We gaan voor een tweede! Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanjor, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Nog iemand op roze?? :D :D jeetje gefeliciteerd!!, zie later de uitgebreide variant wel ;)

2. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Kimmy: GEFELICITEERD!!

@Lica: Welkom :)

3. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Kimmy, proficiat!!!

Ik was vorige keer zwanger na 3 maand. En die eerste twee maand hadden wij eigenlijk niet veel tijd gehad om te klussen door de bouw en verhuis. Dus de eerste echte klusmaand was het raak. Nu na 5 echte klusmaanden niets, is wel even aanpassen.

Waren jullie snel zwanger van de eerste?

4. elfje82

elfje82 Actief lid

12 jul 2011
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    He meiden,

Mag ik me hier ook melden?
    Wij zijn ook bezig voor een 2e.Hebben al een dochter die net 2 jaar is geworden.

Begin augustus heb ik een ma gehad.We waren er erg verdrietig van(nog steeds).Met 7 weken ging het mis.Heb een curittage gehad.
    Nu hopen dat het snel weer raak is!Maar geen idee wanneer ik weer een eisprong heb.

5. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    @ kimmy jeeej wat super gefeliciteerd!!!

@de nieuwe meiden welkom!!!

6. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    welkom! Tot nu toe lijkt het erg besmettelijk te zijn de positieve testen dus hopelijk kan je ook snel een positieve test in handen houden :)
    Wat ongelofelijk rot wat jullie hebben mee gemaakt :( Je bent zeker nog niet ongesteld geworden daarna? hopelijk heb je snel meer zicht op je cyclus, of nog beter ben je weer zwanger ;)

7. elfje82

elfje82 Actief lid

12 jul 2011
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben idd daarna nog niet ongesteld geworden.het is as woensdag 4 weken geleden dat ik een curettage heb gehad dus ben benieuwd.
    De gynaecoloog zei dat het 4 tot 6 weken kom duren dus we wachten af...

Ik had al gelezen dat er al een hopen zwanger zijn.hopen dat we snel volgen!

8. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    nou meiden, ik kan op naar de volgende ronde, ben ongesteld geworden. Helaas, maar nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar denken.

9. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    :D Zwanger!!! :D

Leeuwtje83----------25 Maart 2013
    riv-----------------05 April 2013
    mamamooimeisje------16 april 2013
    grietje 77----------13 april 2013
    krabbeke------------22 april 2013 ?
    blauwespeen---------26 april 2013
    FEE88---------------27 april 2013
    Sleepy84------------30 april 2013
    naad24--------------?
    Beeps---------------1 mei 2013
    aggy----------------8 mei 2013
    Tinkerbell1987------? mei 2013

:( Bezig voor een tweede NOD :(

Mammamia-------------25 aug
    Groen29 -------------28 aug
    Kimmy----------------07 sept
    Sanjor---------------10 sept
    Froggieh-------------11 sept
    Valley82-------------19 sept
    ricmar94-------------20 sept
    SonjavT--------------21 sept
    MinnieJ--------------25 sept
    MiniMe81-------------01 okt
    Pleak----------------14 okt

:p Gezellige meekletsers :p

Guusje27
    2g4e-----------------(wachten op huisje)

10. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Kimmy gefeliciteerd!!

Lica hier ooke ven aanpassen, was ook 2e ronde raak bij zoonlief:)

Elfje, wat vreselijk moet zoiets zijn om mee te maken, ik hoop dat het gauw weer raak is voor jullie en dat het een beetje het verdriet kan wegnemen

11. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    @kimmy, yeah! Gefeliciteerd! Super weer iemand op roze! Besef je het al een beetje?:D

@pleak, jammer zeg! Balen, op naar de volgende ronde

@nieuwe meiden, welkom!

12. elfje82

elfje82 Actief lid

12 jul 2011
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    @pleak balen zeg dat je ongesteld bent geworden!Hoelang zijn jullie nu bezig?

@Minniej ik hoop ook dat het snel weer raak mag zijn.we zullen het zien.de vorige keer was het de eerste ronde al raak.
    Ik hoop nu dat mn cyclus weer snel op gang komt?

Meiden hoe kom ik in het lijstje?ben absolut niet handig in die dingen.haha

13. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    elfje: ik zet je er zo wel in.. Zal ik je gewoon even onder aan de lijst zetten zonder datum? zodra je ongesteld ben passen we het voor je aan ;)

Ik heb 3 maandjes geleden mijn spiraaltje er uit laten halen omdat we het toch wel erg leuk vinden om onze kindjes dicht op elkaar te krijgen, maar tot nu toe nog niks. Ik word soms wel een beetje ongeduldig, maar anderzijds is ons mannetje nog zo klein en we hebben het momenteel nog zo druk met verhuizen.
    Ik vind het alleen zo vervelend dat ik altijd van die lange onregelmatige cyclussen heb, een nieuwe ronde duurt daardoor zooooo lang voor mijn gevoel ;) Maar ja, geduld alles op zijn tijd. ;)

Bij mijn zoontje heeft het 7 maandjes geduurd voor ik zwanger was. Ook toen was het wel lastig doordat ik zo onregelmatig was, maar ook toen is het gelukt dus het lukt vast wel nog een keertje.

Hopelijk komt jouw cyclus snel op gang!

14. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    :D Zwanger!!! :D

Leeuwtje83----------25 Maart 2013
    riv-----------------05 April 2013
    mamamooimeisje------16 april 2013
    grietje 77----------13 april 2013
    krabbeke------------22 april 2013 ?
    blauwespeen---------26 april 2013
    FEE88---------------27 april 2013
    Sleepy84------------30 april 2013
    naad24--------------?
    Beeps---------------1 mei 2013
    aggy----------------8 mei 2013
    Tinkerbell1987------? mei 2013

:( Bezig voor een tweede NOD :(

Mammamia-------------25 aug
    Groen29 -------------28 aug
    Kimmy----------------07 sept
    Sanjor---------------10 sept
    Froggieh-------------11 sept
    Valley82-------------19 sept
    ricmar94-------------20 sept
    SonjavT--------------21 sept
    MinnieJ--------------25 sept
    MiniMe81-------------01 okt
    Pleak----------------14 okt

:p Gezellige meekletsers :p

Guusje27
    2g4e-----------------(wachten op huisje)
    Elfje82

15. elfje82

elfje82 Actief lid

12 jul 2011
    180
    1
    16
    NULL
    NULL

Fijn dat je me in het lijstje wil zetten!;):)
    Is goed dat je er geen datum bij zet.eerst maar eens ongesteld worden.

Wat vervelend dat je cyclussen zo onregelmatig zijn .zou wat makkelijker zijn als er een vaste lijn in zit!gebruik je nu ovulatie testen om te zien wanneer je eisprong is?
    Zijn jullie aan het klussen in een nieuwe woning?En idd,je hebt dan nog tijd zat als je mannetje nog zo klein is.Gaat vast goed komen!

16. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ elfje, ik gebruik geen ovulatietesten, ik hou wel goed mijn slijm in de gaten en voel altijd erg goed wanneer mijn eisprong is. Ik weet het alleen niet zo ver van te voren, maar weet dus in de loop van mijn cyclus wel wanneer mijn nod is.
    En we zijn idd aan het klussen in een nieuw huisje. We wonen nu in een appartement en gaan in een huisje met tuintje wonen (heerlijk voor ons mannetje :))

17. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Pleak heerlijk he verhuizen, wij zijn ook gaan verhuizen toen zoonlief 9 maanden was, van appartement naar huis met tuin. Vandaag heerlijk met vrienden met allemaal baby's in de tuin gegeten, echt gezellig was het:)

Vervelend van die lange cyclussen, ben je er al voor bij de ha geweest? Dat ze misschien iets kunnen geven dat het kan verkorten?

18. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Nou het proces van verhuizen vind ik niet zo leuk, haha, we doen er alles aan om ons zoontje zo min mogelijk mee te laten krijgen van alle stress en dat maakt het soms lastig om door te werken. Maar het verhuizen zelf, heerlijk. Precies om wat je zegt, dat je dan met lekker weer buiten kan zitten, mijn schoonzusje is in november uitgerekend en dan volgende zomer als neefje/nichtje komt spelen kunnen we lekker buiten zijn. Heerlijk vooruitzicht!

Over mijn lange cyclussen; toen mijn spiraaltje werd gezet vroeg de artsassistent of ik erg onregelmatig ongesteld was voor mijn zwangerschap. Ik gaf aan dat dit het geval was, hij zei dat het echobeeld van mijn eierstokken een beeld gaf van iemand met PCOS, maar dat dit niet perse zo hoeft te zijn. Ik schrok hier wel een beetje van, later bij de controle van mijn spiraaltje bij de gyn heb ik verteld wat de arts-assistent had gezegd. Ze gaf aan dat het echo beeld dit inderdaad deed vermoeden, maar ik had ook borstvoeding gegeven (was ik toen al maanden mee gestopt) en toen moest ze lachen: zou me maar niet zo snel zo druk maken hoor.
    Maar ja; ik ben dus niet hiervoor bij de huisarts geweest want de gyn nam me niet eens serieus. Ook niet toen ik vertelde dat ik heel erg onregelmatig ongesteld was voor mijn bevalling wuifde ze dit weg onder de noemer van: Je bent toch zwanger geraakt zonder hormonen? Nou dan zal het wel mee vallen.

19. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Wat flauw zeg om dat zo weg te wuiven, dat slaat ook nergens op om zoiets te zeggen, tuurlijk is de kans groot als je het eenmaal hebt gedaan dat he tnog een keer zal lukken, maar je hebt natuurlijk liever niet dat je er maanden over moet doen als het korter kan duren. Ik weet eigenlijk niks van PCOS af, maar kan je hier medicijnen voor krijgen? Anders toch eens voor een second opinion?

20. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    ja hormonen volgens mij, maar ik probeer het liever eerst zonder. Ik heb iets waardoor ik erg slecht tegen hormonen kan. maar nooit leuk als iemand je niet serieus neemt. Maar hierdoor zijn we misschien wel nog vroeger begonnen aan een tweede,om het al een beetje in te calculeren als het langer duurt, maar als je eenmaal begint haha dan wil ik het het liefst toch meteen. ;) Zeker als je steeds meer mensen op roze ziet gaan.. Maar verder ben ik er best nuchter in hoor. ;)

Deel Deze Pagina