Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 riv-----------------05 April 2013 mamamooimeisje------16 april 2013 grietje 77----------13 april 2013 krabbeke------------22 april 2013 ? blauwespeen---------26 april 2013 FEE88---------------27 april 2013 Sleepy84------------30 april 2013 naad24--------------? Beeps---------------1 mei 2013 aggy----------------? Tinkerbell1987------? mei 2013 Bezig voor een tweede NOD Mammamia-------------25 aug Groen29 -------------28 aug Kimmy----------------07 sept Pleak----------------9 sept Sanjor---------------10 sept Froggieh-------------11 sept Valley82-------------19 sept ricmar94-------------20 sept SonjavT--------------21 sept MinnieJ--------------25 sept MiniMe81-------------01 okt Gezellige meekletsers Guusje27 2g4e-----------------(wachten op huisje)
Tinkerbel gefeliciteerd! Wat een heerlijk nieuws zo op de vroege morgen! Hopenndat de anderen (waaronder ik) ook snel op roze mogen.
jee Tinkerbell! gefeliciteerd! jeetje Riv wat een buikje al, prachtig! Gaat hard he, hier ook al een klein buikje te ontdekken (waardoor ik denk nog steeds zwanger te zijn.. nog een paar nachtjes slapen dan weet ik het zeker!) Joehoe, nog meer testers he dit weekend, spannend zeg!
@ riv, mooi buikje al!! @ beebs, nog heel even!! worden vast heel lange dagen voor je maar dan heb je hopelijk een super echo en is alle spanning over! @ tinkerbell, ja flink wat testers dit weekend; hopelijk kunnen we allemaal op roze Ik heb nog geen komende ongi-gevoelens, ik heb meestal 1a2 dagen voor ik ongesteld wordt al flink wat krampen, nu nog niets.. haha zo spannend
Riv mooie buik al zeg dus ik denk dat het bij een tweede dan toch wat sneller gaat..? @beeps hoe is het nu met het bloedverlies??
@Tinkerbell, Yeah wat super! Gefeliciteerd! @riv, wat een buik al zeg! Mooi! Ben benieuwd hoe hard het zal gaan bij mij. @beeps, spannend nog een paar dagen! @krabbeke, mooi nieuws dat je echo goed was! Fijne vakantie! @hier, ben 2 daagjes bij mn ouders, vind het soms best lastig om me stil te houden! haha...Verder prima, af en toe een vlaagje misselijkheid en moe. Mn borsten doen wel onwijs zeer zeg! @komende testers, spannend ben erg benieuwd wie er nog meer op roze komen!
Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 riv-----------------05 April 2013 mamamooimeisje------16 april 2013 grietje 77----------13 april 2013 krabbeke------------22 april 2013 ? blauwespeen---------26 april 2013 FEE88---------------27 april 2013 Sleepy84------------30 april 2013 naad24--------------? Beeps---------------1 mei 2013 aggy----------------8 mei 2013 Tinkerbell1987------? mei 2013 Bezig voor een tweede NOD Mammamia-------------25 aug Groen29 -------------28 aug Kimmy----------------07 sept Pleak----------------9 sept Sanjor---------------10 sept Froggieh-------------11 sept Valley82-------------19 sept ricmar94-------------20 sept SonjavT--------------21 sept MinnieJ--------------25 sept MiniMe81-------------01 okt Gezellige meekletsers Guusje27 2g4e-----------------(wachten op huisje)
@MinnieJ, het bloedverlies is gestopt sinds afgelopen vrijdag/zaterdag, toen alleen nog een beetje bruinverlies. Dus eigenlijk alleen woendag en donderdag heftig verlies gehad. en nu al een week niets. Lief dat je er naar vraagt! @Aggy, ja lastig!! ik heb het mijn ouders al gelijk verteld, als het mis gaat heb ik ze ook nodig was mijn overweging.. Wat verschuift de lijst mooi naar boven en roze allemaal! wie weet wie er na het weekend nog bijkomen!!! spannend!!
Mijn ei was deze maand 2 dagen eerder dan gedacht,....mijn nod wordt dus 17 sept...nu het lange afwachten...oeff wat gaat dat altijd langzaam.. Zal de tarwekiem olie zijn werk gedaan hebben? Een zacht bedje en hopen op een onwijze plakkerd hahahaha
Dat wachten is erg vervelend valley, ik ben zo blij dat ik na mijn ovulatie op vakantie ga!!! Nog maar een paar daagjes. Beeps, wat fijn dat het is gestopt, laten we hopen dat het dan toch gewoon een gesprongen adertje o.i.d. zou zijn, als het niet goed zou zitten zou je dat toch wel duidelijk moeten merken denk ik.
Hallo, mag ik aansluiten bij jullie topic. ik ben sinds feb dit jaar gestopt met de pil zodat we voor een broertje of zusje voor mijn dochter kunnen gaan. Echt actief bezig zijn we pas van april. Nu dus juist gestart met ronde 6. Al vrees ik dat deze ronde niets zal opleveren aangezien ik in het buitenland zit voor een week zonder man, en dat net tijdens mijn ei. Aja, in ben van België (dus sorry voor de rare woorden soms ) en mijn dochter is bijna 18 maand.