MinniJ: fijne vakantie!! Beebs: ik ga zo hard voor je duimen! Nog 1 daagje volhouden, gelukkig dan meer duidelijkheid!
@beebs, spannend morgen!ik ga ook voor je duimen! @minniej, fijne vakantie!geniet ervan. @hier,.ik heb het idee dat mn eisprong er aan komt.heb een wittige afscheiding.maar geen buikpijn of zo.ik durf alleen nog niet te klussen.wil eerst mn eerste menstruatie afwachten.
Haaaaj, zo ik ben eventjes weg geweest, druk druk druk, lekker weer gehad etc Nu vlug eventjes wat bij gelezen... @Minniej fijne vakantie!!! @ Beeps: Heeeel spannend, hoop op goed nieuws morgen, ik kom morgen sowieso weer even checken hier! En hier?? Normaal voel ik altijd mijn eisprong erg goed, veel kramp een paar uur lang. Nu alleen zaterdag een kramp gehad, zit ergens nog te wachten, maar denk dat ie voorbij is. Maar ik weet 't niet... ik heb alsmaar het idee dat er maar niets gebeurd in dat lichaam van me... Raarrrr Deze week nog bloed prikken, schildklier weer controleren, want daar ben ik ook maar 'afhankelijk' van. Spannend allemaal weer!! Nou, ik ga nog eventjes de rest terug lezen hoor.
Wow, weer een aantal zwanger erbij, gaat hard hier zeg! Gefeliciteerd! Ik ben een tijdje hier niet geweest. Cyclus is van slag. Was natuurlijk ook wel een erg positieve gedachte dat alles gelijk weer op orde zou zijn na zwangerschap en borstvoedingsperiode. Ben zaterdag na 40 dagen ongesteld geworden, ben vanochtend begonnen met tempen. Nog nooit gedaan want voor de eerste wilde ik niet elke dag een wekker zetten maar nu heb ik natuurlijk mijn persoonlijk wekkertje Haak vanaf hier weer in. Oh ja, voor in de lijst zal ik me later even op datumloos zetten, wanneer ik dan mij ei gespot heb zal ik mijn NOD invullen.
Hey meiden.. toch nog een vraagje.. Ik had vandaag weer zo'n gelige klodder smurrie in mn slipje.. gisteravond beroerd en 38.3koorts.. vandaag misselijk en geen eetlust.. kan nog niet testen.. maar zou het wat kunnen zijn?
@sonja, over dat slijm kan ik ook niks zinnigs zeggen denk ik. Ik heb ook wel wat meer prut als we gesekst hebben, is dat het niet gewoon? En die temp, heb je niet een griepje oid? Is wel verhoging en dat lijkt me niet gewoon voor een eisprong. @beeps, ik duim ook heel hard voor je!
Haaaaiiiii! Hier ben ik ook weer eens! Druk gehad en lekker weer.. En gister jarig dus dan ga ik niet op Zp rondhangen hihihi. Rond dit weekend ergens en nu is me nod.. Spannend! We hebben nu even een serieus geld probleem dus mag geen testen kopen van me vriend!! Whaaaaaaaa!!! Dus wachten wachten wachten! @ de zwangeren: gefeliciteerd!!! @ beeps, heel veel succes morgen meis! Ik denk aan je! @ Sonja, ik heb echt geen idee meis.. @ de rest.. Ik heb een geheugen van een zeef dus sorry als ik niet op iedereen reageer!! Ik ga me kleine meis omkleden en naar bed brengen!
Nou gesext hebben we vrijdagmiddag het laatst gedaan.. lijkt me sterk.. voelde me gister de hele dag goed.. alleen savonds ineens die 38.3.. vanmorgen nog iets verhoging.. smiddags normale temp.. alleen misselijk.. Ben ook gewoon nu aan het werk.. Dus een griepje lijkt me niet.. of een kortdurende.. weet het noet.. laatste keer dat ik griep had was ongeveer 5jaar geleden.. en misschien houd mn lijf me wel voor de gek.. ben dat wel een beetje gewend..
@ minniej: fijne vakantie! @ Beeps: succes voor morgen, ik duim dat alles goed zit! Fijn dat je na het verschrikkelijke wachten nu morgen mag... @ sanjor: spannend! Ik duim! @ Sonja: ik had 2e ronde ook iets van een week vruchtbaar slijm. Ene moment wel wat dan andere. Deze cyclus veel minder en kon het nit goed onderscheiden. Hoge temp..tsja lastig! Denk niet dat dat een teken is,maar ik hoop het wel voor je! Fijne avond iedereen!
@MinnieJ: Fijne vakantie meis! @Beeps: Ik duim voor je meis, maar ik weet zeker dat alles wel snor zit bij je Knuffel! @Slijm: Nooit zo op gelet, ik voel mijn ei altijd heel goed, en heb altijd regelmatige cycli gehad @Ego: Nog 3 dagen tot de echo!
@beebs succes morgen hoop dat alles goed zit. Ik mag donderdag voor een echo ivm de miskramen , om te kijken of het goed zit.
Beebs succes vandaag met de echo!hoe laat mag je? Tinkerbell fijn dat je donderdag mag voor een echo!krijg je nu vaker echo,s ivm je miskramen?in ieder geval fijn dat je even mag spieken.ben je weer wat gerustgestelder als het goed is. Hier, ik wou dat ik weer ongesteld was,dan kunnen we weer verder. Wachten is niet mn sterkste punt.pfff
Iemand ervaring met de sensitest midstream zwangerschapstest? heb er maar 3 besteld.. Zegt dat je 4dgn van tevoren kan testen.. ben gewoon te benieuwd.. voel me zo gek.. beeps.. succes met de echo.. hoop zoooo dat alles helemaal goedzit!
Hier geen ervaring met vroege testen. Zijn erg duur...uitslag is nooit helemaal zeker.. Negatief- te vroeg getest Positief- kan nog afgestoten worden in vroege miskraam... Wacht ik liever die 4 dagen extra en heb daneen knaltest! Maar snap et zeker als je eerder zekerheid wilt! Hou ons op de hoogte!
Hou meiden, Via Minniej kwam ik bij dit topic. Mag ik ook meekletsen? Ik zal even wat over mezelf vertellen. Ik ben de trotse moeder van een gweldige zoon (oktober 2010). We hebben er destijds 23 maanden over gedaan om zwanger te raken. Na de geboorte gaf manlief aan geen 2e te willen. Dit was totaal niet wat mijn hart zei. Na veel praten is manlief sinds vorige week om en gaan we voor een 2e! Ik heb een late eisprong dus er is nog een kansje dat het deze maand ak raak is. NOD is 18 september. Wat leuk om te lezen dat er al zoveel zwangeren zijn! Groetjes MamsieM
@ MamsieM; welkom hopelijk doe je er deze keer wat korter over om zwanger te worden! jeetje jullie hadden wel veel geduld nodig!
@ mamsiem: welkom! Gelijk deze maand al spannend! Ik hoop ook dat het de 2e keer eerder raak mag zijn! @ ik keek ook of er al nieuws was van Beeps!