met een luilak.. haha hij is trouwens 15maanden
Het ene kind heeft meer behoefte aan slaap dan de andere! Ik ken er 2 in mij omgeving die 's ochtends ook nog een slaapje doen. Die van mij is ook wel moe maar slaapt gewoon niet snel! Ze slaapt tot 7/8 uur en dan van 12.30-14.30/15.00 en dan gaat ze tussen 19.00 en 19.30 weer op bed maar dan is ze soms nog erg lang wakker. Ik zou zeggen geniet er lekker van zolang ze nog zoveel slaapt!
@Sonjav Oh wat heelrijk zeg ik ben jaloers!! Van genieten joh! En niet wakker maken hoor, vooral niet omdat het ook wel bij jouw schema past. Als hij naar school gaat komt het wel goed en went hij wel aan het vroege opstaan. En voor je het weet verandert het misschien opeens. Mijn zoontje sliep als baby ook zoveel, en nu weer iets minder maar ik mag nog steeds niet klagen. In het weekend zo rond 7/8u, ach ja ik ben eraan gewend. Maar heel soms wordt hij opeens 8.30u wakker, nou en dan is dat echt uitslapen geblazen voor ons
Heerlijk laten slapen! Hij zal et nodig hebben! En wakker maken en vervolgens met een chagrijnig kind zitten is ook niks.. Hier beetje anders dan anders...gebruik nu sinds een week tarwekiem olie...al 2 dagen eisprong achtig gevoel in me baarmoeder...dus maar wel geklust...maar verwachtte mijn ei eigenlijk pas morgen.... Hmmm we moeten maar afwachten....fingers crossed
Wij hebben hier ook zo'n slaapkoppie! Als ze wakker is, is het voor 1,5/2 uurtjes MAX!! Heerlijk hoor soms, soms ook lastig. Maar beter goed slapen dan spoken 's nachts, ik ben er tevreden mee!! Ennnnn klus-week is van start!! Nou ja, klus week, we klusten zoiezo wel, maar nu alles even in de gaten houden, ei-sprong achtige krampen enzo!! Leuk leuk
Even over geslachtsbepaling: Wie wil er weten wat ze krijgt voor de geboorte? Ik hoop dat als het zover is ik me in kan houden...wil het proberen niet te weten. Maar manlief wel...en aangezien hij zijn mond niet kan houden... Ik vind dat je tegenwoordig al zoveel van te voren weet enz... Lijkt me zo mooi om bij de geboorte te horen wat het is.. Aan de andere kant is het tegenwoordig met al die echos bijna moeilijker om het niet te weten. Hoe denken jullie daarover dames?
Oeehhh spannend hier me schoonzuster is net na het zkh gegaan haar water was vánmorgen geknapt... vanmidDag was ze na de vk gegaan en toen had ze al 2cm dus denk dat ik vandaag voor de 3de X tante word!!!! @ geslacht weten wij willen het wel weten ben er veel te nieuwsgierig na haha.
ik wil het wel weten, mijn man niet. Maar ik ben veelte nieuwsgierig. Ik vond het heerlijk bij mijn zoontje dat ik wist dat ik tegen een jongetje "aan kletste'. Ik heb er wel over na gedacht, maar denk echt dat ik het de volgende keer weer wil weten!
Bij mn zoontje wilden we het wel weten.. Want liep precies op met mn schoonzusje.. maar bij de 20 weken echo.. zeiden ze per ongeluk.. "en hier zitten de balletjes" oeps haha.. en ik had een volledig gratis pretecho gewonnen bij moeders voor moeders.. dus toen wilden we het toch weten.. vond het uiteindelijk heerlijk.. lekker kletsen tegen mn zoontje.. stoer winkelen.. volgende keer willen we het graag weer weten.. nu maar hopen dat de volgende snel komt..